První dovolenková

Přidat foto

Vylitá Novohradka v Uhřetické Lhotě

A snad ne poslední. Prozkoumat trochu jinou cestu, z Bylan na Pohled přes Morašice. Krásná cesta, ovšem na pravou žiletku zdaleka ne ;-) . A proběhlo přezutí silniční varianty na Aksia. Kolo tím přibralo 100g na zadku a 140 na předku. No do kopců to je poznat. Ale na rovině a z kopce jedou slušně, taková silniční downhill kola, setrvačnost mají dobrou. Do Polabí a okolí dobrá volba, do Krkonoš už ne. Placatý dráty asi funkční budou, prori větru bylo poznat menší odpor, než u DT/Novatec. Ty budou jako grejvl varianta se širším obutím, jelikož se nehnou ani na kančích silničkách a do kopce jedou znatelně líp. A byla špinavá čočka, kluk mi rád krade telefon :-D

(vloženo 30.6.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
doubeq
doubeq

30.6.20 19:16

No díky no, ale není co obdivovat, fotky jsou děsný, jelikož byla špinavá čočka. A taky si myslím, že aerodynamika drátů je lepší placatá ;-) , už kvůli zpětnému proudění za válcovým předmětem, proto jsou na komínech k vidění ty spirály, aby se nerozkmitaly.

Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

30.6.20 18:18

Krásný fotky. A co se týče té váhy a drátů , tak s tím problém nemám. Já tak maximálně když vyjedu poznám jestli mě dou nohy nebo ne. 

Reagovat
TK75
TK75

30.6.20 14:40

No na kolo jsem dal kola mavic s placatym drátem a jede to jak z praku.Pak jsem dal kola nová s kulatým a už to tak nejelo.Proč to nevím, ale už na gravel jiný než placatej mavic nedám.Možná to je spíš jak pověra nebo talisman pro štěstí, ale fakt jedou:-)

Reagovat
doubeq
doubeq

30.6.20 13:58

Díky. Klasická konstrukce nikdy vzhledově nezestárne.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

30.6.20 13:43

Doubeq: jo tomu bych veril spis :) a ta kroska vypada nahodou porad dobre :)

Reagovat
doubeq
doubeq

30.6.20 13:13

Je to drahý, že? Holt globalizace si dá po koroně na chvíli pauzu. A ty poloprázdný eshopy jsou taky na prd.

Reagovat
depresy

30.6.20 13:09

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
doubeq
doubeq

30.6.20 13:04

A co usrávání? :-D

Reagovat
depresy

30.6.20 13:03

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
doubeq
doubeq

30.6.20 13:01

Něco na tom bude. Taky mají užší ráfek a míň drátů, což na tuhosti nepřidá a právě to může hrát roli do kopce, kde je rozdíl taky znát. Ta hmotnost bude na nábojích.

No prostě jedou jinak!!! :-D

Reagovat
Fazzy
Fazzy

30.6.20 12:54

Ja vim miťo, ale ono se to hrozně přeceňuje. Protože ta hmotnost navíc, by musela bejt celá nacpaná na obvodu kola a nejlíp ještě nevyvážená. To tady ale asi nebude, když jsou jiný i náboje a dráty. Navíc by to člověk poznal spíš na rovině než v kopci, kde sou malý otáčky i rychlost :)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

30.6.20 12:46

Paráda a užívej.

Reagovat
miťo
miťo

30.6.20 12:46

Jenže Fazzy plnej močák není rotující hmotnost :-)))

Reagovat
doubeq
doubeq

30.6.20 12:09

Muže to bejt placebo efekt, ale dost dlouho jsem jezdil jiný kola, stejný pláště a duše a na trase, kde znám ten projev je to podle mě poznat.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

30.6.20 12:04

Nevim kluci, nekteri jsou pravda citlivejsi, ale troufnu si tvrdit, ze rozdil ve hmotnosti tech kol bude podobnej jako kdyz si pred jizdou odskocis na malou a skoneni hlavy se na aerodynamice projevi vic nez ty placaty draty.. osobne ani v jednom teda rozdil nepoznam :) nicmene litej dokud mas dovolenou, vypada to, ze pocasi by mohlo klapat :)

Reagovat
miťo
miťo

30.6.20 11:45

Věřím, že rozdíl poznat lze.

Reagovat
annaaicxo

30.6.20 11:25

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
doubeq
doubeq

30.6.20 11:20

Pocitově, jo, ale těžko měřit že jo :-D

Reagovat
Fazzy
Fazzy

30.6.20 11:13

Počkej, to jsi jako fakt poznal 200g na kolech v kopci a placatý dráty v aerodynamice? :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

vlasto 6
gersa 8
miťo 7
Anatol J. 5
Fabulator 16
vlasto 4