Cinelli&Campagnolo
Hmotnosti na kuchyňské digitální váze
(vloženo 17.6.14)
Značka | Favorit |
Model | F1 |
Modelový rok | 1988 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | <10kg (dle závěsky z DX) |
Rám | Favorit F1 CrMo chomutov |
Vidlice | Šírer CrMo Columbus Gara |
Hlavové složení | Campagnolo Chorus |
Kliky | Campagnolo Centaur UT Compact + šrouby Campagnolo |
Středové složení | Campagnolo Centaur UT |
Přesmykač | Campagnolo Veloce |
Měnič | Campagnolo Daytona + kladky BBB |
Řazení | Campagnolo Athena EP1 8s |
Převodník | Campagnolo 50/34z |
Kazeta | Campagnolo Record 13-26 8s |
Řetěz | Campagnolo C9 + spojka SRAM |
Náboj přední | Campagnolo Record |
Náboj zadní | Campagnolo Record |
Brzda přední | Juli 20F |
Brzda zadní | Juli 20F |
Brzdové páky | Campagnolo Athena EP1 |
Ráfek přední | Alcyon (custom 36d) |
Ráfek zadní | Alcyon (custom 36d) |
Dráty | WCS 2-1.7-2 + AL niple DT |
Pedály | Speedplay Zero Ti |
Řídítka | Cinelli Giro d'Italia 440mm + Cinelli cork "Jeans" |
Představec | Cinelli Grammo (Ti) 110mm |
Sedlovka | Rito Aero 26,2-26,6 - polished by TJK |
Sedlo | SLR Blue edition |
Pláště | Michelin Lithion |
4.8.17 10:50
kruci tohle sem nějak přehlíd! teď sem se sem doklikal (kuli té dnešní fotce) a musím dát plnej – máš to krásný!
3.8.17 12:03
taky bych dal přednost černé omotávce, ale na obranu majitele je odstín omotávky přesný s barvou rámu – to se taky počítá :)
Moc hezký, trochu přemodrováno. Omotávku a pláště bych nechal černý. Jinak…
breta: sedlo je jasny http://images1.excelcycle.com/…-blu-det.jpg a pak to das nekomu mensimu a bude to 110% ;-)
krasny to je…ale jak pisou vscihni a psal sem ti to i tenkrat…to sedlo :-( zkus dat fotku z tema grandama…kazdopadne celek je moc peknej
bohužel ta velikost asi opravdu není zdaleka ideální…jinak sis s tím pěkně vyhrál
@Hroch:Neutrony nejsou kompatibilní s 8sp Campou – musel bych vyměnit i páky a kazetu za 9sp. Spřádám plány na přepletení nábojů na RMX Alcyon+dráty WCS+alu niple. Potom s těma klikama Centaur UT bych měl jít pod 10kg…:)
Tak sem se lestilo. No pekne pekne, jen jeste nasetri na stribrny neutrony.
@kubad: Nemusíš to rozvíjet, prostě se ti nelíbí a fertig. Vím, že na ježdění by byla lepší i obyčejná hlína na Tiagře, ale já to tak prostě nechci…;) Zbytek odpovědí na tebe mažu;)
Taťka šmoula. Oceňuju tu práci, co jsi na něm nechal. Jen sedlo bych zvolill tak, aby líp sedlo k celku. Jo a fotky by to chtělo víc z blízka. Tak ať slouží :)
no narovinu moc nechápu renovaci tohodle, kor pokud to máš na běžné ježdění, chápal sem to jako komplet ve stylu retro, ale to zase pohřbí sedlovka do nebe a moderní sedlo :-(
chápu že ti sedlov vyhovuje, ale nechápu proč dáváš dohromady starou F1 a pak tam prdneš modernu, a ještě z karbonu, sorry ze mě nic moc
hustej punkáč
to JST, taky jsem nad touhle možností uvažoval, kolo s 10sp kazetou tam stačí lehce tuknout, ale vypadá to že bude škrtat řetěz… nechám se překvapit až to Moje taky bude jezdit :) To Alinceb, kdyby jsi chtěl Brooks zkus se mi pak ozvat ;-)
skad: byva tam 127mm. u sirera jsem resil, aby se do zadni stavby vlezl i nejmensi pastorek, vlozenim z kazde strany 1mm podlozky na vnitrni stranu patek a funguje to jak s 8-mi, tak s 9-ti kolem.
moc krásný! :) jaká byla původní rozteč? mám taky 130 a obávám se že nebudu moct jezdit malý pastorek…
Diky vsem za hodnoceni. Sedlo je proto, ze je lehke a libi se mi. Tezka jsou na tom hlavne kola. Az budu doma, tak sem postnu tabulku hmotnosti…;) Grandy jsou kola na roviny, ne do Jizerek:)
v Liberci se to hemží silničkama, asi jí taky dám dohromady už :-) Čupr retro, jen malinko doladit hlavně sedátkem
super, ale co je na tom tak těžké? :-) Omotávku bych dal černou a pláště se světle hnědými boky, ale to na funkci nemá vliv :-) Taky budu muset zapracovat na oceláčkovi.
Dle mě sedlo a omotávku v umírněnější barvě než modré(respektovat barevnou shodu), černé pláště.
Modrej Brůks hi hi :-) http://www.ebay.de/…150700525589?…
moc hezky poladěný
souhlasim s cavendishem, jsem z toho taky uneseny, tomuhle snad chybi jen modrej speedneedle :-) opravdu luxus, Breto klobouk dolu, je to krasny!