Kolo postavené v rainbow stylu pro XCM a XCO závody. Takto je kolo připravené k montáži pedálů, košíku na láhev a držáku na Garmin. Bike bude race ready s finální váhou ± 8 kg.
(vloženo 29.3.22)
Značka | Berg |
Model | Atlas |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | M |
Hmotnost | 7,55 |
Rám | Berg Atlas (karbon) |
Vidlice | Rokc Shox Sid Ultimate SL |
Kliky | Sram XX1 |
Měnič | Sram XX1 AXS |
Řazení | Sram XX1 AXS |
Kazeta | Sram Rainbow Eagle |
Řetěz | Sram Rainbow Eagle |
Náboj přední | Berg Hub |
Náboj zadní | Berg Hub |
Brzda přední | Shimano XTR 9100 |
Brzda zadní | Shimano XTR 9110 |
Brzdové páky | Shimano XTR |
Ráfek přední | Berg Ratheberg, inner 30 |
Ráfek zadní | Berg Ratheberg, inner 30 |
Dráty | Pillar Rainbow |
Řídítka | Berg Control |
Představec | Berg Stem Prototype |
Sedlovka | Berg Seatpost Prototype |
Pláště | S-Works Renegade 2,3" |
Díky :)
…ale uznej, zlatá Foxka Kashima by k tomu decentnímu a tmavému kolu úplně nešla…(podle mého názoru).
Tak to souhlas… Mám Sid World Cup a něco strašnýho. Na kole ji mám rok a půl a pořád to nejde nastavit tak, aby to vyhovovalo. Bud´ je to tvrdé nebo měkké, jako v životě…Manželka má Al Gianta „za pár“ peněz a její vidlice chodí parádně, tak kde soudruzi z USA udělali chybu?!
P.Chali: Jasný, jen jsem si musel rejpnout :) Čičinu jsme měli roky v teamu.
Kubánec: Jasný, mají to i jiní cyklisti, ale asi je znát nikdo nebude, tak jsem zmínil nejznámějšího uživatele – Čičinu :) Souhlas, letos ještě SP nebyl, ale na tratích SP určitě trénuje. Pokud ne přímo na tratích SP, tak minimálně na rovnocenných úsecích v jiných lokalitách(např. začátkem roku v Itálii s Enduro jezdci ve Final Ligure).
Tak Čičina váží 50 kilo a z kopce brzdí :) A jest-li se nepletu, tak letos na těch kolech ještě žádný světák nejela a vloni je neměla :) Takže je prubla max. v Langenlois a teď je poveze v Brně.
straky: Jojo, přesně, primárně u nás oblíbený KPŽ a menší lokální maratonské závody a úterní pohár v XCO (jednodušší, oproti moderním tratím viz. Tokio atp.) Ráfky jezdí Jana Czeczinkarová (10. žena posledního ME a Top 3 v ČR) na tratích svěťáků a je to v pohodě, takže strach nemám ;-)
Fotky: Né, každému se fotky líbí, ale mě se to takto líbí (jinak bych to nikde neukazoval), že jo. Nejde se zavděčit každému a řekněme si, tady nejsme na stránkách fotografů a umělců, ale cyklistů a milovníků cyklistiky – jde nám přece o kola a obsah ;-)))
scret a DaD: Souhlasím s @scret, alespoň u minulé generace mi vlastnosti Foxky přišly horší, než u Sida. Novou Sidku teprve provětrám, tak uvidíme :-).
Reacher: Díky! Jsem distributor značky Berg pro Česko, Slovensko, Polsko a Rumunsko, takže jsem tyto prototypy měl možnost mít. V budoucnu konečný výrobek může vypadat i jinak, nyní je to v testování. Zapletená kola jsou super, mám volný poslední pár s náboji Berg a další jsou v nedohlednu.
JachymP: Díky, souhlsím s tebou :). Jak píšeš výše, nyní je to pouze v Mku a v budoucnu bude Lko. O dalších velikostech rozhodne ekonomická situace a progress značky.
Kluci, každý to máme, s ohledem na vidli, jinak. Žádný stress a pěkně na pohodu. Já Sram v předu nechci, ale to neznamená, že to doporučuji..
Dad no vidíš a já jsem z něj nadšenej…na začátku zdvihu citlivější než co jsem měl Auron ale narozdíl od něj se v půlce zdvihu nepropadá a to je to co jsem přesně chtěl, citlivost jen na začátku ale potom hezky napevno abych se mohl opřít.
