Na startu.
Třetí pokus o zdolání celé trasy se blíží.
Plán byl první den se dostat za brody přes Laborec a Ondavu. Povedlo se.
Laborec.
Ondava.
Výhled před Hrešnou,.
Chata Hrešná. Dojel jsem tam po cca 163 km a 21 hodinách závodu. Za Hrešnou začal dlouhý úsek (až do CP1 s krátkou výjimkou před Trenčínem), kdy jsme se mezi 21 a 6 nesměli pohybovat v neobydlených oblastech. Sám jsem zvědav, jak to lidi dodržovali. Za naší skupinu můžu klidně říct, že tady nám penalizace nehrozí.
Ráno první kukuřice. Zaplať pánbůh nepršelo.
Spaní kousek za Hýlovem a můj Duratec připravený na třetí den.
Třetí den na trati a stoupání nad Hačavou.
Tunel u Sirku. 2,5 km pořád mírně z kopce.
Dramatické gesto pančitele.
Debata s býkem, aby nám uhnul z trasy, chvíli trvala. Pak ho to přestalo bavit a šel pryč.
Příprava spaní.
Spaní na seně. Ráno mě místo budíku budil kůň.
Neskutečně ochotný personál Cysklosportu 3000 v Žarnovici. Počkal na nás i po zaviračce a věnoval se našim kolům. Až nám bylo trapně, že si neúčtovali práci, jen materiál. A vymluvit si to nenechali.
Nejvyšší bod na jižní trase. Vtáčník, 1346 mnm.
Do CP1 jsme dojeli v sobotu, asi o den později, než jsem si tak myslel, že bychom mohli.
Směr Bílé Karpaty.
Velký Lopeník.
Velká Javořina.
Na CP 2 jsme byli v pondělí. Na místě jen chvíli dobít trackery, něco sníst, doplnit vodu a ještě jsme jeli dál. Ten den to bylo 147 km, nejdelší etapa letos.
Grázlova vyhlídka.
Hraniční kámen Čechy - Morava.
Zbývá 500 do cíle.
Na CP3 opět jen krátkou chvíli a ještě jsme jeli do Vyššího Brodu.
Čerchov. To co bylo předtím byla sranda oproti tomu, co bylo potom. 40km za 8 hodin. Cca 200 km před cílem se člověk už viděl doma, ale ještě to nekončilo. Navíc jsem tam někde ztratil komplet nářaďový bidon, tak jsem musel jet hodně opatrně.
Lesáci nám to dělali zajímavý.
Střed Evropy pod Dylení.
Dyleň.
Cíl.
A takhle dopadly moje Lake MX168. Jezdily druhou sezonu. Naštěstí nepršelo.
Třetí rok po sobě jsem se postavil na trasu Mílí. 2020 jsem dojel severní českou půlku a 2021 jsem se posral a vzdal ve Strážným ještě před CP1 na Jihu. Letos jsem poprvé startoval ze Slovenska. První 2 dny velká vedra, pak už to bylo lepší a suma sumárum počasí vyšlo na jedničku. Zmokli jsme jen jednou. Nemám porovnání se severní Slovenskou částí a tak mi ta jižní přišla docela těžká. V ČR nebyly pak na jihu takový kopce, jako na severu. Ale třeba taková Kleť, nebo Čerchov to celkem bohatě vynahradily. Výsledný čas, zatím neoficiální, byl nakonec 15 d 4 h 6m. Bylo to dlouhé, bylo toho dost, ale stálo to za to. A vlastně je mi líto, že už to skončilo. Chci si vyzkoušet i jiné závody, ale moje ambice s Mílema ještě nejsou u konce. Rád bych si projel i tradiční severní trasu. Vcelku je mi jedno, kterým směrem, ale pocitově se mi líp vracelo domů ze Slovenska.
(vloženo 20.7.22)
Edit pomílového servisu: kromě spotřebáku (řetěz+jedny destičky), nového zadního pláště (nově Rekon Race místo Ikonu, vepředu zůstal Ardent Race), tak největší položka je nový převodník (nově Garbaruk, zůstalo 32 zubů) a střed, kdy se mi prý povedlo urvat závit. Kazeta zatím naštěstí ok.
