Značka | Alois Lang |
Model | Vintage Steel Road bike |
Velikost | Rám 60cm |
Rám | Alois Lang Švýcarsko, Reynolds700 tubing |
Vidlice | Patří k rámu |
Hlavové složení | DuraAce 7400 |
Kliky | Mavic 631 starfish |
Přesmykač | Campagnolo record |
Měnič | DuraAce 7402 |
Řazení | DuraAce SL7402 |
Převodník | Mavic 52x? |
Kazeta | Asi DuraAce 8 převodů |
Řetěz | ? |
Náboj přední | DuraAce HB7400 |
Náboj zadní | DuraAce FH7403 |
Brzda přední | DuraAce BR7403 |
Brzda zadní | DuraAce BR7403 |
Brzdové páky | DuraAce BL7402 |
Ráfek přední | Fir EA60 |
Ráfek zadní | Fir EA60 |
Řídítka | ITM Italmanubri Mod. Europa Super Racing Road 44 |
Představec | 125mm |
Sedlo | San Marco Rolls |
Pláště | Schwalbe Durano |
Mimochodem spratek už za mřížema je.
Zde odpověd přímo z Reynolds technology:
The Reynolds 700 series was in our range for only a short time 1982 to 1983. It was a concept tube set with 531 main tubes and 753 rear stays/fork in road tube sizes. The 3 main tubes were NOT butted, but had 8 flats running the full length (except seat tube where it was only partial). A very fine machine by the way.
Zde zdroj info:
Pro ty co jim značka nic neříká, tak sídlí v Romanshornu ve Švýcarsku a pan Alois Lang byl nebo jestli ještě žije tak je jeden z 10 nebo 12 lidi na světě, kteří jsou oprávněni spojovat trubky Reynolds 753. Mimochodem tento rám je 700 classic, předchůdce 708 classic což je kombinace zadní stavby 753 a hlavní rámove trubky teď nevím číslo, ale nejsou butted, ale jsou odlehčeny frézováním drážek jako v hlavni, ale rovně. Pan Alois Lang byl v osmdesátých letech dodavatelem rámů pro německou cyklokrosovou reprezentaci, takže pevné rámy určitě umí. Jsem opravdu rád, že můj rám dělal člověk se zkušenostmi z cyklokrosu. Samo, že 531C je trochu lehčí, ale 700 a 708 jsou zase pevnější a při mé váze 105+ kilo rozhodně vhodnější.
Informace o 700 classic se prakticky nedají dohledat, dělalo se to snad jen rok a pak se přešlo na označení 708, dočtete se jen, že jsou prakticky stejné. Každopádně na váhu se tady taky hrálo když člověk vidí ty minimalistické kraťoučké mufny.
Tak proběhla výměna plášťů za Schwalbe Durano, ta čína mě neunesla a udělala se na zadku boule. Poté v kůlně exploze, která trochu polekala kočky a slepice. Ale taková rána jako když explodovala před domem Kenda na horáku to nebyla. Tenkrát si i sousedi šli před barák zkontrolovat auta. :)
Od té doby na všem Schwalbe a je klid.
Není, ale to je otázka času. Furt má na chodbě nějakou pruhovanou poštu.
Mám ho dva dny, zatím jsem z Lojzíka více než nadšen. Přijde mi tvrdší a agresivnější než Favorit F1 SS který mi byl bohužel předloni ukraden asi sousedovic zfetovaným spratkem. Rám to má z trubek Reynolds 700, což by mělo být v podstatě totéž co 708 jen o chlup starší, tedy relativně vzácné trubky speciálně na nejdrsnější klasiky typu Paříž–Roubaix. Každopádně už chápu proč řada DuraAce přišla s řazením v brzdových pákách. Řazení v plném tempu páčkou na rámu je někdy trochu o hubu,. Aspoň než si zase zvyknu, silnici jsem neměl přes 2 roky. Pořád mi někdo nosil staré favority a pořád ty obyčejné dlouhé a nízké.
Zahrádku máš taky pěkný retro, vidím potenciál. Co takhle nahodit nějaký příběhy? ;)
Me zajima spis ten Jazz Bass :-)
6.4.22 07:33