Někdo tu nedávno dával rozsekaný karbonový ráfek, tak abych nebyl pozadu se mi povedlo něco podobného. Zatím, čekám na nový ráfek a prozatím jsem si půjčil náhradní kolo od taťky. Ten bizár jsem musel zdokumentovat :).
Ve předu 47mm 650b, v zadu 32mm.
PS: čína farsport se k novému ráfku postavila celkem v pohodě, sice to nebylo zadara (byla to moje blbost), ale dostal jsem „crash replacement“ 80% slevu.
PPS: Budu poprvé přeplétat kolo, nemáte někdo tip co se dává na závity u drátu k niplům? (vazelína, olej, loctide) aby výplet co nejdéle vydržel?
(vloženo 5.6.22)
Rámy Panasonic znám, ale Shimano ne. To je nějaká novinka? Já na niple používám zajišťovač závitů s nízkou pevností. Jednak to drží, a když se na to po letech sáhne, tak se s tím i nechá pohnout. Což pro přímý spoj kov/kov platit rozhodně nemusí.
PS: fajn čeština.
kamaro: Podle výrobce by se tam mělo vedat na 650b 50mm max., takhle na těch 47 je s prostorem úplně na pohodu, dozadu bych už asi těch 47 nedával, vlezlo by se to tam, ale bylo by to moc natěsno. Dopředu 50mm max pohoda, dozadu tak 45mm max na 650b.
Díky za typy, mrknu na to. Do toho lepidla se mi právě taky moc nechtělo, proto jsem se raději optal.
Jakou měla ta vidlice uvedenou průchodnost pro rozměr ráfku 700? A jak je tam ten 650b 47mm z hlediska volného prostoru?
Dej tam niple s pojistkou jako například DT Swiss Pro lock nebo Sapim Polyax Secure lock, jde o niple s malým důlkem z boku, který finguje jako pojistka, jelikož je závit v jeho místě mírně šišatý na několika závitech a není tak potřeba řešit lepení a rozlepení při potřebě povolit nebo dotáhnout. A jinak to vypadá dobře, já mám výplet na kolech do terénu vzadu stříbrný a vpředu černý :-)
Pokud máš Pro Lock niple od DT, bude to cajk. S nějakým lepidlem bych raději neexperimentoval.