Dnes bylo u Traunsteinu veselo. Nejdrive se zritil ebajker 70m do rokle, pac se nestihnul vycvaknout z pedalu, odpoledne nejaky turista zabloudil nahore, toho zatim nenasli
(vloženo 24.4.21)
Soreno: toť otázka, dle mého názoru to má být rezerva, pro ty kteří se dostanou do úzkých, ale ne pro ty, kteří vědomě jezdí mimo značené trasy, ať už to v tomto případě bylo jakkoliv …
Misto,kde zahucel, znam, pohled dolu je sice neprijemny, ale je tam siroka lesni cesta. Na strane ke kopci ma ale par sutru a korenu, jetelnych i na HT. Asi se nejdrive leknul terenu a pak toho srazu. Po jeho kraji je bezkorenova cast, clovek ale nesmi mit zavrate. Podle mne neumetel, prumerny jezdec tam nemuze mit problem ani nikdy nebyl.
nechci se pouštět do hlubšího rozboru, ale to co tady padlo, že by neměli co žrát, je pěkná blbost. Samozřejmě, že záchranáři jsou od toho, aby zachraňovali, stejně tak policie, hasiči, zdravotníci, ale co se chovat tak, aby opravdu zachraňovali jen ty, který to opravdu potřebují a ne ty co zbytečně riskují a přeceňují svoje síly.
Darwin. Co tam máš dál?
Jirko, to je jak s covidem. Kdyby nebyl, tak výrobci respirátorů a testovacích sad přijdou na buben.
Kocour Mikeš: Kdyby lidé nebyli ňoumové a chovali se všichni zodpovědně, tak záchranáři nemají co žrát.
Kocour Mikeš: Zdržují záchranáře od čeho? Ti přece jinou práci, než zachraňování nemají…
Řada rádoby jezdců si myslí, že jsou nesmrtelní, proto riskují a zatěžují tím zbytečně záchranáře a je celkem jedno, co za to může, jestli nášlapy, nebo nezkušenost jezdce. V takovýchto místech je to hazard. Pokud to přežije, tak bych ho celou tu srandu nechal zaplatit, ono by ho (je) to příště přešlo.
novas752, KUBULA: jak píšete.. Zřejmě sehrála roli špatná ovladatelnost ebajku potažmo nezkušenost jezdce. Třeba to tento případ není..
Mě stačí vidět, jak se prohánějí cyklisti na éčkách po krušnejch a na kole vlastně ani moc neumí. Éčkař nad 70m roklí to už je trochu sebevrah.
waters: ebike muze byt pricinou, ale mozna neprimou. Posledni dobou kdyz vydim ejezdce tak spousta z nich najela za poslednich 20 let 20km a ted jsou z nich najednou velci biker, jenze zapominaji ze neumi jezdit. Jednak jsou 29 narocnejsi na rizeni, kola jsou tezka a diky pripomoci najednou jezdi 35+ aniz by si to uvedomovali.
@waters: Na ebiku tě ještě může nepříjemně „kopnout“ motor při jízdě v technice a zapnutým kolem. Prohodíš si polohu pedálů párkrát za sebou, motor to blbě vyhodnotí a začne táhnout. Ale u lepších motorů se to nestává.
Byť nemám s ebajkem zkušenost, tak si myslím, že to byla hlavní příčina, že nestihl vycvaknout. Jinak si to neumím představit.
Proto já jsem odpůrce nášlapných pedálů, ale u Diverge u nich uvažuju, protože na silnici nepadám.