Koupene pro moznost stridat kola na silnici i do terenu. Velka spokojenost krome me, jako neznalemu devceti skrytych detailu: castejsi vymena desticek, velmi nachylne na spravne serizeni, rychlejsi niceni kazety a retezu diky jednoprevodniku. Na druhou stranu kotouce brzdi i v Dolomitech, razeni jednou rukou je presne a spolehlive. Ram je mekkci nez u predchoziho Argon Gallium PRO, ale to se dalo ocekavat, nicmene na silnici nemam problem viset klukum v haku a i ted, takze je to citit leda ve stoupani, kdy je kolo (nebo ja) linejsi. Zklamanim je odreny lak hned po prvni bikepackingove vyjizdce, ale jinak kolo vydrzelo 8denni prejezd hranic CR v marastu a temer kontinualnim desti a blate bez jedine uhony.
(vloženo 11.7.20)
Značka | 3T |
Model | Exploro LTD |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | S |
Hmotnost | 8,7 |
Rám | Unidirectional carbon |
Vidlice | Liteus II Ltd |
Hlavové složení | 3T |
Kliky | Sram Force |
Řazení | Sram Force |
Převodník | Sram 36/42 |
Kazeta | Sram 11 42z |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | 3T |
Náboj zadní | 3T |
Brzda přední | Sram Force |
Brzda zadní | Sram Force |
Brzdové páky | Sram Dorce |
Ráfek přední | 3T discus 35mm |
Ráfek zadní | 3T discus 35mm |
Pedály | Garmin |
Řídítka | 3T Alu |
Představec | 3T Arx Team |
Sedlovka | 3t |
Sedlo | Selle San Marci short fir |
Pláště | Continental Ultra Sport 28mm |
Jezdi to na silnici v pohode, ted jsem ho prohnala v Dolomitech a furt dobrej pocit. Jen v tom stoupani mam pocit, ze je to jiny kolo – proste se trosku vlni oproti predchozimu. Ale na druhou stranu je pohodlnejsi, coz jsem se smontovanou pateri potrebovala. V idealnim svete bych si asi nechala Argona a mela k nemu tohle, ale Ales me inspiroval moc, a kdyz na tom jezdi on, tak ja si nemuzu preci stezovat.
Inspiroval te ales berany duc s 3T? Me taky.
Jak se btw na tom kole jezdí jako silniční verze ( 25, 28 pláště)?
11.7.20 16:03
Super, za 5*
Fotky jsou poradne v mobilu, nejaka rada jak z nich udelat poradne i tady, vsechny to rozostri…
11.7.20 14:45