Azub Ti-Fly X po 100k
Azub Ti-Fly X po 100km
Azub Ti-Fly X po 1000km
..zadní kolo umí přehodit bláto zezadu až na displej motoru, takže to krásně "chlustá" ze všech stran:)
Azub Ti-Fly X po 1000km
Nové maskování
Po 10min jízdy na zušebním polygonu u Letiště.
Mám ho krátce, ale po prvních 1000km se zdá vše OK. Nikdy jsem na ničem jinem nejezdil, takže nemohu posoudit. Vadí mi nemožnost posunutí sedadla dozadu a tím pádem trochu zlepšení těžiště a tím i trakce. Ta chybí a je to obrovská škoda. Ani lepší gumy tomu asi nepomůžou. Je to prostě těžké na předek. To není výtka vůči Azubu, protože je to základní charakteristika těchto kol. Bohužel již na normální kolo asi nikdy nesednu, takže musím si na tozvyknout.
Teď vím, že příští tříkolka bude zřejmě „quad“ vlastní konstrukce. s naklápěním a pořadným zdvihem. A především s ohonem všech kol.
Jinak si troufám říct, že je to „hajend“ mezi triky, takže není co jiného zvolit. A hlavně, je to od nás z Moravy:)
Vřele doporučuji. Je to úplně něco jiného než na kole. Nedá se to vlastně popsat. Je to třeba vyzkoušet. Pokud Vás bolí krk, záda a ruce… určitě si zajeďtě do Uh. Hradiště vyzkoušet lehokola Azub.
(vloženo 14.11.20)
Značka | Azub |
Model | Ti-Fly X |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | universální |
Hmotnost | výrobce neuvádní |
Rám | Azub, ALU |
Vidlice | přední náprava s titanovými příčnými rameny, které slouží jako listové péro |
Tlumič | SR Suntour UnAir |
Hlavové složení | Azub, slouží jako rejdové osy |
Kliky | Shimano STEPS E6100 |
Středové složení | Shimano STEPS E6100 |
Přesmykač | - |
Měnič | Shimano Deore 1x10 |
Řazení | Shimano Deore |
Převodník | 38z |
Kazeta | Shimano Deore 11-34 |
Řetěz | KMC nebo něco takového |
Náboj přední | Azub 135mm 20mm |
Náboj zadní | Azub 157mm Syntace 12mm |
Brzda přední | Tektro Auriga Tune - hydraulic disc |
Brzda zadní | - |
Brzdové páky | Tektro Auriga Tune - hydraulic disc |
Ráfek přední | Remerx WSR |
Ráfek zadní | Remerx WSR |
Dráty | Sapim black |
Pedály | SPD XT PD-T8000 |
Řídítka | Azub |
Představec | - |
Sedlovka | - |
Sedlo | Azub |
Pláště | Schwalbe Smart Sam 2,25" |
V klídku:) Já se neurazil. Jsem línej šlapat, protože jsem 10 let nejezdil a tříkolka je o 10kg těžší k tomu chybí gravitační síla, takže je to trochu těžší než dnešní MTB. Ale zase aerodynamik aje lepší a více síly mám při zapření do sedačky, takže pokud to dovolí trakce, vyjedu větší krpál než na kole. A to nejdůležitější… nic z toho nebolí. Jinak doporučuji všem holkám, protože perfektně zabírá zadek:) To by byly „dupky“, kdyby holky jezdily na tříkolkách:)
„Škoda, že je pan fotograf línej šlapat…“ Sorry kámo, ať to jezdí.
Mě se to moc líbí, navíc je to skloubení praktické účelnosti, dokonalé a vytrvalé funkčnosti a nadčasového designu. Kluci z AZUBu udělali za 20 let obrovský kus práce, z garážovky to vytáhli až na špici a nechybí u toho jak nadšení, tak hlavně srdce.
Kdo chce, jezdí na lehokolech nebo trojkolkách ať už ze zdravotních důvodů, nebo vlastního přesvědčení a jiným nezbývá než to respektovat.
Ti, kteří neznají důvody proč lidé jezdí na těchto strojích a zrovna píšou nesmysly jako např. tady R-A-D-I-U-S nezaslouží ani facana, jen prostě ignoraci. A i kdyby jsme neznali důvody, tak co? Bylo jeho rozhodnutí koupit takový stroj? Bylo. Tak co?
