Jenom si tak člověk povzdechne, jaký krásný věci u nás mohly vznikat, nebýt „centrálního plánování“ a RVHP.
Navzdory tomu se sem tam urodilo. Krása. Klobouček.
23.9.20 07:41
Ty linie toho rámu jsou prostě geniální. K tomu lakované blatníky a barevně sladěné sedlo. Tak se to dělá, novodobí výrobci by se na to měli podívat a vzít si příklad.
Dík za vysvětlení. ;) už vím proč můj první zlomený ram byl po nevydařeném doskoku pionýr
Paráda. Trochu to kazí ten zaliskanej zadní blatník, jinak radost pohledět.
Jo jo, šlo to u nás příliš západně, eště že ze šest let přijeli „osvoboditelé“. Jak koukli na tohle, tak měli jasno, mrchy… pěkné to máš jako vždy. Zprava dobrý, zleva ta(n)ky.
Jasné že Eska kopírovala Ameriku, tieto línie tam fičia od 30tych rokov. Toto bol exportný model pre Južnú a Severnú Ameriku, pre nás proletársky ľud to príliš smrdelo kapitalizmom, tak si to mohli kúpiť len vzorní súdruhovia. Gary by z tohto klunkera neurobil, oproti Schwinnu Excelsior to má polovičnú hrúbku trubiek :) rozpadlo by sa to pri prvom skoku
Gary Fisher by brečel. Schwinn to neni ale je krásné. Kdoví kdo koho kopíroval…