Po letech stagnace jsem si udělal radost k padesátinám :-). Gravel jsem nechtěl z toho důvodu, že ještě chci jezdit i zlehka po horách, dokud to půjde. Ale zároveň je to bike, na kterém jezdím denně do práce, 25km lehký terén, šotolinka, asfalt. Nemohu mít doma dvě kola, takže jsem musel volit kompromis. Nechtěl jsem sériovku, jelikož je to i můj koníček, rád se v tom vrtám, chtěl jsem originál :-) Ještě jsou na cestě kliky XX1 a příští sezónu karbonové výplety na DT Swiss 240 a Nextie. Asi. Na tahle stávající kola přijdou gumy do terénu a tím už asi skončím :-) Jestli mě ještě nezlákají řídítka a sedlovka ENVE, třeba…
Upgrade: Tak kliky XX1 přišly včas, dokonce na den přesně! Což je dnes opravdu vzácnost.
Upgrade2: Kola, postavená na Nextie a DT Swiss 240. Veliká spokojenost! A k tomu jsem dal i nové kotouče
(vloženo 10.2.21)
Značka | Quint, upgrade 2 |
Model | 9G |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 17.5 |
Hmotnost | 8.8 |
Rám | Carbon 9G (900g M) Toray T1000 |
Vidlice | DT Swiss OPM O.D.L. 100 Race |
Kliky | SRAM XX1 Eagle BOOST 175 |
Středové složení | DUB |
Měnič | SRAM XX1 Eagle AXS |
Řazení | SRAM XX1 Eagle AXS |
Převodník | SRAM XX1 Eagle 34T |
Kazeta | SRAM X01 Eagle 10/50 |
Řetěz | SRAM XX1 12 sp. Rainbow |
Náboj přední | DT Swiss 240SP |
Náboj zadní | DT Swiss 240SP |
Brzda přední | HOPE X2V SRAM / Centerline 2 Piece Rounded 180 |
Brzda zadní | HOPE X2V SRAM / Centerline 2 Piece Rounded 160 |
Brzdové páky | HOPE TECH 3 |
Ráfek přední | Nextie NXT29UM27 |
Ráfek zadní | Nextie NXT29UM27 |
Dráty | CX Ray |
Pedály | Shimano XTR |
Řídítka | FSA SL-K UD carbon 31,8/700 |
Představec | Bontrager 60 |
Sedlovka | FSA SL-K UD carbon 31,6 |
Sedlo | Bontrager Montrose Elite |
Pláště | Schwalbe Thunder burt TLE EVO ADDIX |
Dvěma, no… Tak to prasklo! Z ostudy kabát…
Kliky by tam měly přijít XX1, prý už jsou na cestě. Ale člověk dnes neví. Tak jsem, pro jistotu, zatím koupil náby DT 240, dokud byly… Ráfky prý zatím jsou, tak budeme zaplétat.
Co se týče rámu, nemám možnost porovnání, je to můj první karbon. Ale měl jsem možnost také vyzkoušet předem a tohle mi hned sedlo. Možná, kdyby měl menší průměr sedlovky, byl by ještě více komfortní, ale i tak, proti hliníku, absolutní spokojenost. Určitě by se dal stejný, či podobný, sehnat z Ali levněji, ale tady mám čtyři roky záruku, takže jsem to neřešil. Mám na něm zatím jen kolem dvou tisíc km a nemám, co vytknout.
Ty prase – ty brzdíš dvouma prstama – hamba ti! :-p
Co tam přijde za kliky?
Jak si spokojenej s rámem? Taky jsem po něm chvilu pošilhával..
Marek.Kv Jj, však píšu, že lepší kliky jsou na cestě, no… Všichni víme, jak to teď je s materiálem a biky vůbec. Musím být trpělivý
koukam a rikam si co je to za mix!!! pak ctu a naprosto rozumim, krasny, suprovy, davam plnej!
11.2.21 14:47
V pohodě, každý pohled zvenčí vítám. Možná jsou blíž, než je běžné, ale fakt mi to takto vyhovuje. Ale asi jsem v tomto atyp, nikdy jsem třeba nesnesl páčky. Předtím Gripshift, teď jsem vzal na milost přepínač… Ale mohl být otočný :-)))
Gaper: Ať si je má kde chce, když mu to vyhovuje…ne?
I kdyby je měl naopak nebo na hlavě, je to tak nějak jeho věc..
Pekne pekne :) jen me prekvapily ty brzdy narvane az ke gripu – to brzdis prstenickem? :D