Nahrada za zboreny Roubaix. 1/2 Campy Chorus 1×12, s 42z prevodnikem stejne prevody jako 34–50/11–28 pouze chybi 2 nejrychlejsi (ktery stejne na nic nepotrebuju).
(vloženo 15.11.20)
Značka | Specialized |
Model | Tarmac Pro SL |
Modelový rok | 2010 |
Hmotnost | 6.660 |
Rám | Tarmac Pro SL |
Vidlice | Tarmac Pro SL |
Hlavové složení | Cane Creek |
Kliky | Easton EC90 SL |
Středové složení | Rotor BSA30 |
Měnič | Campagnolo Chorus |
Řazení | Campagnolo Chorus |
Převodník | Garbaruk Cinch 42t |
Kazeta | Campagnolo Chorus 11-34 12sp |
Řetěz | Campagnolo Super Record |
Náboj přední | DT PR1400 Dicut |
Náboj zadní | DT PR1400 Dicut |
Brzda přední | Campagnolo Chorus |
Brzda zadní | Campagnolo Chorus |
Brzdové páky | Campagnolo Chorus |
Ráfek přední | DT RR411 |
Ráfek zadní | DT PR1400 Dicut |
Dráty | DT Aerolite/Aerocomp |
Řídítka | Control Tech Cougar Carbon |
Představec | S-Works |
Sedlovka | S-Works |
Sedlo | SQLab 612 |
Pláště | Pirelli P-Zero Velo TLR SL 700x26C |
To lidstvo opravdu tak moc hloupne, že je potřeba zbavit se přesmykače?
Možná jo, v době velkého rozmachu automatických převodovek, chytrých telefonů, manuálů s varováním, aby se nepila kyselina z baterie, apod. asi nelze čekat, že se dají ovládat dvě zařízení pro změnu převodů současně.
17.11.20 22:23
17.11.20 07:42
Slepá vývojová větev 1×něco už i na silničce. No je to tvoje kolo. Za deset let budou dvou-převodníky zpět i na MTB. Tohle totiž nemá žádné výhody.
Je to Garbaruk Easton Cinch RoadGarbaruk Easton Cinch Road , primo na cinch pasujici. Jako Cannondale jen vypada. Puvodne jsem chtelo origo Easton, ale nesel sehnat. Garbaruk je o poznani hezci :)
moc pěkné… na tech Easton klikach mas Cannondale spidering? to si rozumi co se tyka direct mount interface?
Mě taky dává 1×11 nebo 12 na silnici smysl. Akorát musím ještě počkat jestli se vytasí Shimano s nějakou vhodnou elektrosadou, ideální by bylo 1×12 Di2 GRX. Stejně jako HKou jezdím sám (maximálně s manželkou) a převody do rychla mi nechybí, nepotřebuji šlapat z kopce, aby mi skupina neujela.
A hlavně kliky od White Industries jsou v 1× provedení daleko pěknější než v 2×, které navíc nedělají kompletně stříbrné.
Prozatím mám čas, nové silničky přijdou na řadu nejdříve za rok…
16.11.20 10:23
scalar: Jezdim sam v kopcich. Pri kadenci 100 ot/s je to 41 km/h, vic nepotrebuju. Dolu slapat taky nemusim, prevod ~34/28 mi do kopce staci (zatim). Bral jsem to jako experiment, ale dava mi to cim dal tim vic smysl. Konec patalii s presmykacem, ctvrt kila dolu, pohodlnejsi razeni, konec hledani spravnyho prevodniku na rovine. Kdyby ten Ekar nemel omezeny razeni po jednom prevodu, tak je to jasna volba na dalsi kolo. U dalsi stavby ted vaham, jestli vubec 2×12 jeste davat (ale asi jo, na delsich vyjizdkach ocenim i pomalejsi prevod, tohle kolo je spis na kratsi trate, do 150km, pak mi uz vadi geo). Hmotnostni rezerva tam je (porad muzu jeste vykuchat levou paku).
Srovnavat je treba spis prevodovky (ne motory) – Regera je vlastne singlespeed :)
Mito: Nechci malovat tradicim certa na zed, ale podle me to nebude dlouho trvat (u nezavodnich kol).
Jeste kdybyste vedeli, co vozim za pedaly – to by mistnim puristum praskla cevka :)
Jinak dik za komentare. Pruh svetla na fotce je provokace :)
16.11.20 03:59
Fakt hezký, jen škoda že představec není v negativu.
Líbí se mi převodník a rolničky u šaltru, jak hezky k době ladí. Zs plný počet :-)
15.11.20 22:52
5*
Krása, za 5*