Wilier Cento10 SL 2021

Přidat foto

První můj kabrón. Původně jsem po upgradu nekoukal i když nájezd 16 tis. km na hliníku z dekáče si už nějaký posun žádal. Nakonec se to vše seběhlo dost rychle s možností koupě loňského modelu v pro mě ne zrovna oblíbené červeno-bílé variantě, ale už jsem si pomalu zvykl :). Jízdní vlastnosti nesrovnatelný, jede to velmi pěkně. Trochu bojuju s přechodem na kompakty, ale snad si to sedne. Ráfkové brzdy protože váha, finance a jednoduché seřízení. Na startu je to teda trochu těžší (váženo s pedály a Garminem), ale v plánu je upgrade kol, tak snad se dostanu někam k 8,5 kg.

(vloženo 21.7.22)

sohaj
Ohodnoť bajk: (4.5  / 27 hlasujících)
Značka Wilier
Model Cento10 SL
Modelový rok 2021
Velikost L
Hmotnost 8,95
Rám Carbon Monocoque NH MOD
Vidlice Carbon Monocoque NH MOD
Hlavové složení RITCHEY WCS
Kliky ULTEGRA FC-R8000 172,5mm
Přesmykač ULTEGRA FD-R8000
Měnič ULTEGRA RD-R8000-SS
Řazení ULTEGRA ST-R8000
Převodník 50-34
Kazeta 11-30 11s
Řetěz Shimano HG701
Brzda přední ULTEGRA BR-R8010
Brzda zadní ULTEGRA BR-R8010
Ráfek přední SHIMANO RS100
Ráfek zadní SHIMANO RS100
Pedály FAVERO ASSIOMA DUO
Řídítka BARRA SL
Představec STEMMA SL
Sedlovka CENTO10SL Custom made by Ritchey
Sedlo SELLE ITALIA X3
Pláště VITTORIA ZAFFIRO PRO 4 700X25

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
karel d.
karel d.

27.7.22 22:27

Sohaj: to kolo je v pohodě, rám je sice těžší, ale když se dají lehká kola a pláště tak to pojede fajn i v kopcích.

Reagovat
sohaj
sohaj

25.7.22 08:09

@Vicktorioo: tak otázkou je, co si kdo představuje pod „normální“ silničkou. Jasně, váha je momentálně bídná, ale to jsem psal už v úvodu a kolo taky nepatří do kategorie ultralight silniček s důrazem na výkon v horách. Původně jsem samozřejmě chtěl kolo samozřejmě co nejlehčí, protože mě kopce baví, ale dostávám se do nich spíše sporadicky a při cestě do práce po naprosté rovině ocením při každodenní jízdě víc aero rám. Jinak např. na bikeradaru 3 dny zpět vyšel článek, kde vážili aero silničky profíků z Tour de France a běžná váha se pohybovala od 7,7 do 8,2 kg. Když udělám základní upgrade (kola, duše, pláště), tak budu někde okolo 8,4kg, což už taková tragédie není.

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

23.7.22 18:09

9kg na karbon je dost nicméně kolo vypadá moc pěkně dávám i tak 5* ať ti dělá radost.

Reagovat
Polopol
Polopol

23.7.22 08:46

Těžký to je, ale vypadá to fakt dobře.

Reagovat
Vicktorioo
Vicktorioo

22.7.22 23:09

A proč jsi tedy koupil tak těžký kolo, do kterého budeš muset tolik investovat, aby to vážilo jako normální silnička?

Reagovat
Fazzy
Fazzy

22.7.22 16:34

Moje kotoučová rámovka GTR v XL váží nějakých 1300 g, což je dost. Přesto nastrojený je to trochu lehčí než tohle, čili dáš lepší kola a půjde to snadno pod 8,5. Je to pěkný.

Reagovat
sohaj
sohaj

22.7.22 15:11

Ad váha. Kromě kol je těžkej i ten samotnej aero rám. Že je kolo ve své kategorii o něco těžší mu vyčítali i v recenzi na Road.cc, kde v diskové verzi na elektronické ultegře a karbon kolách udávali nějakých 8kg. Jinak kola mám v plánu komplet vyměnit.

Reagovat
sohaj
sohaj

22.7.22 14:57

@Kouba: černej bidon teď moc in není :D, ale neřeším to. Když jedu do práce/z práce tak tu hodinku odpoledne přežiju a o víkendu stejně jezdím víceméně jen hodně brzy ráno skrz děti.

Reagovat
Dekaen
Dekaen

22.7.22 14:19

Proč to tolik váží? Možná je třeba z bidonů vylít vodu.. ????

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

22.7.22 13:52

Dávám za pět a nová kola prospějou a nejlíp vysoká karbonová (30–40mm) = získá to i na vzhledu a na to se jezdí především :-D

Reagovat
karel d.
karel d.

22.7.22 12:50

To kolo je fajn, jen nechápu proč to na rafkovych brzdach a Ultegre tolik váží. Pokud dáš nová kola tak kolem běžných cca 1500–1600g, tak by váha měla jit pod 8kg.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

22.7.22 12:22

Moc pěkný. Černej bidon není úplně praktickej, ne? :-)

Reagovat
miťo
miťo

22.7.22 07:37

Výměnou kol to odlehčíš. Ať jezdí a dělá radost! Dávám pět hvězd.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

22.7.22 07:31

Ta váha je na karbon a Ultegru opravdu příšerná. Tolik váží moje hliníkové cyklokrosové kolo. Ale tady to ke dnu táhnout kola která mají přes 1900g. Časem karbonovou sedlovku, lehčí pláště a bude dole 3/4 kila. Jinak je to moc pěkný a funkční kolo. Líbí!

Reagovat
kolo.bazar
kolo.bazar

21.7.22 22:31

pěkné Přemku :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 15
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8