Značka | Scott |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 9,18 |
Rám | Scott Speedster S40 |
Vidlice | celokarbon |
Hlavové složení | Force |
Kliky | FSA Omega |
Středové složení | FSA MegaExo |
Přesmykač | Sh Sora+objímka |
Měnič | Sh Exage EX300 |
Řazení | Sh RX100 8sp. |
Převodník | FSA 50/34 AL/Fe |
Kazeta | SunRace 8sp. 11-23z |
Řetěz | Sram PG 870 |
Brzda přední | SH RX100, 3barevné špalky PRO-T |
Brzda zadní | Sh RX100 |
Brzdové páky | Sh RX100 |
Ráfek přední | Mavic Aksium |
Ráfek zadní | Mavic Aksium |
Pedály | VP |
Řídítka | Scott Pilot 420mm |
Představec | Scott Pilot 90mm |
Sedlovka | PZ Racing CR 2.3 31,6/350 |
Sedlo | Scott |
Pláště | Michelin Lithion 2 |
Výměna řídítek za kompakty, jak mi bylo zde raděno. Úchop je fakt parádní! A když k tomu přidám ještě výměnu představce za kratší, tak jsem s posedem opravdu spokojen! Díky všem, co mně radili :-)
Výš už řídítka dávat nebudu. Horní úchop je lepší. Dolní úchop je už teď na, pro mě přijatelné, hranici. Časem pořídím nějaká jiná.
Maňas: pokud delší štrekou lze nazvat výlet na Vír (±100km tam a z5), tak klidně hned. Pokud delší štrekou lze nazvat Preděda, nebo Ještěda, tak asi nikdy…
Lišák: Tak je to pravda ! Pochvala. Kdy budeš mít najeto na delší štreku ?
jsem se ti do toho nesral, pac ti to tak treba sedi, ne ze bych byl skoupy na slovo :-). jak ti uz psali, natocit rodla vys. takhle to mas nastaveny jako klasicky oblouky.
1.8.11 09:55
nebo kolmo na hlavovou trubku :)
Někdo taky nastavuje rodla tak, aby konce směřovali na zadní patky.
Pokud by jsi chtěl nechat tyhle rodla, tak je trochu natoč směrem nahoru, je lepší, když je horní část, která navazuje na páky jen mírně dolů, ale asi bych ti doporučil nějaké kompaktní berany, na pohodovou silniční cyklistiku jsou lepší.
1.8.11 07:30
předělat úchop a nemá to chybu :)
JSt: Tak poraď začátečníkovi, jak to má být. Seš tajemnej jako hrad v Karpatech.
Pes: rodla a zřejmě i dualy jsou polovina devadesátých let minulého století… ;-)
Jen ty rodla jsou trochu zvláštní, ale pěkné to celé je :-)
no je to minimalne zajimavy :-D