Jeden štelovák je u řídítek a druhý jsem musel přidat sem, protože bez něj to prostě nešlo seřídit.
To je tak, když je přesmyk na spodní a rám na horní vedení.
Modrý šroub odstraním, až seženu původní.
Takhle to vypadá když si váš nejlepší kamarád v současné době vzpomene, že bych chtěl CX tak do 20 000 korun. Sáhnete do šuplíku, rozeberete své městské kolo, koupíte brzdy, představec, sedlovku a vidlici a uplácate z toho „kolo“ . Vím, že to má spoustu ale, jenže to funguje, vzniklo to do 14 dnů a vešlo se to do rozpočtu. Tak to moc nehaňte, protože já i majitel z toho máme radost.
(vloženo 30.4.21)
Značka | Kellys |
Model | Explorer |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | 21 |
Hmotnost | 12+ |
Rám | Hliník |
Vidlice | Carbon - hliník |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | SH FC-RS510 |
Středové složení | SH- 105 |
Přesmykač | SH 105 5800 |
Měnič | SH 105 5800 |
Řazení | SH 105 5800 |
Převodník | 50/34 |
Kazeta | SH 105 5800 11-30 |
Řetěz | Sram 1130 |
Náboj přední | Fulcrum |
Náboj zadní | Fulcrum |
Brzda přední | Tektro |
Brzda zadní | Tektro |
Brzdové páky | SH 105 5800 |
Ráfek přední | Fulcrum |
Ráfek zadní | Fulcrum |
Dráty | ploché |
Pedály | VP |
Řídítka | FSA |
Představec | MAX 1 |
Sedlovka | MAX 1 |
Sedlo | Scott |
Pláště | Schwalbe 700x35 |
Kubula: nahoď CX kliky se 46ti zuby a kup pilu 34z. V zimě vozím 46/36 a na léto dávám 46/34 kvůli kopcům. Ještě mám v záloze malou 33z od Gebhardtu.
Já malý převodník používám jen jako vyprošťovák. Drtivou většinu času jezdím pravé ten 46z
Pěkný a má co má mít… každej štelovák se hodí a fungujou.
Singlespeed: Jeste bych tu tedy konzultoval jednu vec. Koukl jsem do zasob a nasel CX kliky. Maji ale 46/36 to znamena ze maly prevodnik bude vetsi. Kdyz budu vychazet z toho ze maly bude pouzivat v terenu tak bude prevod o 2 zuby těžší. Ma to tedy smysl?
Singlespeed: s prevodama mas pravdu ze to neni idealni, ale stavel jsem z toho co bylo. Vyzkousi a uvidime. Co se tech brzd tyka, tak za me tohle brzdi hodne dobre takze v tom opravdu nevidim problem. Ale je pravda ze od klavesnice se to posuzuje nejlepe :-D
50 zubovou placku vepředu nevozí na CX ani mistr světa Van der Poel :-). Takže žádný vtip ani narážka :-). 50 zubů s pláštěm 35 mm je stejný převod jako 51,8 zubový převodník s 23 mm pláštěm. Takže hodně přísná záležitost, která se u seriózních CX ani gravel strojů nevyskytuje (jen u levných gravel looking biků nebo CX looking biků). Taky jsem vozil cantilevery k silničním pákám, pak je alespoň doplnil kyvkou, aby to trošku brzdilo.a zároveň nebylo třeba dávat vodítka pod sedlo a pod představec. Ale nejlepšími kamarádovi bych obří placky ani cantíky na kolo nedal, leda tak největšímu nepříteli :-).
Kubula…Single možná naráží na kazetu v popisu, kde je taky 50/34 a je to od něj myšleno jako vtip a narážka na chybku ;-)
Co řešíte? Na CX se nebrzdí, tam se jen koriguje rychlost! Jednoduché, funkční, do rozpočtu, takže 5tihvězda
Reacher: diky za typ, uz tam ale necham tohle, az se situace na trhu uklidni, koupi neco lepsiho.
Singlespeed: Duvod? Brzdy chodi obstojne a prevody proti jeho silnicce 53/39 na 12–25 jsou myslim slusne na to kde to bude jezdit.
Za převody ani za brzdy tě tvůj nejlepší kamarád asi moc nepochválí :-).
Tohle bude dobrej pracant :) Smyk bych volil Shimano CX70, da se sehnat s hornim tahem a zbavis se kladky a problematickeho serizovani. Mam ten samy pohon na cx a funguje to ;)