Homemade projekt
Celkom badatelny rozdiel po prechode z titanu prvykrat na karbon.
(vloženo 13.6.20)
Značka | Red |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 56cm |
Hmotnost | 6,8 |
Rám | FM066 |
Kliky | FSA K-Force Light WE |
Středové složení | FSA MegaEvo 386 |
Přesmykač | Sram Red 22 |
Řazení | Sram Red 22 |
Převodník | FSA K-Force Light WE 50-34 |
Kazeta | Sram Red 22 XG-1190 11-28 |
Řetěz | Sram Red 22 |
Brzda přední | Sram Red 22 |
Brzda zadní | Sram Red 22 |
Brzdové páky | Sram Red 22 |
Ráfek přední | Campagnolo Eurus |
Ráfek zadní | Campagnolo Eurus |
Pedály | Garmin Vector 3 |
Řídítka | Lightweight Rennbügel |
Představec | Force Team Light |
Sedlo | Selle San Marco Regale Racing Saddle |
Pláště | Continental Grand Prix 5000 25c |
Máš to moc pěkné, jaké máš pocity z kol?
Dík za reakcie. Bola to moja prva skusenost so skladanim kompletneho biku, takze to moze mat nejake chyby zaciatocnika – bowden skratim :)
@miťo – Oproti titanu je samozrejme lahsi (oproti Morati na Recorde o cca 1,8kg), takze pocitovo o dost rychlejsi + ovela menej pruzi
Paráda, za 5* , jinak málo fotek, vidím vše, ale člověk má rád detaily, u silniček a bajku o to více :-)
13.6.20 18:28
Bovden k šaltru je moc krátký, udělal bych smyčku klidně 2× větší :-).