Krizanovice
Krizanovice
Krizanovice
Krizanovice
Ta aero brašňa se mi moc paci
Pracov
Pracov
Pracov
Pracov
Svidnice
Svidnice
Dneska vonku krásne.. Pretočiť nohy a neviem prečo ale už sa teším na podzim.. :)
(vloženo 14.8.21)
Aduldinho: on ten stojan je opravdu dobrej, mám ho doma ve sklepě asi tři roky, zrovna minulý týden ho měli na prodejně v nabídce, měl jsem ho v ruce, ale nakonec jsem ho nevzal, protože na chalupu si dělám stojan vlastní konstrukce na uchycení za sedlovku…
aduldinho mam kamose v lilde a rikal ze furt beznajdene vypredane..:)ked to pride ja ti napisu ked budes chciet..:)
Tak já mám na Dekáč stroju ty TRP semihydrauliky, tož není to špatné, asi to brzdí líp než klasická mechanika, ale na čistou hydrauliku to též asi malinko ztrácí, je to prostě zlatá střední cesta. V současné době bych je potřeboval nejspíš ovzdušnit, popř. možná lehce dotáhnout lanka, asi se mi už obrousily krapet destičky, ale nějak na to v sezóně není opravdu čas. Navíc k tomu kolu mám už od začátku roku koupenou novou kazetu a střed. Ale to prostě počká, hlavní je jezdit, dokud to alespoň trošku brzdí :-)
Jinak nevíte o nějakém šikovném a levném montážním stojanu?? Lídl je zřejmě beznadějně vyprodanej, objevil jsem něco ve Sportisiíu popř. Bauhausu :-) Dekáč se mi zdá na to zpracování alá Lídl už moc drahej :-( Vim, je tady na to vláken požehnaně, ale pročetl jsem je horem dolem a inspirace v současné „cyklokrizi“ žádná :-)
doubku: za hydraulické brzdy Shimano Tiagra mě nedělá problém dát 9000, ale zlatá střední cesta jak píšeš by mě taky stačila. Teď, ale chci jezdit dokuď je možnost. V zimě až budu jezdit jenom na nákupy s HT si to nechám předělat, to už budu vědět co chci.
Doubku, díky je to zatím jen teorie, já budu vyhlížet vhodný moment ke koupi gravela, ale jak už jsem psal, trvám na dvouplacce a hydraulických brzdách, byť by by byl s mechanikama určitě lacinější, ale já se nechci vracet v čase a už vůbec se nechci smiřovat v tomto ohledu s nějakým kompromisem, to jsou prostě moje podmínky a jak se znám, tak jen velmi neochotně slevuji ze svých představ a požadavků.
To máte kluci cca 9000 za Tiagru v hydraulice. Semihydrauliky, třeba Fore Control jsou cca po tisícovce jeden. TRP lehce přes dva za třmen. To je asi zlatá střední cesta, ale mrkněte na zkušenosti, sám to mám jen vyčtené a nikdy jsem s nima nejel.
Kožíšku, máš pravdu v tom, že pokud se to dá vydržet, tak jezdit, jezdit a zase jezdit! Na servis je přes zimu času dost. Taky mám nějaké ty teoretické plány, které ovšem padají s finančními možnostmi, nebo vražedným pohledem manželky.
Na třmenech je Tektro MD-C510. Mě jde primárně, abych po 200–300km nemusel povolovat ve třmenu lanko a natahovat je, aby brzdové páčky nebyly při zmáčknutí opět u omotávky beranů. S hydraulickými brzdami bych nějaké natahování brzdového lanka řešit nemusel, brzdná účinnost by byla jistě vyšší. No stejně teď teoretizuji, vyměnit si to nechám v zimním období. Dokud je možnost jezdit za solidních teplot, vydržím to ze starými brzdami. Asi si na toto téma založím diskuzi, je tu dost chytrých lidí a víc hlav, víc ví.
Kožíšku, i tak mi to přijde dost peněz, měnit mechanické, za mechanické od jiného výrobce, je to odhadem polovička, ale já osobně bych do toho nešel, nemůže v tom být až takový rozdíl, přeci jen pořád taháš za lanko… U hydrauliky si myslím, že vyvineš větší tlak na menší ploše, než u lanka. Nevím, jaký konkrétní model brzd máš, ale nebudou to snad úplné sra*ky, nebo ano?
Kocour Mikeš: nemám, jsem přemýšlel, že bych tam dal zase mechanické, ale Tektro Trp Spyre, tak výměna hadiček a pák řadících/brzdících nebude potřeba, vymění se jenom třmen v předu a vzadu a asi i lepší kotouče. Cena : 2třmeny Tektro Trp Spyre=2*2200kč a 2kotouče 2*asi 1000Kč.
