Kolem půl 7start v husté mlze která padala k zemi a držela se až k Frenštátu. Tam pak jasno a krásný den, alespoň jsem proschnul.
Při sjezdu z Pinduli do Rožnova při rychlosti 70+ se rozvibrovalo přední kolo tak, že jsem měl co dělat abych nehodil tlamu. Ptám se proč?
Přes Bečvy na Bílou k Šancím. Ten padák kolem přehrady jsem už jel s respektem a nedobrým pocitem…
Jel jsem na oranžovém RB viz profil.
No a aby toho nebylo málo 10km od baráku mi do helmy vletěla vosa a dávala mi co proto omlouvám se za ten výraz ale je to *****!
(vloženo 27.9.21)
Na pohodu, tak to mám rád:-) GJ
Pěkná pohodovka, u nás od rána zataženo a teď víc jak dvě hodiny v kuse chčije ;(
Já vyjel před šestou ve tmě a mlze, při mé rychlosti v zóňe 2 jsem vydržel suchý celé 3 hoďky. Problém jsem mněl s brýlema rosily se tak ,že do Frýdlantu bez nich a ve 30km/h mi vleťel brouk do koutku oka, vosu bych nechtěl.
Krejza díky je to možné s tím kolem jsem už letěl 70+ a nic dneska při dofoukani problém jak cyp. Půjdu po příčině vyměním pláště a hlavko…
Představa že leštím v 70 km asfalt mě děsí.
Tankslapper.
Odlehčené přední kolo, technický nedostatek nebo problém, špatná silnice – obvykle kombinace několika faktorů.
Přední kolo si „hledá“ cestu pro udržení stability celku a někdy z uvedených příčin vlastně hledá pořád.
U motorky ani u kola zatím nemám zkušenost s technickým problémem. Nicméně stačí naložit zadní kufr/batohy, ihned cítím odlehčené přední kolo, pokud neupravím zatížení kol (předpětí stačí).
Pokud jsi dofoukal na vyšší tlak než jezdíš normálně, někam na maximální hranici, je klidně možné, že při méně kvalitní silnici nepobírá pneu ty jemné pohyby př. kola.
Kmitání rámu při vyšších rychlostech není nic neobvyklého. Článek v češtině třeba zde:
Hele to vlnění má i svůj název, děje de to i jednomu mému kamarádovi a ten se teď boji z kopce… Co jsem vyčetl, tak se sejde několik vlivů, ale hlavně je to asi málo zatížené přední kolo. To jsem četl, mě se to nikdy na žádném kole nestalo.
Breakpain nikde žádné vůle hlavko, kolo taky ok. Možná jsem ho trochu víc přehustil… Ty sjezdy 70+ mě baví nechci se jich vzdát
Hlávko, přední guma … rám (dvě stopy) … taky se mi to děje, ale protože nejezdím běžně přes 70 km/h, tak po pár pokusech ,kdy jsem nato nepřišel jsem se nato vybodl. Většina rychlostí je do 50 km/h a tam funguju … tak jsem zlenivěl. Ale tohle jsem dostal jako tipy … rám jsem nestihl zkontrolovat, nevěděl jsem, kde to umí změřit …