Po letech strávených na hliníkovejch rámech jsem zatoužil po nové zkušenosti. Italské SARTO umí karbonové rámy s geometrií na zakázku. Při návrhu kola jsem měl jasno → mechanická sada, ráfkové brzdy a klasická objímka sedlové trubky.
Edit 03/2021:
Musím složit klukům italským ušatým velkou poklonu. Vlastnosti rámu včetně geometrie splnily až nad očekávání mé představy. K sadě a pedálům nemám výtek. Vyzdvihl bych lehkost řazení u nového přesmykače. Horní úchop aero řídítek jsem si okamžitě oblíbil. Obměnil jsem pouze sedlo, původní klasické SLR nahradilo nové v provedení Boost.
Edit 06/2021:
Pořízena nová zapletená kola Kastar R50 C
(vloženo 4.2.21)
Značka | SARTO |
Model | Veneto SL |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 60 cm |
Hmotnost | 7,2 kg (s pedály) |
Rám | SARTO / karbon / mech. sada / třmenové brzdy / geo na zakázku |
Vidlice | SARTO / karbon / offset 45 mm |
Kliky | DURA-ACE / FC-R9100 / 50 x 34 zubů / 175 mm |
Středové složení | DURA-ACE / BB-R9100 / BSA 68 mm |
Přesmykač | DURA-ACE / FD-R9100-B / objímka 34,9 mm |
Měnič | DURA-ACE / RD-R9100-SS |
Řazení | DURA-ACE / ST-R9100 |
Kazeta | DURA-ACE / CS-R9100 / 11 ÷ 30 zubů |
Řetěz | DURA-ACE / CN-HG901 / Quick-link |
Brzda přední | DURA-ACE / BR-R9100 |
Brzda zadní | DURA-ACE / BR-R9100 |
Brzdové páky | DURA-ACE / ST-R9100 |
Ráfek přední | KASTAR / R50 C |
Ráfek zadní | KASTAR / R50 C |
Pedály | LOOK / Keo Blade Carbon 12 |
Řídítka | RITCHEY / WCS / Carbon Solostreem / 440 x 90 mm |
Sedlovka | DEDA / Superleggero 25 mm / 31,6 mm / 350 mm |
Sedlo | SELLE ITALIA / SLR Boost Kit Carbonio Superflow / L (145 mm) |
Pláště | Continental / Grand Prix 5000 / 25 mm |
Cio… vycházel jsem z celku s porovnáním mýho Ridleyho v 58 a to je štaflovitější :-)
5.2.21 19:38
Můžu se zeptat, kolik tě rám s vlastní geo vyšel? Pěkný jednoduchý, ať to jezdí
Takový malý-velký kolo :). Nejdřív mi k silničce neseděl úhel hlavovky, ale po přečtení komentáře s proporcema to asi fakt jinak nešlo. Já bych třeba na svou velikost potřeboval aspoň 30" kola, aby geometrie vypadala hezky konfekčně…
Cioran-m: Neber mi mé sny ;-) Duratec určitě není Trabant, tuhost, přesnost, lehkost, to jsou vlastnosti prémiovějších značek.
A doufám, že Sarto mile překvapí.
Kubiczech: Nápodobně …
5.2.21 07:23
Delší nohy kratší tělo i ruce, s tím nic nenadělám.Ten devadesátkovej krk v reálu až tak špatně nevypadá. Na fotkách je to běs. Rám je zkrácenej na minimum a přesto jsem si nemohl dovolit dát delší představec.
Gemini: mám 190 cm (výška sedla 845 mm od středu šlapání)
Milan.v: tak na to jsem zvědav ;-)
Sarto s Durou super, přechod z hliníkového Duratecu je jako jít z Trabanta do Ferrari…
Příjde mi trochu nešťastný a škoda postavit si kolo na míru v této velikosti s tím, že ho osadím 90 mm představcem – ale asi víš, proč to tak je…