F36 v servisu, tak jsem nahodil Z1 coil z HT… Foxka chodí sice nádherně, ale tohle je ještě o kus dál! Na váhu to samozřejmě radši dávat nebudu… ;)
(vloženo 17.7.21)
20.7.21 12:38
macochejl: Jj, ale mám „plnotučnou“ 36, kterou chci zkonvertovat.
mojmir: Díky, šlo mi hlavně o zkušenosti typu servis, jestli se něco nes*re apod. Jak se bude +/- vidlice chovat vím, pár let za sebou na sjezďáku na pružině mám. Asi nakonec padne volba na ten smashpot, i kvůli možnosti změny zdvihu.
18.7.21 19:46
18.7.21 19:27
Wilda81: Kdybys měl F36 Rhythm, tam můžeš použít origo Z1 coil conversion kit a máš to za pár šupů. Na vyšší verze se ale musíš poohlédnout jinde a bude to nejspíš i o jiných penězích.
mojmir: jaký kit jsi použil a nějaké dlouhodobější zkušenosti jsou? Už delší dobu pokukuji po smashpotu, ale furt se nemůžu odhodlat pořídit.
18.7.21 11:38
Jo, tuhle vidli jsem testoval proti 36ce v topu a byla to pecka, za to půlkilo navíc to určitě srojí. Nicméně Foxka je líp zpracovaná, má lepší moznosti nastavení (ne, že bych je používal) a hlavně o hodně líp vypadá, a na to to jezdí :-).
Tu z1 v pružině jezdím taky a je to naprostý luxus…váhová penalizace je, alespoň pro mně, opodstatněná tím, jak to krásně zobe. Akorát to má jednu podstatnou chybu…mám po roce ježdění vůli ve spodní noze (a vím o několika dalších lidech se stejným problémem) a ze zákulisních drbů od servisáků se ke mně doneslo, že na to jsou Z1 a Z2 první generace náchylné…marzocchi údajně o problémů ví a prý na to mají mít připravený nějaký repair kit (bohužel není k sehnání), což je docela *******. Chystám se to řešit se švecem, tak uvidím, jak to dopadne.