Tak to je něco, jsi dobrej
@Metrik- průjezd dlouhým územím národních parků a CHKO. Něco vyplývá z návštěvních řádů a tam kde by to se v noci jet dalo, tak radši nechtějí přidělávat starosti všem okolo kvůli medvědům.
Metrick: Medvědi. Až do loňska byly zákazy jednotlivé úseky,kde jsi nesměl být v nějaké hodiny. Nejčastěji 20 (21) až 6 ráno. Letos to otočili a zákaz byl plošný a povolen byl úsek asi 30 km před Trenčínem.
Klobouk dolů, gratuluji k dokončení. Co je důvodem toho nočního zákazu na Slovensku?
No pěkně. Zhubl, opálil se, boty prošoupal. Velký respekt!
PS: nemáš problém se zvuky z vnitřku rámu? Já se včera styděl jet mezi lidma.
Parádní výkon, VELKÁ GRATULACE a GJ.
Díky všem! Ad váha, no jo něco šlo dolů – asi 4–5 kilo. A to jsme žrali, kde jsme mohli. Akorát se obávám, že se to zase rychle vrátí :-)
Ad materiál – dostával zabrat. Ale tak nějak přijatelně. I když jsem vezl náhradní řetěz, tak jsem to nakonec odjel na původním GX, který jsem tam měl už před Mílema a vydržel. Už půjde ale na výměnu. Možná i s kazetou a převodníkem, uvidíme, až to bude v servisu. Plášť jsem seknul tak, že nám nešel zaknotovat, tak jsem musel dát duši a taky to nějak dojel. Naštěstí se to stalo až předposlední den večer. Drát mi taky jeden rupnul až poslední den. No a ty tretry ty už to nedaly. Přiznám se, že mě nenapadlo, jak to odnesou a v průběhu závodu mě to znervózňovalo, ale naštěstí nebyly prošláplý paty vevnitř a taky nepršelo. Kdyby začalo, musel bych někde po cestě koupit nový.A nevydřela jedna brašnička, ta na horní rámový trubce. Ale to sere pes, stála v kontextu Mílí pár korun a tak jsem to přijmul :-)
Co možná někdy změním jsou ty brašny. Acepac funguje fakt pěkně, ale zdálo se mi, že kamarádovi s Apidurou (expedititon series) se manipuluje lépe a jednodušeji. Takže možná Acepac půjde do světa a pořídím Apiduru.
Za Duratec děkuju moc, mám to kolo od loňskýho května a pořád z něj mám radost.
Jinak zdravotní potíže se mi vyhnuli. Ani úpal, úžeh, žaludek nic. Dost lidí kvůli tomu končilo. Jen běžný bolesti ****** (ale jen málo), troschu mě strašil levý kotník. V cíli byla statistika, že na obou trasách doposud vzdalo dohromady 60 lidí. A hodně jich končilo v půlce.
Dalo by se to ujet určitě rychleji. Nový způsob zákazů nás někdy zastavil třeba v 17:30, protože před náma byl úsek, který bysme do 21 hodin nestihli projet. Na druhou stranu, aspoň se člověk vyspal. No a nakonec stejně to vítězové měli, na obou trasách, těsně přes 8 dní. Takže tu špičku to příliš nezpomalilo. Nás vzadu asi víc. Dokonce, když jsme přijeli na CP1, tak nám říkali, že vlastně už neměmlo fungovat, že se bourat mělo už den předtím. Ale asi sami nedokázali odhadnout, kolik lidí ještě bude před CP, tak ten provoz pak prodloužili asi o den, nebo dva.
Přidávám se ke gratulacím! Klidně jsi se mohl víc rozepsat, Duratec se mi taky moc líbí a souhlasim s Ormem :-))
Obrovská gratulace. Jseš borec.
Grtulace. A pěkný fotoreport z cesty. Jinak, že se líp jede, když se člověk blíží k domů a né naopak to má asi většina lidí.
Smekám, hluboce smekám, toto fakt obdivuju se plahočit takovou dálku bez ohledu na povrch, profil a počaší! ;-)
Také gratuluji a díky za report ;-)
Velká gratulace a klobouk dolů!