Chtěl jsem čekat na lepší počasí, ale už jsem to nevydržel :)
Původně to měla být krátká projížďka po suchých cestách a nakonec z toho bylo 3 hodiny ježdění kudy to šlo a v podstatě jsem se toho nemohl nabažit.
Upřímně po prvním projetí jsem byl z M500 možná malinko zklamaný co se dravosti týče (stejně jako z Bosche),ale M600 je hodně agresivní, někdy až zbytečně moc, taky bere v maximu skoro kilowatu. M500 byl na začátku až zbytečně vlažný a takový hůř čitelný, nevím přesně co nastalo, jestli u nového motoru probíhá nějaká adaptace nebo co (torzní snímač je potřeba občas kalibrovat), zkoušel jsem si do toho hrát i s nastavením inteligence a skutečně během ježdění začal motor fungovat „úplně“ jinak, reakce na šlápnutí se rapidně zkrátila, motor jde plynule a předvídavě, takže OK. Výkonu je méně než u M600, ale s tím jsem počítal, po jarním rozježdění jsem loni stejně pak jezdil jenom na 1–2. stupeň přípomoci z 5ti. Hlučnost je možná ještě lepší než jsem doufal, to je fakt jenom takové tlumené pískání, které třeba na asfaltu přehluší pneumatiky.
Baterie při odjezdu 82%, po návratu 36%, 3hod ježdění v terénu a bylo lehce pod nulou (teplota baterie nepřelezla 10°C).
Bylo jenom pár úseků, kde se dalo trochu víc provětrat tlumení a to fakt bylo od ucha k uchu, vidle naprostá pecka, tlumič budu muset malinko povolit, ty DH schopnosti mi přijdou famózní, a to jsem se bál, že nepoznám proti loňskému setupu rozdíl.
(vloženo 8.3.21)