Tu drobnou rýhu na klice jsem udělal sám, když jsem pedál dotáhl jen rukou. Na levé straně už jsem to ani nedotahoval
Všimněte si i originální vazelíny ještě z montáže na řídítkách i představci
Plastové špunty
Je to neuvěřitelné, ale kolo nikdy nejelo, nebyly na něm ani namontovány pedály. Omotávka je také originál, tak jak ji namotali v roce 1982. Je zajímavé, že návleky na páky, byť nebyly jeté, tak jsou poznamenané časem. Kolo bylo bez kol, tak jsem tam dosadil tato. Jinak je vše nové. Váha kola bez pedálů je 8880 g, k tomu pedály 442g, tak dohromady je to těch 9322g.
(vloženo 17.10.21)
Značka | Favorit |
Model | F1 SS |
Modelový rok | 1982 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 9,3 |
Rám | Reynolds |
Vidlice | Reynolds |
Hlavové složení | Campagnolo Record Strada |
Kliky | Campagnolo Nuovo Record Strada 172,5 |
Středové složení | Campagnolo Nuovo Record |
Přesmykač | Campagnolo Nuovo Record |
Měnič | Campagnolo Nuovo Record |
Řazení | Campagnolo Record |
Převodník | Campagnolo Nuovo Record 54-44 |
Kazeta | Regina ORO |
Řetěz | Favorit super |
Náboj přední | Campagnolo Record 36 |
Náboj zadní | Campagnolo Record 36 |
Brzda přední | Campagnolo Record |
Brzda zadní | Campagnolo Record |
Brzdové páky | Campagnolo Nuovo Record |
Ráfek přední | Mavic OR 10 |
Ráfek zadní | Mavic OR 10 |
Dráty | Berg |
Pedály | Campagnolo Record Superleggeri |
Řídítka | Cinelli |
Představec | Cinelli |
Sedlovka | Campagnolo 26,6 mm |
Sedlo | Cinelli |
Pláště | Barum |
Kolo bylo ještě za totality přivezeno na výstavu do Brna. Zde zakoupeno (darováno?) funkcionáři, který asi nebyl cyklista. Poté se dostalo do sbírky velkému sběrateli, který se ale neprezentuje na veřejnosti. Ten časem z osobních důvodů omezoval sbírku. Tak kolo doputovalo ke mě.
@Roman64: Pribeh toho kola by mohl byt zajimavejsi nez to kolo samotne a to je co rici, protoze to kolo je pecka. Napis k tomu vic. Nedokazu si predstavit, ze si koupim za komunistu tezce sehnatelne kolo za hodne penez a pak ho necham lezet 40 let v garazi.
Všem děkuji za hodnocení. Jsem taky rád, že se kolo, které bylo u původního majitele roky uložené v garáží, dostalo na „denní světlo“ a může tak dělat radost nejen mě, ale všem fandům.
Přesně tak Pilane.
A Romane ty ráfky OR10 jsi k tomu vybral velmi vkusně.
Na tomhle kole, krom toho, že je „pure NOS“, jsou zajímavé mufny na hlavové trubce. Podle mne se jedná o „poslední stádium“ úpravy původního typu mufen těsně před tím, než byly nahrazeny novými jednoduššími, asi lehčími a esteticky méně zajímavějšími. Krom tohoto jsem zatím viděl pouze jedno další s tímto typem/úpravou mufen.
Opatruj ho .. :-)
Když vidím to sedlo, tak si vzpomínám na odřené kulky, než se osedělo :D
Toto je naprosto neuveritelne. Ja nejse schopny sehnat jakkoli jety ram F1SS a ty sem soupnes cele nejete kolo. A navic v 56. Uzasne a velika zavist.
Kde se valí 40 let netknuté ustrojené rámy F1SS:-)
Pokochal jsem se. Díky Romane