Značka | Favorit |
Model | F1 SS |
Modelový rok | 1979 |
Rám | Favorit |
Hlavové složení | Campagnolo |
Kliky | Campagnolo |
Středové složení | Campagnolo |
Přesmykač | Campagnolo |
Měnič | Campagnolo |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo |
Kazeta | Campagnolo |
Náboj přední | Campagnolo |
Náboj zadní | Campagnolo |
Brzda přední | Campagnolo |
Brzda zadní | Campagnolo |
Ráfek zadní | Reák šprint |
Pedály | Campagnolo |
Řídítka | Cinelli |
Představec | Cinelli |
Sedlovka | Campagnolo |
Pilane: aha, tak ja mel za to, ze ta sedlovka je pomerne slusny rozlisovaci znak a ono ne. Zase jsem chytrejsi. Kazdy den se clovek nauci neco noveho.
KUBULA: ..jenže stejný rám byť o rok mladší a aktuálně barvoprostý sedí u mě ve sklepě..
a ač má také sedlovku 26,2 tak je stále lehčí než šedesátkové Speciály
Nero6: koukni do okolí sériového čísla, zdali se tam nevyskytuje ještě něco vyraženého..
Pilane: co ten rozmer sedlovky? Podle vysky bych to typoval na zakazkovou stavbu, ale nema to zahlazene mufny atd… 16mm vzpery take smeruji k SS, jenze…
Tak priemer trubky je podľa mňa niečo medzi 15 a 16mm. Výška rámu je 620mm lebo otec mal výšku 198cm.
To kolo je trochu „neidentifikovatelně“ nafocený.., nicméně je to minimálně Speciál. Změř průmer trubek zadní stavby nahoře v místě kde začíná zkosení – salám – pokud to bude 16 mm tak bingo neboli SuperSpeciál. Vůbec to kolo je divně velký, skoro bych řekl že dvaašedesátka nebo něco mezi..
Jaky presny typ? Zavodni stroje jsou v podstate 3 F1, F1 S (special) F1 SS (super special). To tvoje mi prijde jako ten nejzakladnejsi model.
Převodníky vyřezané, také jsem je takhle odlehčoval :D Jen si nepamatuji, že by někdo vozil 50 velkou placku.