Brácha s bráchou
Průběh stavby 1
Průběh stavby 2
Průběh stavby 3
Děti rostou a není na čem s nimi jezdit. Na silničce to nejde a na kole do práce si za město netroufnu, takže jsem začal shánět horské kolo na internetu. Na kolo jsem nechtěl čekat do podzimu nebo dokonce na příští rok a vzhledem k současnému stavu skladových kol, jsem zkusil oslovit zdejšího stavitele kol, kterému tímto ještě jednou děkuji za odvedenou práci. Slovo dalo slovo, dali jsme dohromady komponenty a stavba začala. Do třech týdnů kolo bylo doma a děti už se těší na společné projížďky a já jsem zvědavý, jak rychle si budu zvykat na jízdu na horském a na rozdíly oproti jízdy na silničce.
(vloženo 16.7.22)
Značka | Maxbike |
Model | stavba |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | 17 |
Hmotnost | 10,7 kg bez pedálů |
Rám | Maxbike ALU Al6061 |
Vidlice | Rock Shox Reba RL 100mm |
Hlavové složení | Profil tapered cartridge |
Kliky | Shimano SLX M7120 |
Středové složení | osa integrovaná XT HT II |
Měnič | Shimano SLX M7100 |
Řazení | Shimano SLX M7100 1x12 |
Převodník | Shimano SLX M7100 34z |
Kazeta | Shimano Deore M6100 10-51 |
Řetěz | Shimano Deore M6100 |
Náboj přední | Mavic Infinity |
Náboj zadní | Mavic Infinity |
Brzda přední | Shimano SLX M7100 180mm |
Brzda zadní | Shimano SLX M7100 160mm |
Brzdové páky | Shimano SLX M7100 |
Ráfek přední | Shimano SLX M7100 |
Ráfek zadní | Mavic Crossmax 29" 2022 |
Dráty | Mavic Crossmax 29" 2022 |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Profil 3K carbon |
Představec | Profil Race |
Sedlovka | Profil 3K carbon |
Sedlo | Selle Italia X3 |
Pláště | Maxxis Ikon 3C Max Speed Exo TLR kevlar 29x2,25 |
Gru, kdo se bojí nesmí do lesa… :-) Značky Profil se není potřeba bát, staví kola MRX a SCUD, více na https://www.profilshop.cz/
Kolo dobre, ale rad bych se zeptal co je to za znacku Profil Carbon? Jako vidim ze to nejake shopy prodavaji, mel bych ale strach ze mi pulka riditka zustane v ruce.
Taky si myslím Aduldinho, že zůstanu na silnici, tohle bude pro zpestření s dětmi a kamarády v lese :-)
JirkaRS: no, takze realna vaha je min. 11,15 kg (m520 cca 350g a kdyby jen 50g tmelu do kazdeho plaste). No, to uz je realne vzhledem k osazeni.
Ufone, to je klidně možný, ale s radarem se na silnici nebojím. Rozdíl je hlavně v tom, že silnička je strašný hltač kilometrů, horák je spíš o zdolávání terénu.
Lachtis, kolo bylo váženo po sestavení, tzn. bez pedálů, tmelu, košíku a pumpičky.
máš to pěkný, ale váze 10,7 kg, jak je na fotkách, tedy s pedály 520 fakt nevěřím.
Opravdu krásnej čerňák, za mě jasných pět hvězd. A až zjistíš, že v lese seš v násobně větším bezpečí a klidu než na silnicích, tak třeba konvertuješ úplně.