Ani do kontejneru se to nevleze.
Tak jsem měl po roce a půl na bezduších první zásadnější defekt, který mlíko nepobralo. Než na tom ztratím nervy, čas, ruce a mlíko, tak se radši zeptám, jestli myslíte, že to bude ok, když to zevnitř zalepím záplatou. Je to cca 7 mm řízlý. Jak to vypadá zevnitř zatím nevím, ale asi to bude menší, protože jsem na tom ještě cca 200 metrů ujel, než se to vyfouklo.
(vloženo 15.6.21)
Jestli bude navečer dejchatelno, tak to zkusím projet.
Máte někdo prosím link na nějakej ten hříbek, abych věděl co příště dokoupit?
Tak a atˇdrží i na trailu :))
Takto jsem "slanil FR,udrželo to 1am,dojel do černošic ,doma že dám čerstvý,delší větší…ani hovno,knot to vystřelilo :))
Potupně podlepil,nemaje doma hríbek..
velkej knot nebo dva menší a bude to držet. Podlepování bych dal jen u novýho pláště s cenovkou přes litra a teda nechal to udělat profi v autoservisu.
@zirecek No jasně. Stálo to docela dost peněz, tak to přece nebudu stříhat.
Jestli se tyhle rezance podlepuji, tak nechapu proc tam rvete jeste knoty, kterey tu diru roztahuji??
Papírový boky se mi nikdy neprotrhly. Vždycky defekt v běhounu a vždy to vzalo mlíko. Až teď ne.
Narval jsem tam knot z decatlonu a dál nový mliko a zatím to vypadá cajk.
Ani to nebyl žádnej porod. Jen jsem to musel nahodit kompresorem. Pumpa ani ťuk.
Děkuju za pomoc.
15.6.21 18:44
Jestli je to kvalitní plášť s vysokou hodnotou TPI, pak stojí za opravu, jinak bych dal nový. Osobně bych dal nový rovnou…
Jak píšou níže,tak nejlepší bude ten tzv „hříbek“ co se používá na auta…sám jsem takto orpavil už spoustu svých defektů a je to opravdu jistota.
Zaplata mi na plastich zevnitr drzi. Na schwalbe bez problemu. Na tufu se ale rozjizdi samotnej plast – 3mm sekanec se zvetsil na cca 5mm.
Ještě to můžeš sešít obuvnickou nití a pak zevnitř přelepit záplatou
Nedávno jsem to řešil,záplata,ta auto s knotem by byla lepší
tu díru neudrží ani 2 auto tlustý knoty,alespoň u mě
vrazit knot a jezdit