Ještě na původních Schwalbe pro one, ty byly moc silniční, tak musely jít..
Výměna plášťů za pohodlnější, které jsou stabilnější v lehkém terénu. Samozřejmě na asfaltu je to trochu znát fyzika se ošidit nedá ☺️
Na rychlé silniční a štěrkové kilometry, letí jak drak
(vloženo 20.7.21)
Značka | Superior |
Model | X-road team elite |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | L |
Hmotnost | 9,4 |
Rám | Superior karbon |
Vidlice | Pevná karbon |
Kliky | Shimano 105 |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano 105 |
Převodník | Shimano 105 50/34 |
Kazeta | 1/11 11-34 |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | DT swiss |
Náboj zadní | DT swiss |
Brzda přední | Shimano 105 |
Brzda zadní | Shimano 105 |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Ráfek přední | DT swiss C 1800 spline |
Pedály | Spd 505 |
Sedlo | Selle Itália |
Pláště | Specialized pathfinder sport 38 |
A já to mám jako č. 2 k fullu, ať je trošku změna
Márve, já kostitřasy rád, fullům nerozumím, měl jsem pučenýho jednoho jen jednou v životě a hned na závod v MTB, ale to bylo taky naposledy, co jsem něco takovýho zkoušel jet, nee, bojim, výkonnost nebyla úplně špatná tehdá, ale technika jízdy dosti pokulhávala :-)
Aduldinho díky, samozřejmě jelo to o něco líp, ale byl to kostitřas a po 12 letech na fullu to nemohl být zase takový skok
Cyklista 86, proto mám v uších pecky
Cyklista 86, proto mám v uších pecky
Na to bych nemel srdce jezdit s tim po sotolinach a poslouchat jak se odrazeji kaminky o ram. :))
vpa007 baví moc