"poslední tuning"
"poslední tuning"
"poslední tuning"
Aktuální stav.
Původně jsem tak nějak čekal na Cube Nuroad Race, ale ten by byl až bůh ví kdy. Tak jsem sáhl po Supu.
Ze startu výměna kotoučů na 160mm (na zadní brzdě trošku broušení adaptéru :D ), kazeta 11–46 místo 11–42 a Shimano řetěz místo Kmc. Potom bezduše a výměna představce 90/0° místo 100/-8°.
Další úpravy: karbon sedlovka a DM patka na přehazku.
Ikdyž řetěz zatím nespadl, dal jsem vodítko. Pro klid…
Závitové nýty na třetí košík na pouzdro s duší a nářadím.
Kolo sedlo a jezdí hezky. :)
(vloženo 3.12.20)
Značka | Superior |
Model | X-road Elite |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | 56cm |
Hmotnost | 11,5 |
Rám | Alux x6 |
Vidlice | Carbon/Alu |
Hlavové složení | FSA Orbit C-40 No.42/ACB, 1-1/8“x1.5“ |
Kliky | SHIMANO GRX FC-RX600 |
Středové složení | BB-RS500 |
Měnič | SHIMANO GRX RD-RX812 Shadow Plus |
Řazení | SHIMANO GRX ST-RX600 |
Převodník | Shimano 40t. |
Kazeta | Shimano SLX 11-46 |
Řetěz | CN-HG701 |
Náboj přední | SHIMANO HB-RS470, 28H, CENTER LOCK, 12x100mm |
Náboj zadní | SHIMANO FH-RS470, 28H, CENTER LOCK, 12x142mm |
Brzda přední | BR-RX400 / SM-RT 30 160mm |
Brzda zadní | BR-RX400 / SM-RT 30 160mm |
Brzdové páky | SHIMANO GRX ST-RX600 |
Ráfek přední | Stars J20SR, 28H |
Ráfek zadní | Stars J20SR, 28H |
Dráty | Sapim Race, Stainless Black |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | ONE1 X-Race Aero, 440mm, 16° flared, 70mm reach, 31.8mm |
Představec | 4e, 90mm, 0° |
Sedlovka | FSA K-Force 27.2mm |
Sedlo | Selle Royal Seta Performa |
Pláště | Schwalbe G-One Allround RaceGuard, TLE 28x1.50", tmel Caffé Latex |
Ahoj. Uvažuji o úpravách, které jsi aplikoval na svém kole. Můžu se zeptat jakou přesně kazetu ,patku přehazovačky a vodítko jsi pořizoval ?? Neřešil jsi náhodou i šířku ráfků?? Děkuji za odpověď
Nechám, vyloženě do kejdy mám bajka a tyhle gumy mám celkem rád jako celkem uni.
Hehe, take jsem mel favorita Cube Nuroad(prej budou na jare) tak jsem nakonec taky vzal X-Roada.
Jen jsem nepochopil tu vymenu kotoucu…vzdyt by tam 160-ky mely byt uz z vyroby?
Lak se se na plastu chová jinak než na kovu. Aneb popředu to umí každý. Ale pozadu to už chce fištróna…
Počkej? Na kole za 40 kolouchů mají jinou barvu vidlice a jinou barvu rámu??? To jako fakt?:-) Sériová výroba ty vole…To by nás zákaznici rozšlapali:-D Když vezmu, co lidi občas řeší na dýhovaných věcech, kde to fakt neovlivníš. Tak v RALovém odstínu to takhle netrefit už chce docela kumšt! A to vidím i já, i když jsem barvoslepý:-D
midlander: kopu si trošku patama u zimních treter do rámu tak je to „ochranná“ nálepka, bohužel jinou takové velikosti s lepším nápisem jsem neměl :D
Ondy: taky to mám lehce jiný ..
Včera jsem si ho také přivezl domů. Jediné co me lehce zamrzelo je že na mém kusu je jiny odstin barvy na vidlici a zbytku rámu. Jinak se mě kolo zdá zatím super.
4.12.20 08:30
3.12.20 20:10
3.12.20 19:43
p@X už jsi trapnej, něco novýho nemáš? :)
btw rozhodně za dýl než tvý „výtvory“
3.12.20 19:34
Mezery jsou stejný jako jsem měl do teď na 10sp kazetě 11–36 + teď mám převod navíc.
40–46 je stejný jako 30–36 co jsem vozil na 2×10 (30/46 a 11–36), chci na tom jezdit do kopců :D
Čuli: dík, ten 46 pastorek potřebuju:-) Jak je to strmej výšlap v lese přes šutry nebo měkký podklad atd tak to ten 42 už nestačí
To musíš mít strašný mezery mezi převodama. Barva je super!
Původně jsem chtěl 2táci, ale i s jedním se dá žít :)
40:11 50km/h udržitelný a rozdupat dolekopcom na 65km/h taky v klidu, takže na takové kolo a moje ježdění ideál :)
Parádní to máš, za 5*
Pěkné kolo, rám se mi líbí, dávám 5, teď je to tak moderní.
Si počkám, až místo dvou velkých talířů na zadním náboji přidají malou dvaadvacítku ke středu a udělají k tomu přesmykač pro silniční duál, pak si něco takového určitě na zimu pořídím :-) Ale 40:11 je tak pro mě, ale mám obavu, že pro chlapa jedoucího po silnici je to zoufale pomalé. Na druhou stranu 40:46 do pořádného kopce, natož po hrbaté lesní cestě, nestačí.
TK75
Jasný na 1×11, odklon kladky je stejný jak u mtb šaltrů který dají 46.