Pánové díky za podporu, cítím se celkem trapně, protože jak říkám, stále chodím a invalidní důchod jsem odmítnul, takže jsem vlastně je „líný šlapat“:)
Hooooodně šťastných kilometrů přeje Marian
17.11.20 21:36
Mě to právě překvapilo jak to letí neuvěřitelně. Jak je člověk vysoký tak to má brutální odpor že se ani za nikom nesvezeš a tady vžůům :-) A páteř je natolik komplikovaná že pravidelně vytváří originální pacienty. Tak ať to jezdí a hlavně nebolí…
Pánové já jsem celkem zdravý. Jen prostě nemůžu na kolo, protože asi po 2–3km mi jednoduše ztvrdnou nohy až po pupek, tedy všechny „3 nohy“ a pajk následuje pád, v lepším případě do příkopy, v hořním na beton a pak tak 2–3 hodky ochrnutí. Prostě se neeepoooostttvííím ani za. Já mám rozbitý L5 a nějak mi to tlačí na míchu. Těch problémuů je více, ale co je zásadní, mohu chodit. Dodobných případů je na světě pry jen 7 a z toho jen já chodím. Prozatím. Samozřejmě kolik je lidi nezmapovaných, to nikdo netuší, ale alespoň v tom civilizovaném světě je tomu tak.
Jojo, jel jsem jednoho dne domu a naproti mně VAZ2104 a v něm policajt na mol. Dopravák. Otec ho znal. Zrovna se mu narodila vnučka. Tak to do mně trochu napllil. Já se ho snažil přeskočit, ale ve dvacítce se těžko zvedá BMT30 nad auto. Pár kotrmelc, hladké přistání a pak už jen trápení. Měl jsem vlastně štěstí, protože žiju. Prostě „The Show Must Go On“ ! ! !
BTW: dnes jsem ráno předjel „cesťáka“ v 37km ryhlosti, a asi po pěti minutách mně konečně dojel a dali jsem se do řeči. Byl překvapený, že to jede tak rychle. Motor je do 25,5km/h, pak se poctivě vypne, takže je to jen váha navíc a přesto je to rychlejší než běžný bajk. Hodl trochu zafouká a i silničáři na 3× tenčím a lehčím kole, s xy naježděnými kilometry mají co dělat:) Aerodynamika dělá divy.
KUBULO Mám 12let výhřez ploténky 6let bolest každý den, cvičil jsem skoro 6let s opiáty vím co je to odhodlání, 2× jsem odmítl operaci i invalidní důchod… až ochrnu koupím si elektro okamžitě bez odhodlání…
Za me super stroj a kecy vsech zdravejch super bikeru bych vibec nebral v potaz. Ze sveho okoli moc dobre vim co znamena kdyz nemuzes na klasicke kolo. V tomto pripade i naprosto chapu elektriku. A to jak tady hmm pise ze to neni odhodlani tak vi kulove o cem mluvi. Mam dva zname kteri po 30 zustali na voziku (samozrejme je to horsi varianta) a kazdy se s stim vyporadal po svem. Jeden se upnul k handbiku a druhy k flasce. Takze za me vule a odhodlani k tomu jakkoli se vratit ke kolu nebo sportu obecne se ceni na maximum.
A kdyz jsem si na netu neco nasel o danem stroji tak musim rici ze to je uzasna masina. Je to tedy za pekny balik ale ma to sve opodstatneni,protoze konstrukce je povedena.
Preji ti at ti to jezdi a at si stastny z vyjizdek.
Tak s motorem je to úplně jiné tady už odhodlání nepotřebuješ :-D Na elektro se těší každý :-D
Pekny stroj. Mel jsem moznost (nutnost) par tydnu jezdit na Azub Lowracer a roviny byly fakt svizny – 35 na pohodu. Prisel kopec, horsi asfalt s kolo spis couvalo. Pady byly vetsinou docela vtipny. No nastesti se mi nic nestalo.
Já jel na Azubu ještě s bubnovejma brzdama které skoro nebrzdily. Je neuvěřitelné jak je Azub rychlej. Odpor vzduchu minimální a letíte krajinou jak střela. V zimě vidím výhodu že když je led nehodíte tlamu a při mé trombóze by se poloha nohou opravdu hodila. Nevýhodu vidím v tom že Azub nemám kam dát je široký a do schodů to taky nejde. Už jsem byl málem invalidní takže tyhle vozítka se mi moc líbí. Super
15.11.20 08:36
Jezdil jsem od malička tiral a bikros. Ve dvaceti přišel úraz a jsem rád, že vůbec chodím. Nakolo „normální“ kolo již zřejmě nikdy nebudu moci usednout. Díky tříkolce se mohu projet. Nemám ambice na to abych byl na kopci první. Pokud se Vám to nelíbí, je mi líto. Hodně se změnilo za těch 20 let. Kdysi jsem se všichni zdravili, dokonce i někteří silničáři, ale dnes vidím spíše nezájem a nafrněnost. Škoda, bývala to super komunita.
Takovou kukotinu jsem snad ještě neviděl? Na silnici ok, ale do terénu je to absurdní, ne?
Škoda, že je pan fotograf línej šlapat…
Hodnotí si to sám
14.11.20 20:29
Jako všechny ostatní s nedostatečně vyplněným profilem kola tě poprosím o řádné doplnění viz pravidla této kategorie fotek. Předem díky za nápravu.