Už jsem na něm chtěl vyjet, poté co jsem ho dal první týden v květnu nalakovat (po půl roce jiný odstín a bez metalízy), tak i přes absenci dalších dílu Campagnolo jsem osadil co dům dal… Jezdí to parádně. Rám jsem koupil v dubnu, vypadal, že je v dobrém stavu, a jezdí dobře. Nedalo se přesně rozluštit výrobní čislo, takze buď 1986 anebo 1990. Vzhledem k použitým součástkám jsem se přiklonil k 1990… Nad cislem je vyražená 0, tímto znakem údajně značil rámy pan Bohumil Kasl z Babického teamu v Rokycanech…
(vloženo 24.10.20)
Značka | Favorit |
Model | F1S |
Modelový rok | 1990 |
Velikost | 58 |
Rám | Fe 2129g |
Vidlice | Fe 739g |
Hlavové složení | Shimano 105 |
Kliky | Campagnolo Strada |
Středové složení | DDR |
Přesmykač | Campagnolo Record |
Měnič | Shimano 300EX |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo Record 54/42 |
Kazeta | Sachs - Maillard 7, 12-22 |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | Maillard |
Náboj zadní | Maillard |
Brzda přední | Sachs - Modolo |
Brzda zadní | Sachs - Modolo |
Brzdové páky | Sachs - Modolo |
Ráfek přední | Mavic XP 21 |
Ráfek zadní | Mavic XP 21 |
Dráty | nerez 2mm |
Pedály | Lyotard, klipsny Cinelli, řemínky Christophe |
Řídítka | ITM 440mm |
Představec | ITM 120 |
Sedlovka | San Marco |
Sedlo | San Marco Laser |
Pláště | Rubena 25-622 |
Hurá sláva, smyk už řadí, podařilo se mi udělat o číslo větší závit M6. Teda nejdřív jsem zlomil závitník v tom kosmickém titanu od Campagnola, ale vytlačil jsem ho rozpojováken na řetěz a podařilo se mi ten závit M6 opravdu vyřezat. Šroub je obří, ale lanko drží. :-)
Skvely, jdu si ho objednat. Mam opiskovane dalsi dve ramy a nechci aby zreziveli nez vymyslim jak je nalakovat.
Poradi mi nekdo presny odstin tmavě modré metalizy Favorit?
Děkuji
Po opískování, pokud možno jemným pískem, mám vyzkoušený a je ověřený i firmama,co dělají auto a moto veterány tento odrezovač :https://www.vmd-drogerie.cz/…rozi-500-ml/?…
Pak můžeš s tím základem i nějakou dobu počkat
Mam dalsich 5 ramu do laku, mam predstavu jake odstiny.
Opiskuje mi to udajne nejlepe nejaka pani v Semtine.
Kamarad rika, ze ma nejakou super strikaci pistoli, zarizeni.
Jakou barvu použít, chci metalizu.
Jiny znamy mi rekl, ze po opiskovani hned striknout, natrit plnicem. Neni to vaha navic?
Spousta otazek… :-)
Ten šmejd, co Ti prodal ten přesmyk, nepřesmyk, je kdo ? Ať víme komu se vyhnout.
Ono ty profíci mají obvykle zajímavější kšefty než rámy na kola. Když už, tak ti to honem laknou a pryč s tím. Jak píše Lukvo – jaký si to uděláš, takový to máš :-) a rychleji.
Moc pěkný stroj, ta barva je taky super a s těma lakovnama je to všude stejné, jen tě tahají za nos, nejlíp si lakovat sám, dá se to naučit a výsledek je většinou lepší, než od " Profíků"
Learita – děkuji, bude to běh na dlouhou trať sehnat všechno v Campě.
Zkusím to dnes přefotit fotoaparátem a ne jen mobilem, ale jak jsem včera přijel z vyjížďky a svítilo sluníčko, tak jsem neodolal a fotil… :-)
tromboonem – já jsem objednával jinou barvu, ale po půl roce jsem byl rád, že je rám v laku. Další dva rámy jsem ovšem nechal opět opískovat a budu shánět jinou lakovnu…
Mr.Dawe – děkuji
Mě se ta barva líbí. Kolo fajn. Dotáhnout díly do konce a bude to super.
Hmm, pěkný, já v té době jezdil ještě nějakou osmdesátku, barvu bych dal jinou, když už byla dole, ale pokud je to volba nebo jediná co na to dávali, tak proč ne.
Rozdíly jsou jasně patrné, rozvor, uchyceni zadni vidle, tvar salamku.
Pro ilustraci passat me tchyne ktery jsem nedvno daval do pucu po dlohe dobe kdy byl pod nanosem bordelu v kulne
podle mufen predni vidlice bych rekl ze je to porevolucni favorit passat, pokud je seriznuti salamu jakoze trosku s propadlou ploskou tak to nejspis passat bude.
Neradi, bohuzel jisty pan od Ostravy, Opavy, Brna, vzdy se nazyva jinak prodava soucastky, ktere po dotazeni maji strzeny zavit ap. Takze smyk neradi, musim pridat delsi sroubek a uzounkou maticku, anebo vyriznout vetsi zavit… Proto jen mala placka, na druhou stranu 54 bych stejne neutahl… :-)
Řetěz na malý placce, páčka od smyku ale až za rohem … jak to řadí? :-)