Friston

Přidat foto

Trochu jinak pojatý gravel bike, stabilní ve sjezdu a vyšších rychlostech, zároveň mrštný při proplétání se úzkými cestičkami mezi stromy.

(vloženo 9.11.20)

snake_biker snake_biker
Ohodnoť bajk: (3.9  / 25 hlasujících)
Značka Whyte
Model Friston
Modelový rok 2018
Velikost 54
Hmotnost 10,2
Rám 6061 Hydro Formed T6 Aluminium, SCR, Custom Drawn, Multi Butted, Chainstay Flat Mount 160 Disc Mount, DOX Cable Routing with Inter-Grip Seat Clamp System
Vidlice Straight Bladed Carbon Front Fork with Internal Hose Routing, Tapered Alloy Steerer, Flat Mount Dropouts and 15mm Stealth Through Axle
Tlumič ---
Hlavové složení FSA No. 42, Integrated Road, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings
Kliky SRAM APEX 1, X-SYNC 40T Chainring, 175mm Crank Length, 11 Speed
Středové složení SRAM GXP, 68mm
Přesmykač N/A
Měnič Sram APEX 11 speed
Řazení SRAM APEX 1, Full Hydraulic, 11 Speed
Převodník SRAM X-SYNC 40T Chainring
Kazeta SRAM XG-1150, 10-42, 11 Speed
Řetěz SRAM PC-1130, 11 Speed
Náboj přední Alloy, Double Sealed Cartridge Bearing Hub, 15mm X 100mm Through Axle, 32 Hole
Náboj zadní Alloy, Double Sealed Cartridge Bearing Hub, XD Driver, 12mm X 142mm Through Axle, 32 Hole
Brzda přední SRAM APEX 1 Hydraulic, 160mm Flat Mount, Internal Routing
Brzda zadní SRAM APEX 1 Hydraulic, 160mm Flat Mount, Internal Routing
Brzdové páky SRAM APEX 1 Hydraulic, 160mm Flat Mount, Internal Routing
Ráfek přední WTB Asym i23, 23mm TCS System, 32 Hole
Ráfek zadní WTB Asym i23, 23mm TCS System, 32 Hole
Dráty DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples
Pedály Shimado PD-M 520 silver
Řídítka Ritchey WCS VentureMax Drop Bar, 420 mm, Drop: 102mm Reach: 75mm Drop flare: 24° Flare out: 6° Back sweep: 4.6°
Představec Ritchey WCS C220 28,6 x 80 x 73/17
Sedlovka Whyte 20mm Offset, 30.9mm x 350mm, 6061 Alloy, 2 Bolt Clamp
Sedlo Whyte Custom, Light Weight Triple Density Base, Triple Panel Design
Pláště Continental Terra Trail 700c/40, Continental Terra Speed, 700c/40

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

10.11.20 19:47

Parádní kousek, za 5*

Reagovat
TK75
TK75

10.11.20 09:51

Já jsem každopádně rád, že se směrem k většímu rozvoru vydal i Spešl s novym Divergem.Vyhovuje mi to v terénu taky víc, když je kolo delší.

Reagovat
snake_biker
snake_biker

10.11.20 09:28

Jedna věc je vzhled, druhá funkčnost… Pro mě je důležitější, aby se kolo v terénu dalo bezpečně ovládat a bylo pohodlnější. Mám doma ještě náhradní představec s „normálním“ sklonem, který ale moc nepoužívám. Doplním pár fotek i s ním, aby srdce estéta hořce neplakalo…

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

10.11.20 09:16

Ten představec tomu dává řádně na frak.

Reagovat
vpa007
vpa007

10.11.20 09:06

Zajímavý… s tou černou omotávkou mi to přijde celkově lepší. Ale na to to nejede…

Reagovat
snake_biker
snake_biker

10.11.20 09:02

Ano, uznávám, že geometrie biku je teda dost neortodoxní, ostatně jak je u Whytu zaužívaným zvykem – rám je dlouhý jak týden před výplatou, zadní stavba krátká, což má ale své nesporné výhody…:) Posed jsem opravdu doladil tak, že jsem sedlo posunul co nejvíc dopředu, vyměnil sériový kokpit za kombo od Ritcheyho – řídítka s nižším dropem a kratší představec s větším sklonem nahoru. Přestože ten kokpit na pohled nevypadá bůhvíjak, funkčně si rozhodně nemůžu stěžovat. Ani delší vyjížďky nad 100 km nejsou v tomto setupu problém, záda mě nebolí, takže jsem si asi zvykl. Každopádně do kopce to jede hodně dobře, ani v terénních prudkých stojkách se předek nijak nezvedá a jediným limitem je tak trakce plášťů a síla v nohách… Z kopce je to pak docela rock'n roll, když není cesta nebo stezka moc rozbitá., stíhám borce na XC fullech… :)

Reagovat
TK75
TK75

10.11.20 08:26

No pěkný kolo to je, ale vypadá to že jak je ten rám dlouhý, tak si musel vzít menší velikost abys dosáhl na řidítka.Jenže ta má zas krátkou hlavu.Ty si to vyřešil teda tím představcem :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Atrey17 0
Fildazmoravy 2
nomecz 13
Lišák 10
Kolobezkar 68
benobiker 39