Dali jsme dohromady100 vterin akce, tak jak to ma byt. :-) Mrknete idealne se sluchatky a na dobre obrazovce ve 4K.
(vloženo 29.7.20)
Ještě přidám jednu do pléna, sice ne RAW100 ale Scott Seco je extratřída a pokud jde o kompozici a jak se tu řešila hudba na pozadí, tak todle je za mne BoB… jakože Best of best…Hudba na pozadí spolu se zvukem kola…a Hopkins jede mlatu furt, hlavně ta zima ve dvojce !!!
pax: Jeste aby ne. :-D Jen to pujceni Redky nebo Canonu C200, pilotak na dron atd. :-))
31.7.20 12:09
black horse: Zabery musi byt blizko kvuli zvuku, nemame zvukare s boom pole prodlouzenim, protoze sehnat profi zvukare s rekorderem na dva dny je 10 tisic. :-) Kvalitni zvuk z 30 metru nenaberes a musis resit vic ruchu- motorovka v lese, lanovka, ptaci atd. No a narvat vse do 100 vterin je bohuzel hekticke, aby tam byly videt ty fajn veci z lokalu. Idealni je to tocit jen na jednom miste, ale to uz clovek musi mit skutecne spickovy spot.
JFtryall: 20–30 ráfků za rok?! Tvl, to je bláznivý. O jaký disciplíně se bavíme? To bych čekal max tak na úrovni svěťákovýho DH.
@vili:
CC + vhodný tlak
váha podobná a odsere to 0–2 ráfky za rok
(samozřejmě nejezdím pekla, ale zato umím mnohem hůř a tvrději dopadat ;o) )
A co se stane, když to nepřežije ráfek? … vyměníš ho a jedeš dál :-)
Super počin, skill jezdce i kamery… a čumím, že to šlo vytvořit a zpracovat tak rychle, což značí nějakou tu zkušenost a dovednost. Bohužel se však přikloním k některým hlasům ke střihu: na můj vkus moc hektický a rychlý střih a hlavně záběry strašně moc z blízka. Je mi jasné, že to tvoří dojem akčnosti, ale výsledný efekt pro mě je ten, že místo abych se kochal dovednostmi jezdce na pěkným trailu, tak si připadám jak kdybych hrál pingpong na strobodiskotéce a nicmoc nevidím:-(
Vili: Bez vlozek se nedaji podobny veci moc dlouho jezdit. Regulerni DH obuti 1200g zachrani celkem dost, ale kdyz jedes remeslo, tak to rozsekas. Kdyz vlozky nebyly, tak nebyla vyjimka treba 20–30 rafku za rok.
smekám před jezdcem i kameramanem. Krásně se na to kouká.
Otázka do pléna po láhvi vína: s mýma 100 kg se vždycky bojím dopadat třeba i z menších dropů do nějakých kořenů, protože kdy prostě trefíš nakolmo dobře podloženej 10 cm kořen, tak dle mě nemá šanci ráfek moc přežít. Tady v tom videu asi věděl kam dopadne, ale jinak spoléháte na nějakou vložku jako CC nebo jak todle řešíte?
30.7.20 19:21
Video pecka!!! I lokalita – moje srdecni. Nechapu, jak tam muze jezdit takovy pecky. :-) Ale pripojim se k tomu strihu… taky mi prijde kolikrat zbytecne brzy.
Rika se tomu sound design a je to narocna disciplina u filmu na tom delaji desitky lidi, ale RAW 100 ma svoje pravidla a zvuk by se tam nikdy nemel dodelavat dodatecne, ma to ukazat jezdeni v co nejmene zkreslene podobe na dobrych lokalitach a se solidni video i audio technikou. Pro maximalni detaily je potreba si to pustit do sluchatek, ktere maji pokud mozno neutralni krivku.
Nevím, jak se tomu říká v postprodukci zvuku, ale připadá mi to stejné, jako kdyby to někdo silně přehnal u fotky se sytostí barev. Fakt jsem si polovinu videa myslel, že ty ruchy jsou dělané dodatečně třesením nějakou krabicí plnou kamenů. Ale video super a ty zvuky jsou prostě originální. :-)
30.7.20 11:09
Fuji X-T4, 10 bit 4:2:0 interne, 4K 50fps 200mbps, skla Samyang 12mm f2, Fuji 23mm f2, 16–80mm f4, 55–200mm f3,5–4,8. Gimbal DJI Ronin S, mikrofon Rode VideoMic NTG. Strih v Premiere CC se sluchatkama Audio Tecnica ATH M50×, SD karty SanDisk Extreme Pro.
Síla, jezdec i filmař! To je RM Blizzard 90?
Za mě pěkné moc:)
Čím jste to natáčeli? Kolik čeho?
Jeslti není tajný…
Presne 12+20 je jeste ok, ale to je cisty cas, nepocitam obhlidku lokace, vicenasobne exporty a kontroly, coz je tak 100 opakovanych shlednuti+ pripominkovani. Ono ta postprodukcni prace je dost piplacka, zvlast kdyz tam ma byt ok zvuk, navic ja nemam tolik natoceno a nejde mi to tak rychle. Ted to je taky 10 bit material, masky s gradingem a cele to vyzaduje vic casu, aby to nejak vypadalo. Ale myslim, ze vysledek je ok a bude to patrit k tomu lepsimu na ceske scene, Vojta je zabijak. Urcite by se to dalo udelat mnohem lepe a to jezdeni by si to zaslouzilo, ale to by bylo potreba tak 1000 euro za nataceci den, zvukar s rekorderem, mozna i profi dron na prostrih, cable cam atd…
Normální poměr, pokud chce člověk natočit a publikovat něco, co má úroveň. Což tohle má.
30.7.20 10:17
Pokusu nastesti docela malo, Vojta je dobrej jezdec, takze nekde tak 5 opakovacek, nekde kvuli prostrihu. Zabralo nam to cca 12h na place. Clovek musi byt efektivni.
Vynikající technika, přesně takhle to má vypadat. Kolik bylo pokusů?
Kome: Nene zadne upravy, primo vytahnute z mikrofonu a peclive zpracovane v Premiere CC, zabralo to asi 20 hodin. Ladeni gainu, kompresoru, prechodu. Jediny namixovany zvuk je to dychani v tom spurtu.
30.7.20 08:05
Tak tohle je pecka video. Nejen skvělá práce za řidítky, ale kamera a hlavně střih. Celou dobu jsem ani nedýchal. Dobrá práce Fiki.
30.7.20 07:14
Hezké… pěkný styl… škoda toho kola ;0))))
Jinak mi přišlo, když člověk zná úroveň RAW100 z redbull.tv, že byly možná ty průjezdy useknuty do střihu na video brzy, kolikrát je střih hned v klopce, trochu mi tam chyběly víc dotažení těch scén a průjezdů…Jinak pecka, hlavně shred v klopkach a závěrečný prachový opar ;0)
Ač mě podobná videa nebaví, tak toto jsem necelou minutu vydržel :). Škoda, že není nějaká hudba v pozadí.
Divočák :)
Pedro: Nene covece vse na kamere a pak pece v postprodukci. VideoMic NTG od Rode mile prekvapil! Je tam hodne detailu.
Pecka!!! Tak mě napadá. Co úplně vyhodit převody a nechat jen kliky? :-D