Krásnej stroj, sedl jsem si z toho na (_!_)
Radovan84: bohužel projížděl a jede to prostě neskutečně! Mám nově Madonu, ale přemýšlím i o tomto. To kolo je tedy tvrdé jak šutr, ale jsou tam duše a vyšší tlaky než já jezdím a tak se to možná srovná. Mám velké dilema zda toto a nebo Madonu. Každé z těch kol má něco (velmi) do sebe. Tohle je naprosto surové a v prvopočátku nepřekonatelné svezení, ale myslím, že Madona si s tímto (časem) tak trochu vytře řiť a bude naopak o málo rychlejší. Ten Isospeed fakt funguje a na delší trasy to bude přínos. Je to o tom, co člověk preferuje. Já už nejsem žádný mladík a tak trochu toho komfortu uvítám…
Nj při těch aerotvarech materiálu spíš přibude než naopak. Třeba ten tvůj Trek vypadá mohutně a že snad váží ,,tunu”.
nzg: Prý ano, ale já to ještě nezkoumal. Musím se na to podívat.
Leon®: Jj, oni totiž už i v balíku world serie pochopili, že nejlehčí není nejlepší. Jde o celek jako takový a váha je jen jednou z důležitých věcí, ne však jedinou. Já mnohem radši těžší tempařské kolo než ultralehkou neposednou mrchu určenou do kopců. Mě se na těch kolech prostě nejezdí tak dobře jako na Aero stroji. Navíc jsem v okolí Prahy a tady slušný kopec aby pohledal. Dobrý je třeba Řevničák, ale ten je také spíše tempařský a tak mám mnohem více užitku s aero kolem…
Van Aert kolo nad 8 mit nebude. Uz jenom ta Dura a galuskovy kola to vyrazne stlaci. A pochybuju, ze vozi stejne tezky ram, jako serie. Realne mu to kolo vazi kolem 7,6 tak, coz je plus minus standart na kotoucovy Aero v topu.
kamaro: nejlepší je klasicky zlatá hodinka nebo zataženo, ale Dad je mechoš, takže nemá čas se s tím štvát :-)
K tomu focení… Pokud to takto opřeš o porostlý plot, tak Ti lepší foťák (a už vůbec ne mobil) nepomůže. Aby to kolo vyniklo, tak je potřeba jej oddělit od věcí na pozadí – buď tedy jednobarevné rovné pozadí (např. fototapeta), nebo to pozadí vzdálit od toho kola (tzn. kolo fotit v prostoru). Pokud ho takto napůl schováš v živém plotu, tak ani top zrcadlovka z hovna bič neuplete.
Další věcí je světlo a tady je to těžší pokud to cíleně nenasvětluješ v ateliéru nebo venku. Když to bude ve stínu nemusí tak pěkně vyniknout barvy, když to budeš fotit na slunku tak to bude házet stíny a bude docházet k přepalům. Za mě je lepší rozptýlené světlo, třeba přes koruny stromů.
Ke kolu: Mě to nechává chladným, jediné co mě zaujme jsou ta řidítka.
Jj, fotky super, že? :)
Představec se dá zvedat podle libosti. Jsou k tomu podložky a dokonce se dá ladit i sklon rodel. Taktéž pomocí podložek. Toto má představec co nejníž a pět stupňů sklonu na rodlech.
No fotky tradičně strašný, dlouho jsem koukal co je stín a co potisk a nebo jak jsou dělaný ty řidítka…
Ten představec se mě moc nelíbí ale chápu že pro velký lidi je to asi hezčí varianta než sloupec. Asi člověk musí mít dost zmáknutý posed než vybere řidítka :-)
Tváří se to hodně nenápadně i barevné provedení je super pro tento kraj netypické. Mě se líbí
Stroj super, ale vůbec nerozumím, proč něco takové osazovat neelektrickou sadou. Rozdíl v ceně to už moc neudělá a vedení bovdenů z toho kokpitu musí být lahůdka.
Trochu taky závidím lidem, co můžou vozit velikost 51, v 58 to takhle hezky nevypadá.
9.4.21 11:21
Ja nekde v poslednim tydnu narazil na informaci, ze kolo WvA ma vazit nejak 8.1 kg. Tedy taky S5. To mi jinak super neprijde.
Spíše to zabíjí ty fotky:( Musím ten můj krám už vyhodit. Na živo je to moc pěkný stroj. Těžké na Aero kolo to příliš není. Jsou tam základní kola s ocelovým ořechem. Váha se dá sundat pod osm a to už je přijatelné číslo na tento typ stroje…
Dle odhadu hodně drahé a hodně těžké :(
Ten dezén pláště jsem měl v provedení Barum na Favoritu v roce 1991. Rozměr 32mm :D
Asi je to hodně drahý, ale mě se to nelíbí.