Značka | Trek |
Model | Slash 8 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 15 |
Rám | Aluminum |
Vidlice | RockShox Lyrik Select+ |
Tlumič | RockShox Super Deluxe Ultimate |
Hlavové složení | Knock Block 2.0 Integrated, 72° radius, cartridge bearing, 1-1/8" top, 1.5" bottom |
Kliky | SRAM X1 Eagle, DUB, délka: 170 mm (S), 175 mm (M-XL) |
Řazení | SRAM GX Eagle, 12-rychlostní |
Převodník | Ocel 30 zubů, Boost (55 mm řetězová linka) |
Kazeta | SRAM XG-1275 Eagle, 10-52 zubů, 12-rychlostní |
Řetěz | SRAM GX Eagle, 12-rychlostní |
Náboj přední | Bontrager Line Comp 30 – Rapid Drive 54, 6-šroub, driver SRAM XD, Boost 110 |
Náboj zadní | Bontrager Line Comp 30 – Rapid Drive 54, 6-šroub, driver SRAM XD, Boost 148 |
Brzda přední | SRAM Code R |
Brzda zadní | SRAM Code R |
Brzdové páky | SRAM kód R |
Ráfek přední | Bontrager Line Comp 30 – bezdušové |
Ráfek zadní | Bontrager Line Comp 30 – bezdušové |
Dráty | Bontrager Line Comp 30 |
Řídítka | Bontrager Line, slitina, průměr 35 mm, stoupání 27,5 mm, šířka 820 mm |
Představec | Bontrager Line, délka 40 mm, Knock Block, stoupání 0° |
Sedlovka | TranzX JD-YSP39 kapátko, vnitřní vedení, zdvih:170 mm (L-XL) |
Sedlo | Bontrager Arvada, duté chromoly kolejnice, šířka 138 mm |
Pláště | Bontrager XR5 29" x 2,60 vpředu XR4 29" x 2,40" vzadu |
Omlouvám za bowden, no je delší, není to míru ale kolo z obchodu, co by člověk čekal.
Proč se ta hadice nechává tak dlouhá?
není to jediné kolo tady co má asi metr-osdesát hadice navíc.
Čtyřpístový hydraulický kotouč, to vypadá fakt sofistikovaně! A na to, že v každym náboji vozíš jedno dvojkolí je ta výsledná váha fakt slušná teda.
Lachtisi, bowden k přední brzdě řikáš, jo?
Cajk, sice vím, že to na fukci rostlináře nemá vliv, ale ten bowden od přední brzdy bije do očí.