Včerejší výlet Praha – Čáslav – Praha.
Celou cestu tam foukal nepříjemný protivítr, o to příjemnější byl ale návrat domů.
V nohách téměř 180 km (179,63 km – údaj z tachometru), za čas 6:24:34, průměrná rychlost tedy 28,02 km/h (údaje z GPS zkreslena stáním na světlech a objížďkách) :-)
(vloženo 24.4.22)
Aduldinho: Pevně doufám, že tolik zajížděk mít nebudu. Stejně myslím, že na konci už budu tak vyřízený, že mi bude úplně jedno, jestli to bude 297 nebo 300 km :))
Ještě jednou díky, kluci! Tolik chvály najednou potěší :-)
Vše podstatné už tady bylo řečeno, nad těmi SPD pedály a odpovídajícími tretrami vůbec nemusíš přemýšlet, ty prostě musíš mít. Osobně si nedokážu jízdu bez SPD pedálů představit. Respekt a úcta k výkonu, vzdálenosti a průměrné rychlosti.
Zajeď na Barboru a už to dá :-)
Tož pěkný plán, jestli to budeš mít jak vždycky já, tak to hodí 350 ani nemrkneš = objížďky + občasné zakufrování (lenost vytahovat mobil s navigací z kapsy) ;-)
No, možná bych to těmi MTB tretrami mohl vyřešit, uvidím. Budu mít o čem přemýšlet :-)
Jinak pokud jde o trasu, chtěl bych jet přibližně tudy:
Provedl jsem tam ještě pár drobných úprav a asi se budu muset někde ještě točit dokola, aby ta třístovka vyšla :))
Kdysi jsem jel Břeclav – Zbraslav a bylo to cca 250km. Záleží, kudy to naplánuješ. A z Břeclavi na slovenské hranice už je to pak kousek.
Tak to nevím kudma pojedeš, já jel kdysi z rodné vísky sem do Slópa a hodilo to 330, do Prahy to bylo cca 70, ale je fakt, že jsem ji podjížděl, což je určitě rychlejší a bezpečnější než se motat v ní ;-)
A odsud je to koukám na hranice cca 140. Takže mi to vychází 330 – 70 + 140 = cca 400 :-)
Mě by vadilo to cestování nohy po pedálu a nemožnost točit nohy do kruhu, ale každého volba. Každopádně existujou i cykloturistické boty, které se dají pro účely pochodů využít, i když já radši na tom kole jezdím, než vedle něj cupitám ;-)
Přesně, SPD a MTB tretry i na silniční kolo, aby se dalo dojít i do hospody i na rozhlednu :-)
Ales007: to je jeden z duvodu, proc vozim i na silnici SPD. Ale ja tech duvodu mam vic :-).
Díky, díky :-) Já někde doma nášlapy, vč. silničních treter mám (před cca 18 lety jsem měl našlápnuto k profi ježdění), ale nějak jsem se ještě nepřinutil je namontovat. Mám rád, když jsem po slezení z kola mobilnější a co si pamatuji, byla chůze v tretrách něco příšerného :-D
Jako na takovym kole a v keckach… to je hodne slusna fyzicka.
Uctyhodne. :-)
Pěkně a jestli si pořídíš nášlapné pedály, tak budeš jako raketa a hlavně ujedeš víc ;-)
Díky, Miťo :-) Ono ten terén nebyl nijak náročný, zato v kopcích mám značné rezervy :-)
Vychází to dokonce o chlup méně, tak budu muset ještě kousek za hranice, abych tu třístovku mohl úspěšně oslavit :-) Nene, další den mám v plánu pokračovat dál, za příbuznými na JZ Slovensku. Ale to už bude „jen“ 150 km.
Bílá barva Tribanu sluší. Masakrální průměrka, tebe bych na švihu nechtěl potkat :D
Tak to test dopadl náramně ;-) A to bych čekal, že to je na ty hranice z Práglu víc teda a to se budeš i vracet, jako 2× 300km na jeden zátah?
bara2: Děkuji :-)
Aduldinho: Bral jsem to jen jako takový menší zátěžák před svou další výzvou – dojet na slovenské hranice (300 km) na jeden zátah. A protože tam pojedu stejnou trasou, chtěl jsem částečně omrknout terén :)) Jinak s Trabantem naprostá spokojenost, jede úplně luxusně :-)
Ouplnej fofrník a co v Čáslavi?? Jednou jsem tam absolvoval duatlák a celkem tam chcípl pes ;-) Ale jinak si samo luxusně protáhl Tribaňáka! :-)