Velmi se mi líbil zajímavý design kola Rudge Rotary Conventry. Jedná se o dvoustopou tříkolku z roku 1879. Prozatím se pokusím udělat projekt a výpočet Rudge na mé nové převodovce s pevným převodem.
(vloženo 5.2.21)
Už jste pochopili, jakým směrem by se měl ubírat současný moderní velomobil? A proč nešel dřív? Protože ho hodně bolelo. A pak průlom brainstormingu udělá dokonalost sama!
Vysvětluji, co je přední kolo 54 palců. Průměr v mm bude 1372 mm. Běh, rozložení nebo délka obvodu je 4,31 metru.
Pro nový převodový poměr lze zvolit poměr převodových stupňů 1, 5×2, 5=3,75. Poměr fixed gear 1,5 Pro kolo 54 palců odpovídá převodovce kola 28 palců přibližně jako 3,0. To znamená, že přetaktování velkého kola 54 palců bude jako na běžném fixed gear.
Na kadenci bude rychlost 120 ot. / min na prvním rychlostním stupni 46,5 km / h. Na stejné kadenci bude teoretická maximální rychlost Rouge Newfix 116 km / h. Je za co bojovat.
Samozřejmě běžím „před motorem“. Nová převodovka je kvalitativní skok v designu jízdních kol. Nesmíme však zapomenout na minulá důmyslná technická řešení. Podle rotačního schématu Rudge a na základě nové převodovky můžete postavit nádherné moderní kolo. Bude to velmi rychle, protože z Rotační můžete si vzít kolo 54–56 cm – a to je rychlost, kromě toho všeho tam bude nová převodovka s mezihřídele.
Kokpit lze vyrobit uprostřed stroje z karbonového sacharidu. Ležérní aerodynamické přistání ve stylu ligeradu. Dvoukolový rozvor je prakticky jako u auta. Ukázalo se, že velomobil je sen.
Zbývá jen vyřešit dva úkoly: nahradit kruhové otáčení pedálů v lineární. Zarovnejte dvojité pedály nového převodového stupně do jednoho s uložením mezilehlého hřídele. A já, jako adept fixed gear, je žádoucí, aby se v hnacím ústrojí nenacházel prvek volného pohybu.
Kto chce znat co je drina at si koupi kolo Tricycle .
Tak to je boží :-)
dedek55: Jako že to člověk rozjede a když se kočka nedívá, tak do ní najede a posadí na sedátko? :-D
Přepošli Mistrovi pro inspiraci.
5.2.21 11:31