hehe
Po dlouhých 5 měsíců od úrazu už cítím že jsem opravdu na 100% zpátky, na dnešek jsem čekal hodně dlouho a snažil se být co nejvíce trpělivý a nepřehánět to.
Vyplatilo se ! :-)
Odkaz na video v HD kvalitě : https://www.youtube.com/watch?…
PS : Dotaz pro odborníky na vidlice RS model Pike Solo Air 27,5 z Reigna 2 – 2016, hoši ňák mi furt něco cvaká křupe a vychází to z hlávka, krku vidlice prostě někde tam při větším zatížení na kole. Nevíte čím to může být ? Při normálním ježdění po asfaltu nic tichoučko ale jakmile jdu někam kde to mírně drncá začne mi tam zepředu něco hrozně cvakat… :-(
(vloženo 9.8.20)
Jo mam 65kg… jsem jako pirko XD diky hosi snazim se :)))
Prodat a dat Lyrika.
Jinak teda pekne sakra velky skok! Pekne pekne ty!
Tvl… se s tim asi budu muset naucit zit, jen teda doufam ze to neni nebezpecne… dost to drtim a nesetrim ho moc XD
Vítej v klubu křupajících vidlic! :-D Já zkoušel na Piku Loctite 638, beze změny… Jediný funkční řešení by bylo slisovat nohy z korunky ven, řádně očistit, nanést Loctite a znovu nalysovat… Dělají to třebas tihle borci na Zélandě..:-D Jinak, pěkně ti to lítá ;-)
Křupe pomalu každej druhej Pike kterýmu se trochu nakládá. A tenhle dostává nažráno do syta. :) Lupe to ve spoji vnitřních nohou a korunky. Nedá se s tim dělat v podstatě nic.
Ja mam pocit ze asi uz na tu reklamaci nedosahnu… mam 3 sezony jetej bike… XD
9.8.20 20:06
První co udělěj, tak vyndej vidlici z rámu a očisti ložiska i rám, vše řádně namaž a slož. Často to dělá jen prach, který se do hlávka dostane. Jestli to nepomůže, je problém v korunce vidlice, u Piku celkem běžný problém.
Kurňa… mám takový pocit že tenhle problém má dost majitelu Pike vidlic… :-/ zrovna jsem o tom nedávno něco četl a potkalo mě to…
Myslím, že tě potkalo to, co mě, prostě se povolí spoj, jakým jsou hlavovka a kluzáky zapuštěné do korunky. Neznám postup, jakým to tam výrobce cpe, opravit se to moc nedá. Občas se doporučuje tam dát Locktite 638, ale taky to nemusí pomoct vůbec. V lepším případě reklamace, v horším smůla. Samotné vnitřní nohy s korunkou stojí cca 7500.
Jestli to je tím, co popisuju, ověříš relativně snadno: vyndej přední kolo, obdať kolo na záda, zafixuj si ho, aby se ani nehnulo a pak zkoušej vidlicí kroutit, tahat, prostě jí donuť se kroutit. Jestli v ní bude praskat, vítej v klubu. Na jízdní vlastnosti to vliv nemá, bezpečné to je, ale otravuje to.
Super polet. Ta vidlice si myslím bude buď povolené hlavové složení nebo problém v korunce.