Kožíšku a máš zhruba představu o konkrétním typu brzd a kolik to bude koštovat? To znamená nové páky, třmeny hadice, omotávky a kdo ví co ještě, bych to tipoval tak kolem 10k
Mě na těch mechanickejch kotoučovejch brzdách štve toto: si nastavím, aby při zmáčknutí řadící brzdové páky byla ta černá páčka, která řadí na těžší stupeň vzdálená na sílu prstu od omotávky beranů- asi po dvou výletech je ta černá páčka úplně u beranů- prostě se posune to lanko a já musím povolit lanko ve třmenu a znova to vyštelovat a to to lanko v tom třmenu utahuju jak se dá. Asi si na toho Divergeho koupím jiné brzdy- toto už mě vážně štve- řečeno slušně.
No to je pravda, uvažažuji i o koupi z druhé ruky, ale mám z toho logicky strach. Jelikož můj dvorní prodejce loni v červenci skončil a přešel ke konkurenci, která mi nevoní, bude tento výběr o to složitější, byl bych nejradši, kdyby mi s tím někdo pomohl, ale nemám nikoho, kdo by mi byl schopen poradit, takže budu asi vycházet z tabulek… Mám 171 cm, vychází mi to na velikost M někdy i S
Hlavně ne na slepo, určitě se projet, ať si uděláš srovnání sám, to je nejlepší pro udělání obrázku.
Doubku, díky za radu. Nemám podle čeho srovnávat, takže jsem vycházel z toho, co mám a co jezdím. Odpor gum na to určitě bude mít vliv, ale nevím, jak moc velký. Chtěl bych si prvně v tomhle udělat jasno a až potom ladit detaily, obecně si myslím, že největší problém bude, sehnat kolo.
Kocoure, to není správná cesta, ladit převody na silnici podle horáku. Velikou roli hraje odpor užších plášťů a celková efektivita kola pro daný účel. Myslím si, že CX kliky s velkou 46z plackou a kazetou max 32 z by mohly být to pravé pro začátek, protože jinak se utočíš a pojedeš pomalu.
Cyklista86: myslím si, že čekat nebudu jenom já, kol je málo a lidí, co chtějí jezdit je moc. SUPa úplně nezavrhnu, pokud budou schopni konkurovat gravel kolům. Už jsem to tady zmiňoval, potřebuji se dostat s převodama k mému MTB, tak aby vepředu byla něco/32 a vzadu 11–36 to by mi snad mohlo stačit.
Kocour Mikeš Pro me je to taky raketa 70 tisic za kolo, ale kdyz si nasetrim tak proc ne.. Zase u toho levneho gravelu by me vyhovovalo, ze bych nestresoval jestli to nekde nepolozim, neposkrabu a pod.. Co se mechanickych kotoucovek tyce, tak ty me nevadi. Mam silne pracky a hlavne nehodlam na tom jezdit zadny rozbity sjezdy.. Jinak u toho superioru si jeste pockej jak budou vypadat vsechnym odely tech „silnicnich“ kol coz jsou spis gravely do rychla.. Kdyz se tam vleze 40mm guma. To opravdu nema s klasickou silnickou moc spolecneho..
Cyklista86: tě kostka C62 je krásný kolo, ale už moc drahé. Ten druhej model je taky pěknej, ale nechtěl bych mechanické kotoučovky. Taky trvám na dvojplacce, což SUPa vyřazuje ze hry a abych nové kolo představoval hned po zakoupení, na to nemám buňky ani peníze. Pokud se povede něco sehnat, tak ho budu stejně zajíždět na silnici, takže bych pláště řešil až potom.
Jano86 tam je mista.. :) No ten X road je idealni fakt. Proste silnickogravel.. Uvidim co tam maji za modely za tu cenovku mezi 60–70 tisic.. Zatim jen ukazujou ten top model za 140 tisic..
doubeq ten cube bude prave tuhej jako prase. :D Uz jsem jedno takove „aero“ mel. Je pravda, ze kdyz jsem tam dal misto 23 vittoria ty 25mm conti GP 4000, tka to byl neskutecny posun v komfortu. Ty 28mm budou asi fakt dostacujici. No uvidim. Mam docela strach i z toho vedeni hadic tim krkem. Aby si s tim v servisu vubec poradili.. :D Btw Jano do toho X roadu se fakt vleze 40mm plast s dostatecenou rezervou?
28mm je na naše silnice dostačující kompromis mezi pohodlím a rychlostí, s dobře vymyšleným rámem pak není třeba nic víc. Můj pohled samozřejmě :-)
28…na podzim sa musim odborné poradit a nahodit tam sirsie ..servisak ma presvedcia na bezdusaky..no nevím uvidíme..nevim Jake je stym srani kde dostanem defekt..
Jano86 skoda jen, ze tech 28mm plaste jsou asi max. Kdyby to udelali jako treba Trek Domane, ze tam vleze bez problemu 32mm, tak neni co resit.. Btw vozis jake plaste na tom x roadu?
