Pár foto ze středečního průzkumu okolí, hlavně stavu oblíbených trailů. Sněhu a ledu ještě všude až zbytečně moc, taky bylo několik pádů.
Pro elektrikáře přidávám foto stavu baterie a profilu tratě. Bylo lehce pod nulou, taky jsem ve sprše musel chvíli rozmrzat.
(vloženo 13.3.21)
Byl jsem zatím 3× jezdit, teď se nám tu vrátila zima, takže bude asi chvíli pauza, ale i když chodím na běžky tak mi to dává docela zabrat, takže upřímně na první stupeň přípomoci toho zatím moc nenajezdím :) Teď to mám roviny na trojku a kopce za čtyři, pětku jen minimálně. Wattmetr ukazuje většinou 200–350, do prudkých kopců se tam občas objeví 400, na pětku jsem tam viděl nejvíc asi 550W. Ten M600 je mnohem větší dravec, ale taky podstatně hlučnější.
Hodně slušný, když to porovnám s mojí 625W + Bosh CX, tak tipuju že bych možná ani nedojel.. zaároveň slušný čas. Jakou máš výpomoc na ten nejnižší stupeň?
Jo, je to apka mapy. Ty kopce jsou spíš 350m + 2× ČS hřebenovka, která má v nejvyšším bodě 870m a nejnižším 750m dle google earth a několikrát se to vlní, pak ještě třeba malý Špičák. Nevim jak moc přesné to je ale těch 1500–1600m to myslím bude, spíš ten zakreslený profil není úplně reálný.
Tři kopce 300 m a výsledek 1680 m .To ti počítaly mapy.cz?
Upřímně jsem to ještě nevážil, snad se k tomu dokopu. Samotné články by měli mít dohromady 4140g, zbytek je lehký, do 5kg komplet baterie.
Ano, je to baterie 1050Wh, a po příjezdu měla nejspíš ještě víc než těch 42%, protože napětí bylo 43,98V (43V nominál) a BMS ukazovalo 52%.
Pecka je i nabíjení – ta polovina kapacity je tam za hodinu zpátky.
Hroty jsem zvažoval, ale asi úplně jako na suchu to taky nebude, takto alespoň potrénuju ještě trochu rovnováhu, možná příští zimu.
Tak když už jsi do toho narval takové hrachy, tak pořídit gumy s hroty by neměl být takový problém, jezdím celou zimu a nemám problém.
To je ta baterka predelana na 1050? Takze pade/2000 vyskovych by to i v zime melo dat, ne? V lete treba jeste o neco…
Takovyhla kapacita uz zacina davat smysl. O kolik narostla vaha?
Diky