sram mě sral

Přidat foto

… furt me sral. Fakt… Vyvrcholilo to vcera vecer, kdy jsem sve dokrupava vypecene gajdy (pro nemoravaky dudy) rozebral, dva pistky sly po premlouvani “samy” a dva jsem musel odvrtat. Pak jsem rozebrany trmen umyl v saponatu, vyfoukal tlakovym vzduchem. Obradne jsem usedl, vytahl svoji draze porizenou odvzdusnovaci sadu a hlavne pytlicek od cyklo Zitny. Vzal jsem drahou dot5.1-resistent vazelinku, vse promazal a jal se skladat. A ejhle! Sada pistku obsahovala dva pistky 16mm a dva 14mm. Ja ale v gajdach mel dvakrat 16 a dvakrat 15!!!! Tak jsem vse uhledne slozil do pytliku, vymotal z ramu hadice a z riditek paky a pridal do krabice k pytliku. Lezi v garazi. Ale asi poleti do kopriv!

No a dnes jsem sednul do auta, udelal si vylet do olmiku k panu Tatarkovicovi a popohnal o par tydnu jeziska. Brzdi to!

(vloženo 4.6.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
wilda81
wilda81

6.6.20 12:33

Je to mžné, aktuální modely jsem nezkoumal.

Reagovat
mpIII

6.6.20 09:41

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
wilda81
wilda81

6.6.20 08:47

bathed: něco se změnilo? Co vím, tak 34 má delší vzdálenost axle-to-crown než 36, takže s tou geometrii je to opačně než píšeš.

Reagovat
bathed
bathed

6.6.20 07:36

Naopak, starsi R. Ten blazeovany obchodnik od zitneho mi znudenym hlasem sdelil, ze to je jako mozne, ze to je nejaky starsi typ a ze se tahle slepa ulicka vyrabela…

Reagovat
LM
LM

6.6.20 00:21

bathed: ty gajdy byly G2?

viz: Sada pistku obsahovala dva pistky 16mm a dva 14mm. Ja ale v gajdach mel dvakrat 16 a dvakrat 15!!!!

Reagovat
bathed
bathed

5.6.20 13:34

Co jsem se dočetl, tak rozdíl mezi e4 a v4 je pouze a jenom v tom, že e4 používá dva malé a dva velké pístky. Tím je rozložený brzdný účinek a zajištěná lepší dávkovatelnost. V4 má čtyři velké písty, nástup brzdné síly je okamžitý a brzdný účinek je vyšší. E4 se hodí na AM, EN, V4 se hodí od těžšího EN po DH. Jo, a jsem o 10 kilo těžší jezdec.

Reagovat
tonik666
tonik666

5.6.20 13:04

Docela bych ty Hope někdy vyzkoušel, zda je to rozdíl oproti standardnímu Shimanu.

Zatím jsem zastavil vždy a všude, a nemám pocit, že by mě brzdy limitovaly, spíš mě zajímá, zda se s něčím dá jezdit líp.

Reagovat
Ondra P.2
Ondra P.2

5.6.20 12:34

E4 rozhodne nebrzdi jak V4…

tehda kdzy jsem koupil e4, tak jsem pak koupil jen v4 trmeny a bylo to o mnohem lepsi… mam ale 90kg verim ze lehcim jezdcum ty e4 postaci…

Paradoxne mam ted na kole code rsc a to je jiny level :)) to brzdi nadherne max spokojenost.

Reagovat
bathed
bathed

5.6.20 11:41

Ja na tom kole jezdim nejenom z kopce, ale taky po rovine a do kopce. 36 ma o dalsi 1cm vyssi zdvih a tak se geometrie opet o cosi nakopne. Tohle je cilene. S dkny se v bikeparku zavodit nechystam ;-).

