Tohle byl cíl....
Urezano
... vyhozeno....
.... zbylo ...
A toto vyslo....
SHIMAGURA :-)
kazeta prý "duhovk
.... no a do parku na pívo a zmrzku.
A tatí? nešlo by i tohle kolečko taky takové duhové? Zdravíme tímto Aliexpress! :-)
Jezdí to, pruží to, řadí to a brzdí to a to stačí! :-)))
Pres vikend jsem konecne trosku potahnul.....
Projekt 24” holcici full
EDIT: díky za pochvaly. Jak bude chvilka, kolo zpracuju do profilu. Každopádně zaím alespoň váha: 10.4 kg. I s teleskopem (až doroste) se v pohodě dostaneme pod 11. A sedlo bude taky jiné.....
(vloženo 10.5.21)
TJK: nejmíň toho zbylo v tenhle moment… I když – uvědomuju si, že jsem pak ještě zkracoval podsedlovou trubku :-).
Ale jinak – tak dramatické to nebude: chce to mít alespoň trošku představu jak to má vypadat a co od toho na konci chceš. Pak mít technické možnosti – v tomhle případě 3D tiskárnu a zkrátka prototypovat......
Výroba duralových dílů se dá v pohodě zajistit, u výkresů vycházíš z modelů cos už tvořil do plastu na 3D. A svařování taky není problém, ale je zapotřebí mít vymyšlený svařovací přípravek...... To co vypadne z téhle "externí"části, to už je potom normální rám kola. Tmelit, brousit, stříkat plničem, přebrušovat, barvy masky na loga a grafiku, lak......
Vypadá to složitě, ale není to vůbec žádná racket science! Nejzásadnější je odhodlání! :-))))
Wau, malá má štěstí, že má takhle šikovného a obětavého tatínka :-) A moc pěkné kolo.
to je teda crazy!!! rozrezane na sr***u a z toho takovahle pecka… klanim se hluboce… mam tu par lidi ktery obdivuju za jejich schopnosti a um.. radim te k nim!
Ty vole, nemám slov. Doufám, že se ti dostane spousta pozitivní zpětné vazby od jezdkyně.
BB: –10
Ram puvodne mel zdvih 100. Ale tim otoceim uchytu tlumice se zvednul na 118. Zadne dorazy nebudou, naopak: tim ze jsem tlumic sklopil dolu, uplne se zmenila progresivita. U dospeleho kola by to byl pruser, u detskeho biku vyhoda. Od zacatku az pres pulku zdvihu tvrdost linearne roste. Ale tam kde by se zacal projevovat objem stlaceneho vzduchu v komore, prepakovani “zpomaluje”, takze v posledni tretine uz pocitove odpor roste velice malo. Kouzlo nechteneho…
S tim ale souvisi i jedina mozna poloha predniho uchytu a i prestehovany a prevareny uchyt rotace prepakovani: tohle je jedina funkcni poloha, kdy se v klidu nezmenila geo a v plnem zdvihu nenarazi horni zadni stavba do podsedlove trubky.
Strašně se mi to líbí…jaký je BB Drop? Do tlumáku jsi dával nějaké dorazy, abys zkrátil zdvih?
Osobně bych ještě při té vší práci zauvažoval o jiném úchytu tlumiče na dolní rámovce, třeba s více úchyty (nebo flip chip) pro posunutí geo. Když vidím, co všechno jsi s tím udělal, tak tohle by už byla maličkost. Ale boží prostě