Kocour Mikeš je to jedno na koho. Muzem tu kecat o gravelech. :D Ja chtel superiora, ale ted se divam, ze tam maji jen jednoplacky. Tak si jeste pockam kolik bude stat nejaka ta stredni verze tech grand fondo silnicek od nich, kde se vlezou taky 40mm plaste takze to je defakto taky gravel.. Dalsi favorit je asi znacka CUBE. Jsem rozhodnut pro gravel, ALE tahle ziletka vypada za ty penize neodolatelne https://www.cube.eu/…hitencarbon/ Dalsi moznost je pak low cost https://www.cube.eu/…kgreynblack/ takze jeste nejsem vubec rozhodnut no. Do jara casu dost. Ani nevylucuju nejaky pekny kousek z bazaru..
Jano, jestli to bylo na mě, tak zatím jen koukám… preferoval bych tři značky… v tomto pořadí Giant, Superior, Specialized. Limituje mě však akutní nedostatek v cenové relaci do 45 tisíc (1700 EUR)
Jano86 brasny taky nesnasim, pokud to neni vylozene bikepacking setup, ale tahle je fakt decentni a jestli se tam vleze i mobil, tak parada.. Urcite lepsi jako kdyz ma nekdo ty kapsy u dresu tak narvane, ze ma ten dres stazeny az pod zadek.. Ale u upleho dresu, ktery drzi u tela, ikdyz mas plne kapsy, tak to taky neni spatny.. Jinak dneska stejne jako vcera. Jen ciste silnice 74km 1000m up za 3:10. Na zakladni horak s terenima gumama to neni spatny. :D
Báro opravil bych tě, to kolo je prostě boží, ta taštička je pěkně schovaná a na ty drobnosti, co píše Jano, to určitě stačí. Jinak jsem si též všiml, že jsou fotky takové zastřené.
Mam to čisto jenom na klice peniaze občiansky mobil nejaká tyčinka a je plná.. :) vždy som to nosil po kapsach.. Brašne sa my moc nelibili na kole.. Ale jednou som stratil klice potom občiansky tak som sa naštval a kúpil pod sedlo a ku ridikam.. Ted to mam konečne pod kontrolu.. :)
bara2 moc asi ne. Vypada to tak na 2 tycinky a 2 gely. :)
To je hezký kolo. Kolik se vejde do té malé taštičky nahoře na rámu? Pěkná je.
Je, před týdnem jsme přesně tam byli na dovolené. Chrudim, Chrast, Slatiňany… Pěkně tam bylo. Jinak hezký, silničku máš vymazlenou.
Hned budou reporty ještě o něco lepší, přece jen jezdíš dost, aby bylo co fotit ;-)
Jano86 sedlo s timhle zlabem uprostre by me rozedrelo mezinoží do masa. :D
doubeq uz mam novy telefon zijtra ho spojazdnim..:)ja vim je to v prdely…:)
Ja sa cítim komfortné na tom posedu… Nebolia ruky kolená zadek… Tak ale ja sa osobne necítim aby som bol nejak prehnane vysoko.. :) to sedadlo proste sedlo.. :)
Jano86 nechapu jak muzes na tom kole jeste s tim posedem jaky mas vydrzet tak dlouho.. Ja zacnu po 4 hodinach trpet jako pes. :D Hlavne musim najit tretry v kterych me nebudou tak bolet nohy po trech hodinach a uvidim jak se zvysi dojezd pristi rok. Az bude ten gravel. Ale i tak nad 150km urcite blbnout nebudu. Na 200+ bych musel jet schovanej ve skupine a za nama auto s komplet bufetem, servisem.. :)
cyklista86 kalem na watmetry ..jazdim pre radost moja meta je 300 ale to asi 2021 uz nestihnu…:)
plysovykozisek chce to si privstat no. Tech tropickych dnu uz moc nebude. Se to zlomi a uz bude zase furt chladno.. Dneska jsem vyrazel po sedme. Zitra to snad dam kolem seste. To bude ideal. Vratim se v deset a vyhnu se tomu..
Dneska je na mě moc velký teplo, ale příštího sobotu vyrazím. A ještě mě bolí rameno po Pfizer č.2. Tak jenom na lehko na HT
Já jel včera podobně dlouhou trasu,na stravě z hodinek ukazuje 1400kcal a přes sigmu rox a tepák mi to ukazuje 2226kcal a zhruba o 4km najeto méňe :-)
Jano86 ono jestli nemas wattmetr a tepak, tak to jsou jenom takove orientacni udaje.. Me se to zdalo moc no 4000kcal spalenych na 74km s 800m nastoupanych. :)
Ked mam byt úprimný tak ani nevim ci je to dobre 3800alebo spatne.. Práve koukam na 220km 10200 to je zle ci spatne?
Brasnicka pekna, ale ten uchyt na otevreni zipu je docela velkej a sralo by me jak se ve vetru hejbe. Ja to oddelal i ze svoji podsedlovky i za cenu toho, ze abych ju mohl otevrit ju musim odepnout. :D Jinak ja taky dnes vyjel v 7 rano a bylo paradne. Hlavne v lese ve stinu. Krasne chladek. Konec cesty v 11 uz prituhovalo. Taky nesnasim vedra a tesim se na osvezujici vzduch podzimu.. Proste nejsme musi vahy, tak hur chladime. :)) Jinak se me zda nejak moc tech 3800kcal na tu trasu co jsi jel ne? :)