Celek
Pro mě rozumné převodníky 46-34
Zešikma
volant
Pastorky 11-25
(vloženo 11.3.12)
Velikost | 54 |
Hmotnost | 7,1 s pedály |
Rám | Merida Scultura |
Vidlice | Merida Scultura |
Kliky | Sram Red |
Středové složení | Sram Red |
Přesmykač | Sram Red |
Měnič | Sram Red |
Řazení | Sram Red |
Převodník | Sram Red 34z + FSA 46z |
Kazeta | Sram PG 1070 11-25 |
Řetěz | Sram 1090 |
Náboj přední | Mavic Elite |
Náboj zadní | Mavic Elite |
Brzda přední | Sram Red |
Brzda zadní | Sram Red |
Brzdové páky | Sram Red |
Ráfek přední | Mavic Elite |
Ráfek zadní | Mavic Elite |
Pedály | SPD |
Řídítka | FSA Omega Compact |
Představec | FSA OS 99 |
Sedlovka | Merida Carbon |
Sedlo | Pells A.I.E.R. CrMo |
Pláště | Vittoria Diamante Pro 23 |
a sedlo je dost individuální věc, mě tohle na silnici víc než vyhovuje..:)
Hmotnost na váze, tak jak je na fotce je 7,1 – taky mě to překvapilo, ale je to tak. Nad černou omotávkou uvažuju, bílá je strašně nepraktická… Ta 46tka mi bohatě stačí a hlavně v časovkách do vrchu nemusím vepředu řadit…
Dal bych 50z,černou omotávku a jiné sedlo,jinak to není zlé,jo a váha 7,4kg
Těch 46 se mi zdá taky hodně přehnaný, 50ka je s 11–25 ideální i v kopcích, jinak pecka
Pak jsem si odložil, fotil jsem to 1. ledna 2011 jako „Novoroční vyjížďku“:) Bylo tak –10°C… a nemám zrovna zateplenou garáž:)
takhle nabalenej na válcích bych se asi utopil !
Oproti předchozímu takřka 10ti kilovému duralovému Spyderu na Tiagře se o fousek zlepšila akcelerace a velmi výrazně pohodlí. Jiné rozdíly nevidím, to kolo nejede 4× líp (to je zhruba cenový poměr:)
Kolo jsem vážil v bikesport.cz na jejich závěsné váze, tak jak jsem přijel jen bez bidonů. Nejtěžší převod je srovnatelný s 50/12 nebo 54/13, na kole závodím jenom do kopce a nad 65 km/h se vozím a nešlapu:) Předtím jsem vozil 50/13 a taky to šlo.
Rekl bych, ze váha bude o takovych 300–500gr vyssi, ale hadat se o tom nebudu :-) Jinak co tech 46z, neni to dooost malo ?
rekl bych, ze v nejspodni poloze pedalu musis mit porad dost skrcenou nohu, ale ty samo vis vic. :)