Reagovat
kubad
kubad

5.6.20 11:06

jj zase nebrzdící Hope, nechápu kde se tyhle pořád dokola mleté nesmysly berou

Reagovat
mirorek2
mirorek2

5.6.20 10:50

jasně bez foxy 36 se nedá jezdit natož pak brzdit…

znám jedny hopy co jezdí a brzdí už takových deset let, několik rámů, i velikost kol se asi 3× už změnila za tu dobu

Reagovat
File12
File12

5.6.20 10:40

dkny to myslel tak, že by tam měla být FOX 36 k tomuhle typu kola. Jestli jsem ho správně pochopil. Já teda s Guidy, ted Cody problém nemám. Jen mi trochu chybí RSC verze pro nastavení kontaktního bodu brždění. Tohle je ale taky fajn řešení :)

Reagovat
jIrI___
jIrI___

5.6.20 09:11

skacel55: Mě ty Snaily naopak přežily plovoucí Hope. Hope po 2 tis km byly díky uvolněným nýtům chrastítka (3 kusy ze čtyř), Snaily zvládly dvojnásobek bez chrastění (pak jsem je prodal).

Reagovat
skacel55
skacel55

5.6.20 08:42

K těm kotoučům, já v zadním mám už obrovskej vakl v nýtech a to maj najeto asi 500km v né moc těžkých podmínkách. Cena dobrá, ale už je nekoupím.

Reagovat
rybička
rybička

5.6.20 07:19

K Magurám, proto někteří vozí Shimano páky a Magura třmeny. Prý to funguje super, ale osobní zkušenost nemám. Tak hlavně, že jsi spoko…

Reagovat
bathed
bathed

4.6.20 21:11

Dkny: s tou vidlici jsem to uplne nepochopil :-)

Ad Guide: Ja mel potize jenom s jednim trmenem. Zadnim. Predni brzda funguje vyborne. Ten zadek jsem mel rozebrany asi trikrat. Pokazde jsem se snazil to promazat a seskladat tak aby pistky pri “vratce” nevazly. Na obvodu pistku uz byl povrch vyzrany a vnitrni hrany pryzovych krouzku byly podivne olestene. Po takove rozborce, sborce byl vzdycky chvilku klid, ale stacil jeden tezsi padak a razem jsem mel tuhou paku: pisty se nevratily, pist v pace si z expanzky prisal kapalinu a bylo to. Xkrat jsem pak pod kopcem musel povolit odvzdusnovak a upustit par kapek z trmenu… Proto jsem chtel udelat poradnou repasi. Ale ten vcerejsi prusvih mne presvedcil ze budu radsi jezdit a ne opravovat… Technicky sram brzdy spatne asi nejsou, maji pekne vychytavky: treba ten odvzdusnovak – cervik s dirkou do ktereho zacvaknes pri odvzdusnovani koncovku jez je zaroven imbus. Skvele! Ale jinak je to cosi co aby fungovalo spolehlive musi clovek obcas rozhodit. A to uz delat NECHCI!

Mam odjezdeno na Magurach – ty jsou vyborne (mel jsem mt5 a mt6). Potiz je v te podivne kosmicke plastove pace. Drzi to tak dve az tri sezony a pak se odporouci… Shimano ve vyberu bylo, ale dostupnost kombinace XT ctyrpist/dvoupist co bych chtel, v nedohlednu. Tak proto Hope. Zatim mam kotouce Snail nez je servu. Hope tam dam az pak a mozna az v cervenci pojedeme do Alp. Ale i tak to brzdi famozne! Krasne davkovatelne, predvidatelne. A i s myma 100kg mne to zastavilo hlavou dolu. Navic to odvzdusnovani po kraceni hadic! Jsem presvedceny ze tohle byla dobra volba!

Reagovat
dkny
dkny

4.6.20 19:43

Kolo máš pěkný. Ale s těma brzdama nevím. Ale záleží samozřejmě na co to používáš. Podle té vidlice asi moc brzdit nepotřebuješ, tak pak je Hope ok. Jinak to chtělo spíš jen dát vyšší model Code RSC… Nebo pokud jsi zklamáním chtěl změnit značku, tak obdobu Code od Shimana. Nebo cokoliv co brzdí, když brzdit fakt potřebuješ.. -)))

Reagovat
goofy
goofy

4.6.20 19:40

Správné řešení… :-)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

4.6.20 16:44

Jestli mas tu profi sadu, beru :-)

Jinak reseni ****** problému 10/10

Reagovat

Další galerie z kategorie

easyrider 2
Kubánec 37
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 31
kubajs mtb 9