Video – https://youtu.be/G__qQSker5g a pár fotek z výletu do Livigna, který byl napůl bikový a napůl kočárkový. Fotky jsou z mobilu z vyjížděk a z foťáku z procházek s kočárem.
Ježdění i počasí bylo super. Mottolino je podle mě o parník jinde než Schladming a Solden. Přírodní stezky taky braly dech, protože výhledy na Berninu byly parádní. Taky jsem si zkusil dvakrát výšlap po silnici do sedel a přesvědčilo mě to, že bych na silničce opravdu jezdit nechtěl (edit: kvůli autům).
(vloženo 15.7.22)
Nádhera, závidím!
Kycis: Mně se ten Schladming líbil, ale jak říkáš, na jeden den. Mottolino jsem jel 4 dny po sobě a dokázal bych si tam klidně další 4 představit poté, co bych si trochu odpočinul ruce. A to nemluvím o přírodních trailech mimo bikepark. Ale záleží, co člověka baví a co očekává. Chápu, že s potomkem jsou lepší ty flow traily.
Souhlasím, že je trochu opruz jezdit tu červenou. Ale tak aspoň se člověk proskočí. Jinak dobré kombo byla vrchní část sjezdové a pak Panet nebo dolní SIC58. Moje oblíbená byl i Stoner, kde se dalo pěkně valit. Horní část SIC58 reshapovali a jak mi to přišlo předtím z videa možná ok, tak teď tam dělají ještě větší gapy respektive spíše dirtové skoky do nebes, což budu muset potrénovat.
Jo jo, v Livignu se zabavis i na vic dni. Schladming je na den. Ale co se tyka rolet a udrzby bylo ted vse naprosto v topu. Samo status v Srpnu je otazka. Modra je monotonni, to je pravda, ani jsme ji nedojeli az dolu :) Den predtim jsem stravil s prckem v ReiterAlm, to je hned vedle, to je spis takovej traipark, jsou tam bohuzel hluchy prejezdy, ale pro decko lepsi, ne tak prudky, spis prirodni. Dal tam vsechno krom ty jedny na kterou se musi nastoupat 100 vejskovejch. Ve Schladmingu by dal tu modrou a na cerveny by se odvaril po prvni jizde, tady brousil celej den :)
Černý v Livignu jsou pecka, jen je škoda, že se na ně napojuješ z červené, takže tu jezdíš často.
Byl jsem tam už 4× a stejně tam ještě zajedu. Navíc je tam krásně a poměrně levno. A cesta taky na pohodu.
Úchvatný, dechberoucí fotky, jezero a odraz v něm je top!
Ve Schladmingu jsem byl minulý rok a jumplina byla docela fajn (ale víckrát už takový stereotyp a zaměnitelné s jinými bikeparky, naskákal jsem vše kromě dvou skoků na té Monster variantě), ale prakticky mě tam bavila jen ta černá sjezdová. Na červené byly rolety jako kráva a byl začátek srpna. V Mottolinu jsou ty černé o dost těžší, jsou variabilnější a je jich tam násobně více, takže jsem se bavil „násobně“ více. Navíc i modrá je zajímavá, což se o té ve Schladmingu říct nedá. A každý den tam kopáči tratě udržovali, takže za mě skutečně o parník.
Idelani dovca! Livigno je super, Mottolino taktez, ale ze Schladmingu jsem se ted vratil a ten parnik tam nevidim :) Ta jumplne je ve Schladmingu naprosto bozi, a to jsem spis prizemni jezdec :)
Silnice samozřejmě kvůli autům. Mimochodem moje kolo váží spíš 17 :-) Kdyby byly silnice prázdné nebo by lidi jezdili trochu ohleduplněji, tak bych si silničku asi i pořídil. Mě stačilo to půlhodinové stoupání v provozu a míjení mnohdy na méně než půl metru. Navíc když je celý protější pruh prázdný. Bez ohledu na stát registrace auta. Možná je to tím, že jsem jel moc při kraji. Na druhou stranu jsem nechtěl testovat chuť směsi do ostřikovačů. Prostě by mě na dovolené nebavilo se stresovat tím, že mě někdo pravidelně oprasí. Ale asi se na to dá zvyknout.
Krása střídá nádheru, letadýlko je top :-) Já bych zase nechcel někde drncat na celopéru, každý to halt máme jinak a o tom to je, najít si tu svou cestu, ale v globálu jsme všichni stejně posedlí šlapkotočové :-D
strongpajda: „přírodní“ stezky vedou po bývalých vojenských komunikacích a značeny jsou většinou jako běžné turistické trasy.
Silnici tipuju kvůli provozu aut a motorek – můj odhad. Mě by spíš zajímaly ty přírodní trejly – kdepak jsou?