V procesu přezouvání. Nová vs. stará kola.
Tyhle direct mount patky se mi prostě hrozně líbí.
Trochu učesané kabely. Smršťovací bužírka dělá zázraky.
Konečně nachystáno na sezonu. Do bezduší se mi opravdu moc nechtělo. Kola Giant se mě podařilo celkem dobře udat do světa, tak jsem je nahradil za FFWD Tyro (45mm vysoké, 27mm venkovní šířka a 19mm vnitřní šířka) + moje oblíbené latex duše a GP5000 v 32mm. Konečná váha tak jak je na fotce (bez podsedlovky) je 8.4kg, více jak o 1.5kg lehčí než můj starý CUBE. Později budu zpátky měnit moje R8000 kliky, zatím mám jen půjčené GRXa na testování jíné délky.
(vloženo 17.4.21)
Ty 32mm gumy jsou tam na chlup ne?
Mito@ ono s 310g sedlem, zamkem sedlovky 70g, klikama 936g, predstavcem 170g, DT fe orechem 128g, riditky 290g se moc parady udělat nedá a kotouče prostě něco váží :o)
vili: divoká kabeláž jo co tahle a ještě každá páka jiná doba je zlá
Ne že bych to zkoumal, ale snad i na hookless se dají vozit normální pláště, jenom na nižší maximalni tlak (?) vnitřní šířka u SLR-2 je 19,4, proti 19 u FFWD Tyro, které jsou i těžší, téhle výměně pro o 3mm vyšší rafek moc nerozumí.
Kolo pěkný, ale ta váha je jako u mojí obyčejné TCR Advanced 2 na 105tce s klikama Dura a na hliníkových kolech, vel. XL.
Ať jezdí!
Cryzyy: Giant ráfky jsou v provedení Hookless. Ty FFWD jsou standartní provedení ráfku, takže můžeš nahodit jakýkoliv plášť a normální duše. Taky Tyra jsou 27mm široké a 45mm vysoké (Giant jsou 24 a 42mm), širší ráfek líp sedí na širší gumu.