2022 GRX Di2 a kola Farsports upgrade
Sestava na silnici, GP5000 32mm a kola FFWD.
Na gravel kola DTSwiss G1800 27.5" (650b) a pláště Schwalbe 50mm (ve skutečnosti šířka 46mm). Jedou parádně i na silnic
Ty oranžové doplňky jsou dělané doma na 3d tiskárně.
Nápad na stavbu kola na tomto rámu jsem dostal zde na foru, někdo taky Mistika již ukazoval (doufám, že to také někomu dodá inspiraci).
Kolo jsem stavěl pro mého tátu. Stavěno jako obojživelník na silnici a lehký terén. Myslím, že tohle je parádní řešení jednoho biku na všestranné využití, přehození kol zabere pár minut a může se vyrazit skoro kamkoliv.
Díky 650b kolům a takto velkým balonům mají kola skoro stejný průměr jako silniční 25tky, takže se při přehození kol nijak zásadně nemění geometrie.
Na kole jsou odjeté dvě sezony k maximální spokojenosti.
(vloženo 18.9.21)
Značka | Holdsworth |
Model | Mystique |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 9.2kg na silnici, 10.2 na gravel |
Rám | Holdsworth |
Kliky | Shimano GRX 810 165mm |
Středové složení | Shimano BSA |
Měnič | Shimano GRX 810 |
Řazení | Shimano GRX 600 11-rychlostí |
Převodník | Shimano GRX 810 48-31 |
Kazeta | SunRace 11-36 11-rychlostí |
Náboj přední | DT350 |
Náboj zadní | DT350 |
Ráfek přední | Farsports |
Ráfek zadní | Farsports |
Pedály | Shimano XTR |
Řídítka | Ritchey 40cm |
Představec | 70mm |
Sedlovka | SMP VT30C |
Pláště | GP5000 32mm silnice, 650b Schwalbe G-One Speed 50mm |
Myslím, že 380g mají GP5000 32mm na bezduše. Normál GP5000 32mm mají 300g. Ty Schwalbe už přesně nevím, ale bylo to něco přes 500g takže ten rozdíl 400g na pláštích.
Koukal jsem a ty silniční gp váží 380g (?)…netuším co mají ty Schwalbe, ale třeba ByWay 47 mají 530g a šířka sedí, možná by to byla lepší volba než ty Schwalbe jestli jsou tak těžké
scortis: Ona ta váha tam naskáče. Kola jsou o něco těžší, hlavně pláště tam je skoro 400g rozdíl a taky samotné duše jsou o dost těžší než silniční sestava.
To máš rozdíl ve váze zápletů na silnici a gravel jedno kilo? To mi přijde strašně moc.
KRoser – zkoušel jsem odlakovač, neuspěl. Tak jsem vzal elektrikářskou pásku a vypadá to úplně v cajku :)
Ty osy vypadají fajně, na moje bikepackingové ježdění je ale možná praktičtější to mít s páčkou
Fran-tic: Jak jsi se zbavil těch oranžovejch proužku na rámu, je to nálepka a jde to odlepit? Bez nich to vypadá lépe.
19.9.21 09:17
Taky jsem vozil dvoje zaplety, ale už to kašlu. Stačí poradne kola, rozumné pláště a jede to na silnici úplně v cajku :).
Jaké si dával pevné osy? Mi to teda funguje slušně.
p@X, TK75 – To je teda dobrej výběr :). O tom Rock Machinu, že je to stejnej rám jsem věděl, ale že toho je tolik to jsem netušil.
Ten rám je vážně celkem super, nic extra, ale všechno je ověřené, robustní a funguje.
Akorát ten rám přímo od toho Holdswothu má v základu absolutně na nic pevné osy, ty jsem hned vyměnil.
p@X: velice úspěšný rám, ale v podání Kamenné mašiny je nejdražší. Někto tu hypotéku na halu u Koněpůlek financovat musí žejo ;-) No tak patrioti, kupujte RM!
Super Taťkostroj ;-)
18.9.21 19:37