Velikost | M |
Hmotnost | 13.5kg |
Rám | Nerve ES, F8 Series |
Vidlice | Fox Talas RLC 100-140 |
Tlumič | Fox RP23 High Volume (140mm) |
Hlavové složení | integrované |
Kliky | Shimano Deore XT II |
Přesmykač | SRAM X9 |
Měnič | SRAM X9 |
Řazení | SRAM X9 |
Převodník | SRAM X9 |
Kazeta | 44/32/22 |
Řetěz | Shimano HG73 |
Náboj přední | DT Swiss - 240s |
Náboj zadní | DT Swiss - 240s |
Brzda přední | Formula „The One“ 200 |
Brzda zadní | Formula „The One“ 200 |
Brzdové páky | Formula Oro |
Ráfek přední | DT Swiss EX 5.1D |
Ráfek zadní | DT Swiss EX 5.1D |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | Easton EA70 Monkey Bar |
Představec | Syntace F119 |
Sedlovka | Thomson Elite |
Sedlo | Fizik Aliante Sport |
Pláště | Schwalbe NN 2.4 |
váha dobrý, pevná osa pro netěžké zbytečnost, kotouče musíš vědět sám, ale mi osobně neuráží. za mě
@scret a jak tak koukam na 2011, tak s vahou se za tu dobu u canyonu nezmenilo skoro nic, AM 8.0 vazi temer nachlup stejne kdyz pripocitam pedaly, plaste a jiny sedlo, AM 9.0HS je tezsi a az AM 9.0 SL delaj o cca 700g lehci…
@scret pevna osa by se mi taky asi libila (budou to na podzim ctyri roky, co jsem to kupoval) tenkrat moc v kurzu nebyla (davali jen Pike v 36ce) tzn. pridat jeste o dost vic na vaze. nastesti nejak velky krouceni nepozoruju
@scret kotouc jsem puvodne chtel aspon vzadu shodit na 180, ale zjistil jsem, ze mi to vubec nevadi (cinka jen obcas predni kdyz chytne rezonanci od plastu na asfaltu),
@plastic_boy radsi na tom nechavam oko na zahradkach, ale zabahneny kola min lakaj ;)
No tak to bych se bál někde uvázat.