Právě jsem nevěděl, tak jsem zvolil kompromis, na přední kolo thundero a speeder na zadní, oba pláště v 36mm…děkuji za recenzi.
Tak Speedera jedou na silnici lépe a v terénu hlavně bahno hůře kdežto Thundero je takový kompromis . Do terénu dobré pokud to umíš a na silnici tolik neztrácí na rychlosti. Samozřejmě že nemůžeš konkurovat silničkám přece jen šíře 40 je částečně limitující ale do terénu při správném tlaku krásně pohodlně kopírující nerovnosti. Asi tak
A mohl by si srovnat jaký je mezi nimi rozdíl? Myslím chování, jak jedou a tak, docela by mě to zajímalo…
Také jsem řešil defekty na Speederech. Jaký jsi v nich měl tlak a na co jsi najel?
S knotem hůře ale po cca 4 km jsem potkal rybáře co mel nůž takže zaříznuto a výraz je po cca 70 km já jezdím pro radost. Plášť to nakonec neustál . Dom jsem dojel v poho ale cestou 2 x dofukoval .
Takhle má vypadat jezdec po švihu, když je spoko :-)
Pěkná vyjížďka. Úsměv i pivinko svědčí o tom, že ani ten defekt to nemohl pokazit.
Taky jsem si hned všiml tý boule :-) GJ a slušný kilo.
Je vidět, že seš evidentně spokojenej! Tak to má být. ;)
Paráda, Giant, srdcovka. Dotaz. Co to máš na zadní pneumatice nahoře? První fotka.
Pěkně ti to fičelo.