sorry za kliky a pedály
kolo sem koupil asi před 3 rokama ,jen sem chtěl aby se na něm dalo jezdit trochu v terénu,asi někdy na jaře mě to strašně chytlo ,začal sem hledat traily a to kolo už celkem dostávalo a divil sem se že drží ,první úprava na něm byli na jaře nové pláště s hrubým vzorkem šíře 2,25 a to se vyplatilo ,pak sem od kamaráda koupil sainty za strašně dobrou cenu a nedávno sem na to dal představec 35mm a řídítka 780 mm ,vím že je to šílenost ,ale to kolo to posunulo úplně na jiný level ,chci to dál vylepšovat ,vzduvhovou vidlicí a pohonem 1×10,nebo 1×11,s kolem sem v celku spokojený ,na to že je to kolo za pár korun z decathlonu tak má hodně dobrou geometrii ,s tím kolem sem toho sjel fakt hodně a myslím že i hodně ješte sjedu
(mám 172 cm ,ve velikosti M a je to nádherně hravý)
(vloženo 29.12.20)
Značka | b-twin |
Model | 520 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | M |
Hmotnost | 13,5 |
Rám | b-twin |
Vidlice | sr suntour pružina 100mm |
Tlumič | nemám |
Hlavové složení | dekáč |
Kliky | sram |
Středové složení | sram |
Přesmykač | sram |
Řazení | sram x3 |
Převodník | sram |
Kazeta | sram |
Řetěz | sram |
Náboj přední | sram |
Náboj zadní | sram |
Brzda přední | mechanická kotoučová 160 mm |
Brzda zadní | mechanická kotoučová 160 mm |
Brzdové páky | sram |
Ráfek přední | dekáč |
Ráfek zadní | dekáč |
Dráty | dekáč |
Pedály | shimano saint |
Řídítka | zoom plus 780mm průměr 31,8 |
Představec | b-twin 35mm |
Sedlovka | b-twin |
Sedlo | b-twin |
Pláště | scwalbe tough tom 2,25 |
Ne nemá, ani nemám v plánu ji dávat dopředu, bude to na Rychloupínák, spousta lidí říká že to strašně plave, ale mě nepřijde, takže předpokládám, jestli se nestane něco zásadního, tak příští 2 sezóny budou na tomhle kole a pak uvidím co dál no
Ahojky,
máš to pěkný a udělal jsi i pěkný fotky, z popisu je jasný Tvůj záměr, ale pokud to dobře chápu tak to nemá pevné osy, to bych pak do upgrajdu nešel a hledal možnost jak si postavit HT na osách (byť jen 142 vzadu, lépe 148×12…)
Jo dobrej nápad, objednávám hned
pěkný kolo, bohatě dostačující na pořádné ježdění
Couffy: taky si myslím vypadá to jako parádní bajk který bude zaručeně dobře fungovat XD
Tak s kolem jsme na tom podobně, taky se divím, co to všechno někdy vydrží =)
Já to mám tak, že jezdím a tuním jen když něco rozbiju. Zbytečně moc pěněz bych do takovýho kola necpal
Nemůžu s tebou úplně souhlasit, protože za slušnýho HT dáš kolem 30 000 a kdybych na tom kole vyměnil vše (což mám v plánu) s brzdama, vidlicí, pohonem a i ty řídla s představcem tak když to preženu tak se vejdu i s kupní cenou kola do 20 000(spíš tak 18 000)
Což není dohromady zas tak moc peněz, na to abych si mohl pořádně užít bikovaní
No jasně, že dává smysl dělat upgrade! Jako borci, vzpomeňte si, jaký jste měli kolo a možnosti, když vám bylo patnáct! ;-) Takže za mě super, jen tak dál, on si člověk každej upgrade užije, těší se na něj, i pak z něj.
Takže jen tak dál. Zkusil bych mrknout po bazarech po nějakejch dílech na 1×10, ale spíš 1×11, tam už jsou rozumně rozsahem široký kazety, na kterých se dá slušně pojezdit. ;-)
29.12.20 13:17
proč by nedávalo smysl ho upgradovat ,kolo je použitelný ,máš s tím nějaký zkušenosti ,že tohle říkáš?
a nemám uplně čas na to chodit každej den na brigády a vydělat si na nový kolo,když si ho budu vylepšovat ,budu s ním fakt spokojenej a bude se mi na něm dobře jezdit a aspoň nebudu rozmazlenej dobrýma kolama ,protože to kolo mi nic neodpustí a naučím se pořádně jezdit a až budu mít vice času za pár lrt ,tak ano vydělám si na nové kolo
29.12.20 12:23
noice