Přírodní památka Tasovické vrchy.
Údolí Dyje kolem Tasovic.
Radost se po tomhle projet.
Řopík v obci Dyje
Na mostě přes Dyjí v obci Dyje i s veteránem v plné velikosti.
Přišel čas provětrat staré CX
(vloženo 17.11.20)
Kotew, tys to asi vyjádil pro mě nejsrozumitelněji :-)
Miťo tys to popsal tou horní rámovkou technicky a dalším textem jsi to krásně doplnil. .
U kol velkých velikostí (zde na snímcích nejčastěji), nemám oko na poměr výšky a délky při určité velikosti, tak to nepoznám,
V mé velikosti se to totiž (při použití normálních kol) zdrcnout asi nedá (štrejchala bych pedálem do předního kola a sedlová trubka by byla moc strmá) a natáhnout tak možná stavbu vzadu (to bude asi případ Růženky), vepředu bych nedošáhla na řidítka. Nebudu si s tím lámat hlavu. Vysoko nad zemí je můj trek, má střed o kus výš (jak ostatní moje kola), ale to bude proto, aby se mu k tlustejm gumám vešly aji blatníky, ten má dlouhou odpruženou vidlici.
Silnička – etalon.
Kroska – kratší horní rámovka (až na Duratec), kliky výš.
Gravel – delší horní rámovka, kliky nízko jak silnička, vysoká hlava, paskvil (u některých výrobců).
Mně se líbí přístup Giantu. Krosku TCX nabízel i jako gravel. Super grometrie, hezky se mi na něm jezdí všechno. Silnice i terén. Teď dělá jako gravel Revolta a i na něj se nechá dívat.
V Mikulově je prodejna Merida, a tam mi vysvétlili, že na cyklorosce prostě NEMOHU jezdit gravel švihy ;-)
Parádní výjezd i Crůxík :-)
Báro: je to zdrclý a jsi vysoko na zemí :-)
Mně to nedá, se zeptám. V čem se liší rám CX, silnice a gravela? Beru, že to bude jinak zpřevodované a má to jinak široký gumy, ale je nějaký zásadní rozdíl v rámové sadě (rám a vidlice)? Mám na mysli nějakou zásadní charkteristiku, podle které se to dá jednoznačně odlišit, ne, že to má větší či menší sloping či zahnutou sedlovou trubku. Mě to připadá všechno stejný.