Sprindex váhání rozsekl, Jeffsy dostane péro. DVO Jade X 230×65 a Sprindex 65mm 390–430lbs ve 14 mezipolohach.
Ty redukční podložky si asi časem nechám udělat černý.
Celkově těsně pod 11 000. :)
(vloženo 2.6.20)
No máš pravdu, 440 mi to házelo při variantě zdvihu 60/150mm. Na 65/160 to fakt píše jen 400.
Nevím, nejezdim nijak moc agresivně, zatim mi nastavení 430lbs vyhovuje, ale mám na tom zatim jen jednu slušnou vyjížďku, musim si nejprve navyknout na ten aktivnější začátek zdvihu, oproti vzduchovýmu tlumiči se mi to zdá takové nečekaně měkké, ale doraz jsem na tom zatim nedal, šel jsem tak na 90–95%, a sag mám taky v normálu, procentuelně nejspíš o chlup nižší než jsem vozil 30% na vzduchovym.
Řekl bych že těch 430 bude hodně blízko ideální tuhosti i po delší době – škoda že ten Sprindex nedělá něco jako 410–450
hele kdyz jsem nahazel tve proporce to calkulatoru nejak mi to nevychazi. jak jsi dostal tvuj vysledek 80kg 65/160mm je vysledek 400lbs… pta se ze zvedavosti sam bych rad ale porad je cena dosti vysoka.
Vcera jsem s tim byl na prvni vyjizdce a velmi pozitivne me to prekvapilo, cekal jsem hodne ale tohle fakt ne. :)
Zamyká to fakt dost z tuha, líp než kde jakej vzduchovej tlumič. Při velký ráně se to ale pohne, neni to úplně na beton.
I na té prostřední poloze to v terénu jde za pedálem moc pěkně. Paradoxně je to kolo s pružinou prostě jezdivější.
No a z kopce je ta otevřená poloha prostě luxus, to je tak žravý že to sežere i vaší babičku. :) Citlivost na malý rány jak kdyby zadní stavba chodila navolno ale žádný brutální topení ve zdvihu se nekoná, to je ale určitě ovlivněno progresivitou rámu a i ta Sprindex pružina má trochu proměnlivý vinutí – asi je taky trochu progresivní.
Jediný co tak mám i se svejma 80kg i s výbavou a se 430lbs pružinou odskok utaženej jen pár kliků od maxima, těžší jezdec s tužší pružinou by asi mohl mít problém. Ale mělo by to jít řešit přeskládánim shimstacků.
Prosim te jak to zamyka ? Nehoupe ti ten jeffsy pri slapani ? Mam ted na jeffsym DVO Topaz a kdyz to zamknu tak se to docela dost houpe. RS Deluxe kdyz jsem mel zamkly tak se to nehlo vubec pri slapani.
kua ja bych potreboval pruzinu okolo 330 a ta je zrovna v dire, kterou tvrdosti nepokryvaji, skoda :/
A ty červený podložky jsou redukce aby ta pružina pasovala na všechny tlumiče do 65mm zdvihu. Různý výrobci používaj různej vnitřní průměr pružiny…
Lock ano, budu jezdit i do kopca. A zamyká to líp než kde jakej vzduchovej tlumič, už to mám namontovaný. :) Akorát s tou pružinou jsem se asi netrefil, 430lbs max a chtělo by to ještě tak 20 navíc. On mi i TF Tuned kalkulátor doporučoval 440lbs. Takže Sprindex nejspíš půjde do světa a koupim ten tvrdší 450–490. Nebo normální 450 pružinu. Škoda že nemaj něco mezi, 420–460 třeba.
Ale citlivostí je to luxus, tlumič jde milimetřík do zdvihu jen co postavim kolo na zem, těšim se až to vyzkoušim na nějakym kameňáku. :)
V kufříku je nářadí, spacery atd. Já ho spokojeně používám na nářadí související s údržbou vidlic/tlumičů.
Váha 810g, ale to u pružinovýho tlumiče někdo řeší?
V kufříku můžeš mít třeba druhou pružinu, montážní vložky do tlumiče a tak. Ke vzduchovejm tam je i pumpička.
Nějakej postřeh napíšu, dneska už snad půjde do kola.
Ten kufřík je další level papírových obalů – nevyhazuješ kus kartonu, ale kus plastu. Tenhle postup výrobců mi hlava nebere, umělé zvyšovaní ceny jejich výrobků. Pokud teda v tom kufru není nějaké bonusové nářadí nebo něco podobného :)
Čím dál víc uvažuju, že zkusím na Bandita pružinu a o Sprindexu uvažuju hodně. Až bude čas, ozvi se jak si spokojenej.
Mám své zdroje. :)
Oficiální cestou je daleko dráž. Ale i tak bych o něm uvažoval, zamykacích pružin za dobře moc neni.