Sid 35 120 mm to je
Auron co si pamatuju byl na začátku tupej a přitom opora nic moc, propad velkej
Sid na kolo už ani omylem. První cm naprosto mrtvej a to i v sagu. Nejde s tím nic udělat, prostě mrtvý chod. Dolů i nahoru totál mrtvola:( Sram opravdu už ne. Naopak Fox mi fungoval vždy bez nejmenšího problému a navíc mám rád jeho průběh. Na XC Fox 34 nebo i tu SC. Proti Sidu velký rozdíl ve funkci. Píšu jen za sebe.
Co plánuješ za závody na téhlé žiletce? Lehčí maratony typu KPŽ asi ano. V těžším terénu bych se bál.
DaD: Sid blbej? Co bys radil misto nej? Ja mam ted Fox SC a udajne je jeste min tuhej nez Sid, o kterym ted uvazuju…
Moc pěkný! Sedlovku a představec jsem na netu neviděl, jak ses k tomu dostal? :)
Překvapila mě i příznivá cenová politika značky, ty jejich záplety mi vrtají hlavou .)))
Kubad: je to malovýroba, prý zatím nemají formu na XL, musí nejdřív vycashovat M, a pak snad budou formy i na větší velikosti.
Je to moc hezký! Líbí se mi ještě víc než ta stavba na krámu bikepart, kterou si nejspíš viděl ;)
Mám štěstí, že ten rám prý nedělají XL, takže nemám o čem přemýšlet :)
liburof: Na sluníčku to je top. Každý drát má super barevný odlesk :) Pokusím se to někde cestou zachytit a postnu ti to tady, nebo mi napiš a pošlu ti to rovnou ze stojanu.
Ty duhovaný Pillar dráty bych na těch kolech rád viděl naživo tyjo. Taky je zvažuju, ale nemam odvahu :)
DaD: Přesně, sedlo se zkusit musí, o tom žádná :D Už se těším, až vyrazím! Až dorazí španělský počasí, hned ho vyvětrám :)
→ pro odpůrce fotek černého kola na černém pozadí budou fotky i z přírody! :)
macebo: Díky za reakci, já to chtěl takto decentní a pouze duhový doplňky. Matný doplňky v raw karbonu, aby to ladilo..tak ty moc na trhu nejsou. Rám stříknutý do lesku už je ve výrobě pro další stavby. ;-)
esmo: Přesně tak, jak píše @kubad. Je to informace od výrobce, nikoliv povinnost to tak vozit.
Boží, nadčasový, minimalistický, žádný kolotoče, i když je tam rainbow, 5*
Naopak hoši, ty fotky jsou skvělé! Naprosto něco jiného a navíc dle mého naturelu. Kolo taktéž v Topu, tedy až na tu užovku v podobě Sida. No i když na XC pod lehkou vahou asi na pohodu. Sedlo časem zřejmě omrzí, ale zkusit se to musí:) Až se to doladí, tak to bude nekompromisní stroj. Jasných 5*
Krásný! A i ta cena za rám je vzhledem k dnešní době lidovka. Než jsem na to kliknul čekal jsem min. 60 za rámovku.
Porno, nadhera, fotky udelej lepsi a venku, to jo, ale i tak. Tohle bych hned bral.
Kolo zajímavý, rám tvarově moc příjemnej, výbava solidní…Na druhou stranu kombinace černých to vzhledově nedělá hezký, komponenty jsou tmavé a v lesku, rám proti tomu působí vyšisovaně a bílý šmouhy vypadají jak kdybys to vytáhnul z pračky. Buď bych to narušil barevnýma doplňkama a komponentama, nebo rám hodil do laku. Surovému dojmu zas neodpovídá ta duha. Prostě to celý neladí. Muj názor. Fotky tragický ve všech ohledech, vezmi kolo ven. :)
Hele to mě zaujalo u těch tvých zapletených kol. Uvádíš tam „Minimální tlak vzduchu v pneumatice: 25 psi / 1,7 bar“ … co když ale jezdím 1,4bar…to vyzuju?
Verze superlight má o 40 gramů méně, stojí o 5000kč víc.Je krom tech gramů náký jiný rozdíl ?Jinak slušná raketa.
Super, jen by to fakt chtělo lepší fotky, když to máš i jako reklamu :-)
pecka…Libi a moc… jen fakt skoda tech fotek… Kurna, si tak rikam, kde jsem na svym karbonu nasbiral ty dalsi 2 kila oproti tvemu… Paradni hmotnost…
Omlouvám se, ale fotky jsou nyní focené doma a na vyjížďce pořídím další foto. :-)