... zadní blatník půl hodiny zmaru než jsem přišel jak na to (návod přečten skoro pozdě)...
... přední už jenom 10 minut.
... pedále.
...pneu jedou překvapivě dobře..
...jeste
...na to že je to Made in Germany, tak to úplně pintlich není, zástěrky prej dělaj Turci na pátečních šichtách, ale jinak dobrej systém.
...letní...
...a zimní (bez blat
Jelikož jezdím celou zimu do práce na silničce (až když nasněží, tak vytahuji MTB), tak jsem lehce poladil. Blatníky Raceblade Pro, pedále platformy BBB-BPD32 (nechce se mi našlapávat a přezouvat na 8km 2× denně + můžu šlapat v zimních botách), a pláště Continental Contact. Tak snad to splní účel. ps; Kazeta do 34z je jenom plus.
(vloženo 5.10.21)
Tý joooo…to sou teda brutál cyklopohorky :-)
Já nedám dopustit na mé zimní papučky:
Bára: děkuju za pochvalu, taky se mi to docela líbí, bál jsem se, že to bude horší. Jezdím v tomhle viď :-D. To se na těch uřízlejch závitech ani nehne. ps: ještě jsem dotunil odrazkovejma páskama v barvě a tkaničkama :-).
To se mi moc líbí. Ještě bych dala pedále s plasovýma bezřemínkovýma klipsnama. Až přijdou na řadu pohory, klipsny se oddělají, ale v lehčích botách se s nima jede mnohem líp, jak na holým pedálu.
Honzis: jj, přesně na to to mám. Doporučil mi je cyklokámoš co je vozí v zimě po Praze. Myslím že furt lepší než žádný, aspoň suchá prdel. Boty mám pracovní nepromok, proto ty pedály. Nevím jak bych tam narval klasický blatníky, co vím tak bejvaly úchyty přes ten šroub co drží brzdy, ale to nechci a ani nevím jestli by prolezly vidlicema.
miche: elektropásky mám připravený, ale nejdřív musím najít ty vrutíky na aretaci :-).
tohle je dobrá věc spíš na podzim/jaro kdy je oslizlo jako nouzovka, rychle namontuješ, nic to neváží,… Na zimní jízdu v bordelu to moc není, ale na to jsou spíš jiná kola než silnička. Já třeba nechávám tenhle zadní na jednom kole de facto furt, Mám čistá záda, necáká mi to na podsedlovou brašnu a blikačku na rozdíl od blatníčku do ližin se sedla. Předek má své limity, jenže když vezmeš hlubší louži ve 40km/h tak nepomůže de facto nic. 8km bych se spíš kousnul na plečce s dlouhými blatníky, nicméně jak rád říkám – kdo úmyslně vyjíždí do bordelu … včera taky překvápko když mě zastihla bouřka a jel jsem v potocích vody – to už bylo všechno jedno :-(
Tyhle blatníky jsou na
Mám je taky.
Na rozbité cestě mi to nedrží, musel jsem tomu pomoct elektropáskama + sešroubovat …
Přesně jak píše Alois, dnes 2km a voda od předního kola lítá horem přímo na mě. Měl jsem je původně na silnici, teď jsem to dal na měšťáka jako nouzovku. Bohužel na silnici s ráfkovejma brzdama toho moc jinýho a lepšího nevymyslíš.
Alojs: jasný, chápu, ale mám to fakt cca 8km ráno a to samý odpo, to by mohly stačit, uvidím no.
Aduldinho: náhodou, v zimě nej pedále. Nemusím 2× denně obouvat a zpívat tretry.
Kotew: ráno ukáže :-D.
Kdo je připraven, není omokřen, paráda :-)
Tak ať to v zimě slouží, i když ty pedále tomu moc nesluší, ale hlavní je účel ;-)
Z vlastní zkušenosti, tohle jsou blatníky tak maximálně na občas vlhkou silnici. Třeba u předního blatníku je důležité, aby výrazně přesahoval zoblením před vidlici dopředu. Pokud to není, voda vylítne ve směru jízdy, tam jí zvedne proud vzduchu a pošle nahoru na jezdce. Obdobně je to i se zadním blatníkem. Voda se rozstříkne o sedlovou trubku a jde to zezadu na nohy. :-) Ale každopádně lepší než nic.
5.10.21 19:15
…no mohl jsem tam dát širší, furt se to chová skoro jako silniční, akorát vážej půl kila a neprorazíš + dobrej vzorek do mokra, zejtra vyzkouším, ráno prší, dám vědět