Oblíbený most přes Moravu.
Fyzik tundra, oblíbené a velmi pohodlné sedlo. Mám jej cca 10 let. Roztrhnul jsem ho snad týden po koupi a od té doby horší pád nebyl.
Přesmykům zvoní umíráček. Ani tento nový přesně nekopíruje převodník. Neumožňuje mu to úhel sedlové trubky.
Letitý náboj Hope, na oblíbené pružinovce. Čidlo tachometru podkládám přípravkem na zkrácení brzdové hadice. Sedí tam dobře
Stará škola. Rohy ritchey mi na delších trasách vyhovují. Rodla 680mm stačí. Omotávka je fajn místo gripů.
Komín budu řezat, zatím ladím pos
Výstupní kontrola authoru. Rám spadnul před lakováním i tak číňánek nalakoval a neřešil.
Po pár minutách, pak už jen pilníček a posuvka. Po půl hodince nešlo nic poznat. Brousí jsem cca 0,1mm. Podobně nadrbaný rám vyklepával kámoš a jezdí už dlouho
Obyčejný bajk na brouzdání krajinou. Postavený je s různých osvědčených dílů jak šel čas. Náboje už přežily tři prasklé rámy a jiné co mě nebavily. Převody 2×10 mám rád a nehrnu se do 1×12. Rohy jsem po letech zase nasadil a jsou super. Brzdy mt400 mě baví. Jednoduše se odvzdušňují a nemají zbytečné kurvítka. Vidlice xc32 je pohodová žehlička. Slabinou je turnkey, ale nenároční turysti prominou. Rám mi přišel naboraný jako už spousta věcí. Nemám štěstí na eshopy a neustálé reklamace mě štvou. Pár ťuknutí dřevem a hlávová je kulatá:-). Výrobci by měli řešit tolerance. Rám je vyroben pro sedlovku 31,6 a v pohodě vlezla mnou upravená 31,75. Je to už druhý rám kde ji používám. I přes počáteční nešvary jsem spokojen, jezdím a ladím posed. Snad nás hobíky letos pustí na nějaké maratonky. Už mě s té corony hrabe.
(vloženo 21.3.21)
Značka | Author |
Model | Rival |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 21 |
Hmotnost | Nevím |
Vidlice | RS XC 32 coil. Modrá pružina. |
Hlavové složení | Mortop |
Kliky | SLX |
Středové složení | SLX |
Přesmykač | Deore |
Měnič | SLX |
Řazení | SLX |
Převodník | 22-36 |
Kazeta | XT 11-36 |
Řetěz | Sram pc 1031 |
Náboj přední | Hope |
Náboj zadní | Author xenon |
Brzda přední | Shimano mt 400 |
Brzda zadní | Shimano mt 400 |
Ráfek přední | Javax |
Ráfek zadní | Javax |
Dráty | Pillar 2mm nerez |
Pedály | M520 |
Řídítka | Force + rohy WCS |
Představec | Cannondale C3 80mm |
Sedlovka | BBB 32,0 vystružená na 31,75mm |
Sedlo | Fyzik tundra |
Pláště | Continental Race king |
Parádní, za 5*
22.3.21 10:07
Líbí. Dobrej a rozumnej popis. Souhlasím. Mrkni zespoda na skelet sedla, mám podle fotek pocit, že je prasklý. Už mi prasklo pět sedel Nissene a jedna Tundra :-(
Pěkný funkční kousek. Jinak k seřizování…mě naopak absence přesmyku u seřizování vůbec nechybí. 11 SLX mě šlo seřídit za 5 minut. Na silnici mám s 2×10 a po velké rozborce mám na seřízení delší časy :-) . Zato SRAM 1×11 nebo 12 je celkem ****** na seřízení, jde to po malinkých krocích, ne jako Shimano, to je zemědělská technika :-) . Ale je to o preferncích.
Díky všem. Desítka je opravdu blbuvzdorná. Dvanáctka mě samozřejmě lákala, ale dokud půjde namontovat přesmyk zůstanu u něj. Seřizoval jsem 11s, 12s a desítka shimano mi přijde lepší.
Přešel jsem z 3×10 na 2×11 a musím říct, že se mi chod desítky líbí víc než jedenáctky. A máš to moc prakticky postavený.
Není se čeho bát. Sedlovku vozím na druhém rámu. Zeslabená je jen o 0,25mm, bez přechodu. Mrkni na sedlovku aerozine. Stěna žádná a drží. Ta BBB je pořádná roura s váhou kolem 350g.
Taková klasika. 2×10 má o hodně nižší provozní náklady než dnes moderní 1×12. :-)
Osobně se mi tohle kolo hodně líbí. Dávám za 5.
Koupil 32,0 a upnul do soustruhu. Výrobci na to serou. Spousta značek to fláká.