Za mě univerzální kolo, pro které téměř jakýkoli terén není problém. V plánu je změna výpletů, jinak maximální spokojenost. PS: Není to nic pro gramaře :)
(vloženo 11.8.21)
Značka | Marin |
Model | Gestalt 3 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 9,9 |
Rám | Series 4 6066/6061 Aluminum |
Vidlice | Naild NavIt Carbon, Tapered Alloy Steerer, Naild Locking Thru-Axle, IceIt Brake Cooling Fin |
Tlumič | N/A |
Hlavové složení | FSA Orbit IS, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8” x 1 3/8” |
Kliky | SRAM Rival 1 |
Středové složení | SRAM GXP |
Přesmykač | N/A |
Měnič | SRAM Rival 1 |
Řazení | SRAM Rival 1 |
Převodník | SRAM Rival 1, X-Sync 42T |
Kazeta | SRAM XG-1150 11-Speed, 10-42T |
Řetěz | SRAM |
Náboj přední | Formula 100x15mm, 6-Bolt Disc, 32H |
Náboj zadní | Formula 142x12mm, 6-Bolt Disc, 32H |
Brzda přední | SRAM Rival Hydraulic Disc |
Brzda zadní | SRAM Rival Hydraulic Disc |
Brzdové páky | SRAM Rival Hydraulic Disc |
Ráfek přední | Marin |
Ráfek zadní | Marin |
Pedály | Shimano SPD XT |
Řídítka | Marin Compact 12º Flared Drop, Flat Top |
Sedlovka | PELLS CR4 Carbon |
Sedlo | Marin Beyond Road Concept Elite |
Pláště | Schwalbe G-One Allround 35-622 Addix Performance TLE |
Kolečko je hezký, mně se rozhodně líbí. A zima jak je vidět dle zásob bude dlouhá :-)
To je opravdu Kleťské dřevo?? Ach jo, měl bych se tam zase někdy podívat, ale teď to mám tedy již značně z ruky :-(
Mě jen zajímalo jestli jsem poznal Kleť :-)
Fotka skoro jako z Kleťe :-)
Cyklisto, klííííd, mi ti rozumíme, já tu korekci mám rád, občas dost překvapí :-D
Kurwa jak se vypne na mobilu ta autokorekce. Pise to za mě nesmysly. :-)
Singlespeed no je to prostě na hovno. Kolo převážně na silnici, ale silničáři ti z tahleho kopce budou ujizdet a zároveň máš smůlu jestli chceš jet něco předního frekvencne „na vecernicka“.. Prostě ta jednoznačná na gravelu nemá žádné praktické výhody..
Škoda tej fotky, kolo zarovnaný v dřeve tu ještě nebylo :-) Není to špatné, ale fotky by si to opravdu zasloužllo lepší. Ale i tak dávám 5* :-)
bara2: Na 42×42 se toho dá vyjet docela dost, ale komfortní to není a dost to bolí :-).
cyklista86: Stačí použít znalosti ze základní školy a kalkulačku v mobilu a zjistíš, že 42×10 je o něco těžší převod než třeba 50×12.
53×11 to není, při 45km/h už točíš dost svižně :) Je to kolo na pohodu, ne na závody, ale myslím že pro většinu hobby jezdců to stačí.
Km/h jsem chtěl napsat. Posrana korekce. :-)
Co ty převody. Staci ti to na silnici? Do kolika km/hobby se da šlapat treba z tahleho kopce?