F1 SS 1982 NOS

Přidat foto

Tu drobnou rýhu na klice jsem udělal sám, když jsem pedál dotáhl jen rukou. Na levé straně už jsem to ani nedotahoval

Všimněte si i originální vazelíny ještě z montáže na řídítkách i představci

Plastové špunty

Je to neuvěřitelné, ale kolo nikdy nejelo, nebyly na něm ani namontovány pedály. Omotávka je také originál, tak jak ji namotali v roce 1982. Je zajímavé, že návleky na páky, byť nebyly jeté, tak jsou poznamenané časem. Kolo bylo bez kol, tak jsem tam dosadil tato. Jinak je vše nové. Váha kola bez pedálů je 8880 g, k tomu pedály 442g, tak dohromady je to těch 9322g.

(vloženo 17.10.21)

Roman64
Ohodnoť bajk: (4.9  / 34 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1 SS
Modelový rok 1982
Velikost 56
Hmotnost 9,3
Rám Reynolds
Vidlice Reynolds
Hlavové složení Campagnolo Record Strada
Kliky Campagnolo Nuovo Record Strada 172,5
Středové složení Campagnolo Nuovo Record
Přesmykač Campagnolo Nuovo Record
Měnič Campagnolo Nuovo Record
Řazení Campagnolo Record
Převodník Campagnolo Nuovo Record 54-44
Kazeta Regina ORO
Řetěz Favorit super
Náboj přední Campagnolo Record 36
Náboj zadní Campagnolo Record 36
Brzda přední Campagnolo Record
Brzda zadní Campagnolo Record
Brzdové páky Campagnolo Nuovo Record
Ráfek přední Mavic OR 10
Ráfek zadní Mavic OR 10
Dráty Berg
Pedály Campagnolo Record Superleggeri
Řídítka Cinelli
Představec Cinelli
Sedlovka Campagnolo 26,6 mm
Sedlo Cinelli
Pláště Barum

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
walrus
walrus

17.5.22 15:04

Kdepak kupuješ ty zlaté ráfky?

Reagovat
orm
orm

20.10.21 12:14

@Roman64: Zajimavy pribeh. Diky.

Reagovat
Roman64
Roman64

19.10.21 15:57

Kolo bylo ještě za totality přivezeno na výstavu do Brna. Zde zakoupeno (darováno?) funkcionáři, který asi nebyl cyklista. Poté se dostalo do sbírky velkému sběrateli, který se ale neprezentuje na veřejnosti. Ten časem z osobních důvodů omezoval sbírku. Tak kolo doputovalo ke mě.

Reagovat
orm
orm

19.10.21 09:00

@Roman64: Pribeh toho kola by mohl byt zajimavejsi nez to kolo samotne a to je co rici, protoze to kolo je pecka. Napis k tomu vic. Nedokazu si predstavit, ze si koupim za komunistu tezce sehnatelne kolo za hodne penez a pak ho necham lezet 40 let v garazi.

Reagovat
karel d.
karel d.

19.10.21 07:15

Naprostý unikát.

Reagovat
Roman64
Roman64

18.10.21 21:53

Všem děkuji za hodnocení. Jsem taky rád, že se kolo, které bylo u původního majitele roky uložené v garáží, dostalo na „denní světlo“ a může tak dělat radost nejen mě, ale všem fandům.

Reagovat
learita
learita

18.10.21 18:53

Přesně tak Pilane.

A Romane ty ráfky OR10 jsi k tomu vybral velmi vkusně.

Reagovat
Pilane
Pilane

18.10.21 16:40

Na tomhle kole, krom toho, že je „pure NOS“, jsou zajímavé mufny na hlavové trubce. Podle mne se jedná o „poslední stádium“ úpravy původního typu mufen těsně před tím, než byly nahrazeny novými jednoduššími, asi lehčími a esteticky méně zajímavějšími. Krom tohoto jsem zatím viděl pouze jedno další s tímto typem/úpravou­ mufen.

Opatruj ho .. :-)

Reagovat
Pecer
Pecer

18.10.21 14:34

Když vidím to sedlo, tak si vzpomínám na odřené kulky, než se osedělo :D

Reagovat
vpa007
vpa007

18.10.21 13:32

Krásná práce! ;-)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

18.10.21 12:00

Krasavec největší, máš to za 5*!

Reagovat
Honzis
Honzis

18.10.21 08:31

Jo, tohle je velká paráda, taky by mi to na zdi nevadilo :-)

Reagovat
Hogy
Hogy

18.10.21 07:28

Tak tohle mít doma by mi vůbec nevadilo…

Reagovat
KUBULA
KUBULA

17.10.21 21:13

Toto je naprosto neuveritelne. Ja nejse schopny sehnat jakkoli jety ram F1SS a ty sem soupnes cele nejete kolo. A navic v 56. Uzasne a velika zavist.

Reagovat
learita
learita

17.10.21 20:20

Kde se valí 40 let netknuté ustrojené rámy F1SS:-)

Pokochal jsem se. Díky Romane

Reagovat
vrazdit
vrazdit

17.10.21 19:39

Krásný kousek! V této barvě a na Campagnolu to má fakt šmrnc… a navíc nejeté!

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 14
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8